2018-09-16, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Om du menar tävlingen Skitstövel, har precis kollat och hon var rakad.

Minns inte vilken tävling eller avsnitt men det va denhär veckan iaf och det såg vidrigt ut
2018-09-17, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Minns inte vilken tävling eller avsnitt men det va denhär veckan iaf och det såg vidrigt ut

Okej jag lär nog inte hitta det såhär i efterhand. Tycker annars om henne, tycker hon har bjudit på sig själv på sistone och delar hennes humor.
2018-09-17, 13:29
Medlem
Mattias har en otroligt obehaglig personlighet tycker jag, han är en sån där typ som tror att han är felfri och inte tål kritik överhuvudtaget. Han snackar och snackar men lyssnar inte och jag förstår att han inte har ett förhållande.
2018-09-17, 14:12
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonsens3
Är jag ensam om att tro att Victor spelar kär i Karin för att komma långt i tävlingen? Han känns slug på något sätt.
Det är ju ingen tävling. Men ja Karin verkar vara en sjukt naiv person... Tyvärr för henne känns det som att det kommer skita sig och att hon blir väldigt ledsen.

Asså sista "tjejen" som kom in som sa att hon varit med i Playboy!? Har Playboy fotat en transa?
2018-09-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Det är ju ingen tävling. Men ja Karin verkar vara en sjukt naiv person... Tyvärr för henne känns det som att det kommer skita sig och att hon blir väldigt ledsen.

Asså sista "tjejen" som kom in som sa att hon varit med i Playboy!? Har Playboy fotat en transa?
"Det par som står kvar som slutsegrare vinner utöver kärleken även en halv miljon kronor.". Från wiki, så jo det är en tävling. Ganska mycket pengar på spel dessutom.
2018-09-17, 20:44
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
"Det par som står kvar som slutsegrare vinner utöver kärleken även en halv miljon kronor.". Från wiki, så jo det är en tävling. Ganska mycket pengar på spel dessutom.
Aha ok. Tyckte man kunde skickat hem Agnes och Nicklas annars.

Som jag och en annan skrev borde nog Karin vara orolig. Hon har varit naiv och blivit kär fort och nu ska Victor få massage av en annan osv. så kanske skiter sig. Om Jacob väljer hon han hånglade med på planet är han dum i huvudet. Victoria är ju asskön, ser 99999999x bättre ut (trots sina läppar) medan den nya är... ja det är taskigt att kommentera folks utseende men seriöst, vad är hon för nåt? Hennes personlighet känns väldigt slampig men eftersom Jacob hånglade med henne på planet kanske det passar honom då han är sån också...
2018-09-17, 21:06
Medlem
Hon (ursäkta mig) transan, vad är det frågan om?
Haha skrattar ihjäl mig åt hennes vägnar, rätt av
2018-09-17, 22:13
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Agnes, är hon 12 år? Har hon på riktigt börjat prata dalmål nu? Osäkrare människa får man verkligen leta efter, märker tendenser till att Nicklas börjar tröttna, klängig och fett svartsjuk. Kommer aldrig hålla...
2018-09-17, 22:16
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Agnes, är hon 12 år? Har hon på riktigt börjat prata dalmål nu? Osäkrare människa får man verkligen leta efter, märker tendenser till att Nicklas börjar tröttna, klängig och fett svartsjuk. Kommer aldrig hålla...

Sant ! Hon kan nog mörda Niklas om han lämnar henne, känns som så. Hon blir helt till sej bara han går iväg på något !
2018-09-17, 22:18
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Aha ok. Tyckte man kunde skickat hem Agnes och Nicklas annars.

Som jag och en annan skrev borde nog Karin vara orolig. Hon har varit naiv och blivit kär fort och nu ska Victor få massage av en annan osv. så kanske skiter sig. Om Jacob väljer hon han hånglade med på planet är han dum i huvudet. Victoria är ju asskön, ser 99999999x bättre ut (trots sina läppar) medan den nya är... ja det är taskigt att kommentera folks utseende men seriöst, vad är hon för nåt? Hennes personlighet känns väldigt slampig men eftersom Jacob hånglade med henne på planet kanske det passar honom då han är sån också...

A helvete va förbannad man blir om Jacob spelar med Victorias känslor ! Hon e ju fan klockren. Stolt över sej själv för hon säger vad hon tycker ,, hihi så gullig person med hjärtat på rätt ställe.
Men tror faktiskt att Jacob är en snok , å lär överge henne efter programmet .
2018-09-17, 22:25
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

250.000 e ingenting i dagens samhälle .De slösar de på 4 kändisfester . Lite skumpa till vänner , limo å god mat några helger. Några nya inköp av kläder till festerna . Möjligtvis ny mobil.

Nog många som blir totalt bankrutt efter sådana program
speciellt de som e kvar längst i tävlingen !
Kan öppna dörrar , men till vad ? Krogliv , alkoholism , shopping , sexmissbruk osv
2018-09-17, 22:32
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

Klart Playboy fotar transor
Hela den branschen består ju av folk som ändrat utseende på alla olika sätt. Inte bara hetero män som tittar å bläddrar i sådana tidningar. kan tänka mej att 20 % av modellerna har varit man innan , eller shemale .. Vet inte vad allt heter . Men du fattar

Massa asiatiska modeller i Playboy . a de e ju kända för å byta kön i tidig ålder . Plus de kan va 38 å se ut som 15-19.
I Sydamerika e könsbyten billigt oxå ! Bara vända på fläskpannkakan som de säger
Finns nog mycket "män" du tittat på me tungan ut i deras tidningar
Senast redigerad av sonofnature 2018-09-17 kl. 22:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in