Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 13:18
  #2797
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Lw har jag hört att det blir

Är det så sonny? då kommer han bli billig att göra iaf.
Citera
2018-11-09, 13:24
  #2798
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Beror lite på tror jag, blir Auba LW tror jag inte foster komma öka så mkt, blir han striker däremot kommer du göra fin profit på att hålla på korten.
Blir jäkligt spännande. Jag plockade upp 74 st Rongier IF igår för 11750(PS4). Underbara links med liga + nation inför kommande SBC. Tror på stor profit om jag håller i några veckor där. Sitter med massa Hilton, Keita OTW också. Vad sitter du på för investeringar?
Citera
2018-11-09, 13:24
  #2799
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Är det så sonny? då kommer han bli billig att göra iaf.

Gissningsvis minst 500K..
Citera
2018-11-09, 13:29
  #2800
Medlem
Jao där spelade man första matchen i WL.

Mötte såklart ett stackat lag i 2-3 miljonklassen.

Kan säga att Kante ligger ju alltid jäkligt rätt. Hemsk att möta...

Och skillnaden är att jag eller mina spelare slå bort en passning på mitt plan, kontring han gör mål.
Fastän det är en enkel passning som vanligtvis sitter så missar den ca 2 av 10.. vilket blir sjukt förödande. Speciellt mot spelare som Dybala, Aguero, Salah, som kan skjuta från alla håll och bollen går in ändå.

Jämn match, men måste skaffa bättre spelare gällande passningar.. Herrera duger inte.
Citera
2018-11-09, 13:33
  #2801
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Jao där spelade man första matchen i WL.

Mötte såklart ett stackat lag i 2-3 miljonklassen.

Kan säga att Kante ligger ju alltid jäkligt rätt. Hemsk att möta...

Och skillnaden är att jag eller mina spelare slå bort en passning på mitt plan, kontring han gör mål.
Fastän det är en enkel passning som vanligtvis sitter så missar den ca 2 av 10.. vilket blir sjukt förödande. Speciellt mot spelare som Dybala, Aguero, Salah, som kan skjuta från alla håll och bollen går in ändå.

Jämn match, men måste skaffa bättre spelare gällande passningar.. Herrera duger inte.
Ett tips är att inte spela denna tiden. Du kommer upp mot många "Sweaty-spelare". Casual spelarna är fortfarande i skolan och på jobbet. Jag kommer lira mina matcher imorgon och söndag för att ha störst chans att möta dem sämre motståndarna.
Citera
2018-11-09, 13:36
  #2802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Ett tips är att inte spela denna tiden. Du kommer upp mot många sen "Sweaty-spelare". Casual spelarna är fortfarande i skolan och på jobbet. Jag kommer lira mina matcher imorgon och söndag för att ha störst chans att möta dem sämre motståndarna.


Det är nog helt sant, skönt beta av några matcher när man har tid dock
Natthelg som väntar här sen, så blir inget ikväll.

Så istället för att panik spela imorgon eller söndag på dagen så måste jag nästan beta av lite nu med.
Citera
2018-11-09, 13:46
  #2803
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Blir jäkligt spännande. Jag plockade upp 74 st Rongier IF igår för 11750(PS4). Underbara links med liga + nation inför kommande SBC. Tror på stor profit om jag håller i några veckor där. Sitter med massa Hilton, Keita OTW också. Vad sitter du på för investeringar?

Det tror jag absolut är med dig där, har ett par Rongier, ett par Hilton, dem flesta discard totw från bra nationer är bombsäkra. Sålde av mkt imorse av mina Poty investeringar en drös med Mitrovic, Duffy etc och lite högrated kort från BPL som man fick till rea igår vid rewards.

Annars är tradepile ganska fylld med buffons, fick hem 30st igår under 30k nu går han för runt 38k , inväntar POty req ifall det skulle krävas en högrated ligue 1 lag kanske han ökar lite ytterligare.


Men skall försöka få sålt av alla investeringar jag har i klubben innan 19.00 ikväll då det här UCL live items släpps, kan skapa kaos på marknaden, samt det är bra att ha så mkt coins som möjligt för nya investeringar.
Citera
2018-11-09, 13:55
  #2804
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Något alla kan göra inför ikväll är ju att samla på sig 83-84 rated kort sålänge dem ligger ganska lågt. Kommer det sbcer ikväll med dessa UCL live items så lär det ju krävas hyfsat högratade för att lösa dem och alla kommer vilja göra dem tror jag.

Samt skadar inte att plocka in några OTW för discard att ha i klubben för man vet aldrig vilka curve bollar ea skickar ut.
Citera
2018-11-09, 14:05
  #2805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Något alla kan göra inför ikväll är ju att samla på sig 83-84 rated kort sålänge dem ligger ganska lågt. Kommer det sbcer ikväll med dessa UCL live items så lär det ju krävas hyfsat högratade för att lösa dem och alla kommer vilja göra dem tror jag.

Samt skadar inte att plocka in några OTW för discard att ha i klubben för man vet aldrig vilka curve bollar ea skickar ut.

Köpte in 100 stycken mkhtarian för 5 tusen..
Tänker så att om auba blir potm så kommer det krävas någon arsenal lirare..

Hoppas att han blir extingt (10k)
Citera
2018-11-09, 14:07
  #2806
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Något alla kan göra inför ikväll är ju att samla på sig 83-84 rated kort sålänge dem ligger ganska lågt. Kommer det sbcer ikväll med dessa UCL live items så lär det ju krävas hyfsat högratade för att lösa dem och alla kommer vilja göra dem tror jag.

Samt skadar inte att plocka in några OTW för discard att ha i klubben för man vet aldrig vilka curve bollar ea skickar ut.
Redan gjort
Citera
2018-11-09, 14:18
  #2807
Medlem
Tips på uppgraderingar mottages tacksamt! Har 150k. Alisson och Salah är untradeable.
https://imgur.com/a/YYYQnln
Citera
2018-11-09, 14:25
  #2808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Blir nog sista WL för mig på ett tag.

FIFA är kul, men med rivals upplägget och WL blir det mer som ett "Måste" än "Nu har jag lust att spela lite".

Tråkigt att man gått åt det hållet faktiskt.

Som många skrivit tidigare kan man typ inte "chillspela" FUT längre.

Sen får jag för det mesta skit i mina WL-rewards och årets TOTW har varit sämst utvalda känns det som.

Glädjen över ett nytt FIFA börjar samtidigt avta och känns som att så länge chemistry-modellen är som den är, kan man inte göra ett "roligt" lag utan man måste liksom prioritera bort spelare man skulle vilja spela med och man måste ha spelare i sitt lag av kemiskäl som man inte vill ha där. Tröttsamt.


Jag gick in för fifa 17 fullständigt, lirade WL varje helg. Var så trött på fifa så jag spydde på det, men man tvingade sig själv att lira pga månads belöningar osv. Fifa 18 var nästan lika illa.

I år lovade jag mig djälv att bara spela för att det är kul, likförbannat sitter man där och lirar WL varje helg

Men de e slut på de nu, dålt av allt och kör bara med untrade spelare och kommer skita i om de bara blir 5 matcher i WL eller inga alls

Detta skall va en avkopplande hobby och inget jävla stressmoment
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback