2024-03-28, 13:26
Medlem
A. Flickvän är i flyttar tagen och A hade en flytt/banankartong på sin story i sin hall. Hoppas att de ska flytta ihop.❤️❤️🙏
2024-03-28, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
A. Flickvän är i flyttar tagen och A hade en flytt/banankartong på sin story i sin hall. Hoppas att de ska flytta ihop.❤️❤️🙏

Har också sett detta och hoppas likadant. Det har varit väldigt tyst från dom båda ett tag och jag har tänkt, antingen är det inget längre eller så är det nya steg framåt.
Vi får se vad som kommer upp under helgen.
2024-03-28, 17:35
Avstängd
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Har också sett detta och hoppas likadant. Det har varit väldigt tyst från dom båda ett tag och jag har tänkt, antingen är det inget längre eller så är det nya steg framåt.
Dom flyttar tyvärr inte ihop , utan han hjälper henne att flytta 😜 men snart kanske
2024-03-29, 06:28
Medlem
Shattereds avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Dom flyttar tyvärr inte ihop , utan han hjälper henne att flytta 😜 men snart kanske

Det är väl vettigt att INTE flytta ihop efter sådan kort tid. Är helt ok att vara särbo ett tag tills man känner varandra (dagens kids ska annars flytta ihop efter en kvart sen poff gör de slut och ena står utan lgh) så jag hoppas det är som Aragon säger 😅
2024-03-29, 07:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant

Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467

Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Det är väl vettigt att INTE flytta ihop efter sådan kort tid. Är helt ok att vara särbo ett tag tills man känner varandra (dagens kids ska annars flytta ihop efter en kvart sen poff gör de slut och ena står utan lgh) så jag hoppas det är som Aragon säger 😅
Nä dom flyttar ej ihop ,utan J ska flytta någonstans i Göteborg . Tror inte A gör om det misstaget att flytta ihop igen och har bråttom. Då han fick slita upp allt då det gällde med N . Visst eget val men ändå . Till något helt annat . Har Nicci slutat lägga ut något på TT för det sista jag ser är skorna 🤔el kanske har blivit blockad där med 🤣😂😂
2024-03-29, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Nä dom flyttar ej ihop ,utan J ska flytta någonstans i Göteborg . Tror inte A gör om det misstaget att flytta ihop igen och har bråttom. Då han fick slita upp allt då det gällde med N . Visst eget val men ändå . Till något helt annat . Har Nicci slutat lägga ut något på TT för det sista jag ser är skorna 🤔el kanske har blivit blockad där med 🤣😂😂

Ok. Ja, det verkar både finnas klokhet och mognad hos paret J & A. Jag önskar dem verkligen all lycka tillsammans...

Rätt komiskt ändå att J följer D på IG.😂

Tror ej N lagt ut något på TT efter sin honeymoon....med lyxyard-hunken Davide. Men IG håller hon uppdaterad....
Niccis Utseende och status går ju långt före Chiaras framtid så det dröjer nog ej så länge innan vi kan skåda ett GRW-me klipp ploppa upp där snart igen.
Senast redigerad av Artmovie 2024-03-29 kl. 08:06.
2024-03-29, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52

Ja jag tycker likadant, men tycker det är kul att dom verkar umgås.
Tror nog att A vill känna att det är uppklarat med allt som hänt. Även J har ju fått känna av det så det är helt rätt att inte förhasta sig. Både A och J är nog mogna nog att kunna ta en sak i taget.

Kanske att det var dags för renovering på G i det huset hon bor i, har pågått i området ett tag. Har själv bott i just det huset för läääänge sedan och det var inte nytt då.

A har väl också lägenheten kvar i Sto även om han verkar vara en del i Gbg numer, både med jobb och privat. Hoppas för alla parter att det snart blir klargjort hur det förhåller sig med lilla tösen.
2024-03-29, 13:33
Medlem
amiliasharborstes avatar
Lämnar N bebisen nu för att åka till Danmark över en hel helg…?
Jag har aldrig hört talas om NÅGON som lämnar sin 3-4 månaders över en helg
2024-03-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Lämnar N bebisen nu för att åka till Danmark över en hel helg…?
Jag har aldrig hört talas om NÅGON som lämnar sin 3-4 månaders över en helg
Ja, tyvärr verkar det inte bättre.😥
Nej, N ska ej ha barn som inte är mogen och frisk nog att prioritera sitt barn i första hand.
Senast redigerad av Artmovie 2024-03-29 kl. 14:26.
2024-03-29, 15:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nej, N ska ej ha barn som inte är mogen och frisk nog att prioritera sitt barn i första hand.
Lugn det där är inte hennes egna bil utan det är en mini suv gissar att hon kan ha med sig barnet, Så inte hoppa en händelse i förväg innan man vet vad som sker!
2024-03-29, 15:40
Medlem
Hon har lagt ut på snap att hon åkt utan barnet.

Och att hon och en kompis är i en butik och letar efter alkoholhyllan. Konstigt med tanke på att hon, enligt henne själv, inte dricker alls.
Senast redigerad av sa89 2024-03-29 kl. 15:42.
2024-03-29, 16:19
Medlem
Citat:

Varför har hon börjat med Snap helt plötsligt! Man undrar ju hur man kan lämna sitt barn i 4 dagar när hon är så liten! Skulle jag aldrig göra!🙁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in