2024-01-04, 18:42
Medlem
Qwelias avatar
Borde inte den här tråden byta namn till skvaller om Nicci istället? Det handlar ju endast om henne
2024-01-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimmeB2
Det är en video med en text på engelska. Står nåt om att den som är lojal stannar alltid singel medans den andra går vidare direkt. Suck. Ja hon är ju väldigt lojal. Hon trodde väl att han skulle tråna efter henne i flera år.

Ja, precis. Det är så N funkar. Allt är bara teater...& på hennes villkor. Hon vill att A ska krypa efter henne och hon ska få fortsätta blint med sina härskartekniker med offerkoftor. Då mår hon som bäst. V. Obehaglig människa.
Hon bäddar för sig själv & i slutändan står hon där ensam.
Senast redigerad av Artmovie 2024-01-04 kl. 19:02.
2024-01-04, 18:55
Medlem
Nicci klarar inte av att A inte ligger hemma och gråter av smärta. Hon vill säkert se han lida men när han reser sig upp trots all hat. Ser lycklig ut så ser hon svart och vill trycka ner han igen. Se honom falla.

Hon inser nog nu att hon som singel mamma till en nyfödd kommer ha svårsre att hitta en man. För det handlar uppenbarligen om för henne vem av de två som går vidare med någon annan först.

Extremt omogen personlighet för att ens ansvara över ett liv
2024-01-04, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
https://www.instagram.com/reels/CxYbaR-pjx4/
Hoppas du kan se den
N la ut den efter att hon skriver att hon fått massa dm från följare om nessans story som hintar en någon (A) har ny tjej

Men detta rykte om ny tjej är det trovärdigt då? Han har ju tränat flera ggr med Jonas, han har ju dessutom en lillasyster som kanske hänger på . Han har ju bara varit hemma över helgerna.
Tycker naturligtvis det är bra att han är igång igen även om jag tror han är lite försiktig nu.
Tack så mkt men kan tyvärr ej se🥺
Aha då förstår jag men varför reagerar hon som hon gör undrar jag 🤔 hon vill ju ej ha honom

Ja , det är sant vem vet kanske är hans syrra el Jonas tjejkompis hon har ju tränat med dom förut . Han har väl en storasyster oxå kanske är hon med .

Men har han skaffat tjej så är jag bara glad för hans skull
2024-01-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
https://www.instagram.com/reels/CxYbaR-pjx4/
Hoppas du kan se den
N la ut den efter att hon skriver att hon fått massa dm från följare om nessans story som hintar en någon (A) har ny tjej

Men detta rykte om ny tjej är det trovärdigt då? Han har ju tränat flera ggr med Jonas, han har ju dessutom en lillasyster som kanske hänger på . Han har ju bara varit hemma över helgerna.
Tycker naturligtvis det är bra att han är igång igen även om jag tror han är lite försiktig nu.

Man vet ju inte vad som är hel sanning eller ej & rykten sprids och omvandlas snabbt till orena sanningar, men i detta fall så håller jag tummarna för att ryktet är sant, även om man sett A hänga mest med Jonas och hans systemkamera på gymmet.😁
2024-01-04, 19:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, precis. Det är så N funkar. Allt är bara teater...& på hennes villkor. Hon vill att A ska krypa efter henne och hon ska få fortsätta blint med sina härskartekniker med offerkoftor. Då mår hon som bäst. V. Obehaglig människa.
Hon bäddar för sig själv & i slutändan står hon där ensam.
kunde ej sagt det bättre själv .

Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nicci klarar inte av att A inte ligger hemma och gråter av smärta. Hon vill säkert se han lida men när han reser sig upp trots all hat. Ser lycklig ut så ser hon svart och vill trycka ner han igen. Se honom falla.

Hon inser nog nu att hon som singel mamma till en nyfödd kommer ha svårsre att hitta en man. För det handlar uppenbarligen om för henne vem av de två som går vidare med någon annan först.

Denna människa är inte mogen överhuvudtaget, beter sig som en trotsig tonåring som beter sig ska jag inte ha honom ska ingen annan heller få honom
Allt ska bara handla om henne och hennes jäkla behov hela tiden hon kan verkligen gå över lik för att hon ska få som hon Vill och att skina
2024-01-04, 19:41
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Tänkte samma sak! Han har all rätt att göra vad han vill och träffa vem han vill. Hon har själv orsakat detta, vill hon ha ödmjukhet och respekt skulle hon inte förtalat honom så hade hon säkert fått det. Nu blev det jobbigt för henne när han lever vidare och låtsas som hon inte existerar. Ser fram emot när A ska slå tillbaka, tror bara han laddar i det tysta vilket är det som är rätt. Han förtalar inte eller snackar illa om henne, han tänker på sin dotter till skillnad från N.
2024-01-04, 20:11
Medlem
Det absolut bästa vore om N tappade följare. Kan vi inte bara sprida budskapet #avföljn.cc..er.e…g på Insta? Är vi missnöjda med en butik handlar vi inte där. Samma här. Avfölj. Ge inte uppmärksamhet. Det är det värsta som kan hända en c-kändis.
2024-01-04, 20:17
Medlem
Nu ska hon svara på frågor via exonphspoiler. Jag lovar det är Nicci själv som hör av sig till henne så fort hon märker att Andreas gör något kul eller har det bra. Varenda gång han lagt ut något eller om någon skvallrat om vad han gjort, så ska hon gå ut med något nytt. Låt människan vara nu för helvete eller gå ut med HANS version. Kul att framstå som helt sjuk i huvudet och besatt när han har en ny tjej. Så pinsam.
2024-01-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrflamman
Det absolut bästa vore om N tappade följare. Kan vi inte bara sprida budskapet #avföljn.cc..er.e…g på Insta? Är vi missnöjda med en butik handlar vi inte där. Samma här. Avfölj. Ge inte uppmärksamhet. Det är det värsta som kan hända en c-kändis.

Håller med, fler borde avfölja.
2024-01-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrflamman

Jag håller helt med dig! Hon ska inte ha en plattform till att förtala folk.
2024-01-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Håller med, fler borde avfölja.

Hon har fått enormt många nya följare sen detta började. Undrar hur mycket hon tjänat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in