2018-09-17, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Mattias har en otroligt obehaglig personlighet tycker jag, han är en sån där typ som tror att han är felfri och inte tål kritik överhuvudtaget. Han snackar och snackar men lyssnar inte och jag förstår att han inte har ett förhållande.

Instämmer. Han har sjunkit som en sten i popularitet. Och hans syrra är på Love Islands facebookgrupp och surar när folk skriver något dåligt om honom. haha
2018-09-17, 23:01
Medlem
Så Niklas o Matthias kände varandra sedan innan. Ramla över en bild på hans insta. Från 4 mars.

Ett kort från modelljobb. Antar jag..
Inget av intresse kanske. Men men
2018-09-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
250.000 e ingenting i dagens samhälle .De slösar de på 4 kändisfester . Lite skumpa till vänner , limo å god mat några helger. Några nya inköp av kläder till festerna . Möjligtvis ny mobil.

Nog många som blir totalt bankrutt efter sådana program
speciellt de som e kvar längst i tävlingen !
Kan öppna dörrar , men till vad ? Krogliv , alkoholism , shopping , sexmissbruk osv
Nej det gör en väl inte ekonomiskt oberoende direkt men det är väl en stor summa sett till insatsen. Gäller bara att spela sina kort rätt om man är den oärliga och giriga typen. Sen att de slösas bort ganska snabbt är väl irrelevant. Snarare har väl slösaktiga människor ett ännu större behov av pengar för att just kunna slösa.
2018-09-17, 23:44
Medlem
dialektikers avatar
Nu blev det iallafall lite kul att följa igen. Jaha, deltagarna tror säkert att de är superkära när de ligger och hånglar med varandra men jag anser att de lever i en bubbla. Det är inte direkt förhållanden som utsatts för prövningar under en längre tid. De vet inte mycket om varandra. Vad vet de? De har fallit lite för varandras sätt att vara, ja de har "blivit ihop" med varandra efter ett par pratstunder, men de har egentligen ingen susning om varandras personligheter på djupet. Agnes kanske är en överjävlig, total-labil och superknepig person? Niklas kanske är en mer lättsam kille och mår bättre av en lugn tjej med fötterna på jorden. Men han tyckte ju att Agnes var en supersnygg tjej (med sina abnorma lösögonfransar). Men hon är ju helt utan egna fransar då hon tar av sig lösfransarna, så hon är nog tvungen att använda dem.

Sofie verkar också vara en överjävligt, knepig person trots en kropp som kan få killar att döda för. Men om man då dras till en tjej för hennes attraktiva kropp och utseende, hur står man ut om hon är överjävligt gnällig? Jag tror man släpper det, precis som Mattias gjort. Och jag tycker att han gjort rätt.

Jaså är hon transa, flygplanskyssarmonstret aka playboy-bruden? Vad heter hon?
Henne har tv 4 bara tagit med för att det ska bli roligt tror jag?
Senast redigerad av dialektiker 2018-09-18 kl. 00:31.
2018-09-17, 23:57
Medlem
dialektikers avatar
Jag tror Victor kan falla för den nya tjejen. Deltagarna ligger där och hånglar och inbillar sig att de är kära då de bildat par med den partnern som känns bäst TILLS NÅGON annan dyker upp. Nä, den här parningen med endast solig altan, pool och några sängar, där de inte är i en normal miljö och gör olika sysslor tillsammans/vistats i vardagen, blir ingen parning under normala förhållanden. Det enda de kan testa varandra för är att ligga och göka typ. Det kan ju bli ett par som vinner till slut, men fan, det tar säkert även det slut så fort de kommer hem till Arlanda efter semestern?

Agnes verkar vara mycket labil. Det kan bli en ganska hård prövning för en pojkvän?
Någon länkade till hennes blogg https://nouw.com/agnesvoncorswant här i tråden och påpekade att hon verkade ha riktigt stora problem med sig själv. Ska kolla in den lite tror jag.
Senast redigerad av dialektiker 2018-09-18 kl. 00:19.
2018-09-18, 00:27
Medlem
dialektikers avatar
Okej, läst lite i Agnes blogg. Vilka trauman hon gått igenom. Och att hon har så stora psykiska problem med dal och uppgångar har man inte kunnat ana från början i programmet. Riktigt manodepressivt psyke där.
Det krävs en riktigt stabil kille för att handskas med detta. Men det kanske Niklas äger, vad vet jag?
2018-09-18, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Sant ! Hon kan nog mörda Niklas om han lämnar henne, känns som så. Hon blir helt till sej bara han går iväg på något !

Hon har tydligen psykiska problem. PTSD, borderline och deppression.
2018-09-18, 06:46
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Hon har tydligen psykiska problem. PTSD, borderline och deppression.

Stackars Niklas som trodde hon va perfekt kvinna !
Fick han en galning på kroken
Niklas verkar ändå smart och kommer lämna henne efter ca 6 månader i Sverige !
2018-09-18, 06:50
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Okej, läst lite i Agnes blogg. Vilka trauman hon gått igenom. Och att hon har så stora psykiska problem med dal och uppgångar har man inte kunnat ana från början i programmet. Riktigt manodepressivt psyke där.
Det krävs en riktigt stabil kille för att handskas med detta. Men det kanske Niklas äger, vad vet jag?

Nä , därför ska man aldrig döma en häst efter sadeln!

Niklas e stark, men han e för smart för att förstå att det inte kommer hålla.
Du vet den känslan när man har en bit go pizza kvar , men man e så jävla mätt, så man lämnar den. Man vet att man kommer skita åt alla håll om man äter sista biten. Man e ute på stan oxå.
Man lämnar den godaste pizzan för att rädda sej själv !
Du vet den känslan ...
Senast redigerad av sonofnature 2018-09-18 kl. 06:53.
2018-09-18, 07:38
Medlem
Kul att Sandra sitter och pratar skit med Mattias om Sofie över hur omogen Sofie är. Har aldrig sett en mer omogen person än Sandra.

Bland annat klagade hon på att Sofie sätter på sig sina finaste kläder och sminkar sig så fort dom nya tjejerna kommer in för att vara snyggast, att hålla på så gör inte en kvinna säger Sandra. Bara för ett par avsnitt så böt Sandra till sina fulaste underkläder när hon bråkade med Johan, för att senare byta tillbaka till fina igen när dom blev sams...
2018-09-18, 07:47
Medlem
Trodde bättre om Sandra jag med, hon är omogen och beter sig väldigt konstigt. En tjej jag skulle kunna tänka mig även om jag bara är 18 år är fan Karin.

Minns när Sandra sa: Detta låter konstigt men jag tycker bara det är bra om någon väljer Johan, då vet jag att jag har valt en snygg kille.

Snacka om osäkerhet.
2018-09-18, 10:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Trodde bättre om Sandra jag med, hon är omogen och beter sig väldigt konstigt. En tjej jag skulle kunna tänka mig även om jag bara är 18 år är fan Karin.

Minns när Sandra sa: Detta låter konstigt men jag tycker bara det är bra om någon väljer Johan, då vet jag att jag har valt en snygg kille.

Snacka om osäkerhet.

Karin har ju blivit störtkär tre gånger och det tar en kvart varje gång.
Dessutom verkar hon vara riktigt blåst, såg ni när hon skulle skriva en dikt och rimma, det blev inte så lyckat, som att en 10 åring skrivit det typ.
Hon är extremt lojal kan jag tänka mig men väldigt svartsjuk och inte självständig för fem öre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in