Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-06, 23:42
  #1
Medlem
Hej
Fick mansbröst redan i 13 års åldern och har gått och lidit för dessa i flera år.
Googlat på det lite och står på de flesta ställen att man måste operera för försöker man träna bort dom så blir dom större ?
Någon som har tips på övningar eller liknande för att få bort eländet
Har en ganska stor mage också (ölmage) så hade varit bra om ni hade tips med några övningar för båda mina problem.
Mvh
Citera
2018-08-06, 23:50
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haderajj
Hej
Fick mansbröst redan i 13 års åldern och har gått och lidit för dessa i flera år.
Googlat på det lite och står på de flesta ställen att man måste operera för försöker man träna bort dom så blir dom större ?
Någon som har tips på övningar eller liknande för att få bort eländet
Har en ganska stor mage också (ölmage) så hade varit bra om ni hade tips med några övningar för båda mina problem.
Mvh

Konditionsträning. Punktförbränna fett går inte.
Citera
2018-08-07, 00:59
  #3
Medlem
Det smidigaste att börja med är 16:8 diet. Det kommer inte ta bort allt fett men kommer tighta till dig lite. Och det kommer inte vara mentalt jobbigt.

Sen kan du ju slänga in lite längre fasta nångång, 48+ timmar.
Citera
2018-08-07, 06:39
  #4
Medlem
jpettersson1991s avatar
Om det är gynekomasti du syftar på så, operation. Vad gäller magen så är det ett minskat kaloriintag som är lösningen, vilket det finns ett flertal metoder för att uppnå, beroende på vad man själv trivs med och vad som passar ens vardag.
Citera
2018-08-07, 08:23
  #5
Medlem
Låter som du behöver gå ner i vikt.
Citera
2018-08-07, 10:11
  #6
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haderajj
Hej
Fick mansbröst redan i 13 års åldern och har gått och lidit för dessa i flera år.
Googlat på det lite och står på de flesta ställen att man måste operera för försöker man träna bort dom så blir dom större ?
Någon som har tips på övningar eller liknande för att få bort eländet
Har en ganska stor mage också (ölmage) så hade varit bra om ni hade tips med några övningar för båda mina problem.
Mvh

Träna/motionera mer och ät mindre så kommer du börja gå ner i vikt och då bör mansbrösten även minska. Detta kan ta många månader dock.
Citera
2018-08-08, 09:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haderajj
Hej
Fick mansbröst redan i 13 års åldern och har gått och lidit för dessa i flera år.
Googlat på det lite och står på de flesta ställen att man måste operera för försöker man träna bort dom så blir dom större ?
Någon som har tips på övningar eller liknande för att få bort eländet
Har en ganska stor mage också (ölmage) så hade varit bra om ni hade tips med några övningar för båda mina problem.
Mvh

Har du möjlighet att posta bilder?
Citera
2018-08-08, 12:18
  #8
Medlem
Att ligga bakåtlutad på bänk och köra bröst tar undersidan och kan göra så att dom blir mindre utmärkande iaf
Citera
2018-08-08, 16:03
  #9
Medlem
Roidberts avatar
Alltså den enda lösningen när det kommer till gyno är att operera. Det kostar väl uppemot 50.000:- om jag inte missminner mig. Helt klart en prisvärd investering då du inte vill att din kropp ska begränsa dig och dina möjligheter att attrahera kvinnor. Slösa inte bort flera år av ditt liv genom att låta det vara.
Citera
2018-08-09, 18:28
  #10
Medlem
Inte säkert det är gyno. Väldigt många som tror dom har det men dom är bara feta. Folk har olika mycket fett på brösten.
Citera
2018-08-11, 04:35
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .caz
Inte säkert det är gyno. Väldigt många som tror dom har det men dom är bara feta. Folk har olika mycket fett på brösten.

Hur vet man om det är det ?
Mina hänger inte utan står rakt ut kanske ca 7-10 cm.
Citera
2018-08-11, 04:38
  #12
Medlem
Tack för alla svar!
Jag lagar alltid mat från grunden så ingen skitmat eller så men ska börja käka endast en portion och mer sallad mm än tex potatis mm.
Jag går ca 12000 steg på jobbet varje dag men på min fritid är det väldigt dåligt med träning men ska börja springa lite varje dag och röra mer på mig så hoppas jag att det ska ge resultat.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback