Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-11, 22:06
  #1201
Medlem
DrStrutss avatar
Fick röda Lacazette, riktigt nöjd!
Citera
2018-10-11, 22:09
  #1202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
Såg nu på ea:s twitter att våra rewards kommer 20:00 så håll ut

de e nog så att det är när det blir vintertid som dom kommer 19:00
Citera
2018-10-11, 22:42
  #1203
Medlem
Zaha eller Vardy? Och vilket kemikort på Vardy? Tips?
Citera
2018-10-11, 22:45
  #1204
Medlem
No6s avatar
Åh herregud... vilket trash till spel. Delay i 9 matcher av 10, bolljäveln studsar tillbaks till motståndarens fötter som en jävla magnet. AIn är ju helt sjuk i försvaret och när man väl blir fri mot målvakten och ska skjuta gör delayen att motståndaren hinner täcka skottet med sista spelaren. Aldrig haft så dåliga stats som nu. När man väl har en stabil 2-0 ledning drar motståndaren in en hörna på första stolpen och får gratis mål. Sämsta versionen av FIFA någonsin.

Ingen som håller med mig om detta? Tycker det är kul att tradea och squad challenges, funderar på att starta om klubben och köra offline-matcher tills dem fixat buggarna. Sorry för gnäll, men så jävla less.

Vilken formation tycker ni är bäst i år förövrigt? Kört 4-1-2-1-2(smal) och 4-3-2-1.
Citera
2018-10-11, 22:59
  #1205
Medlem
Osborns avatar
Kan någon hjälpa mig att få ordning på det här med custom tactics?

Jag startar med 4-3-3 och när jag byter till defensivt så ska den byta till 4-2-3-1.
Allt fungerar som det ska 1a halvlek. När jag startar 2a byter 4 spelare positioner helt random trots att det står att de inte har ändrats något i laguppställningen.

Vad är det jag gör för fel?
Citera
2018-10-11, 23:09
  #1206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Zaha eller Vardy? Och vilket kemikort på Vardy? Tips?

... Och kan inte folk gärna dela sina taktiker? Då menar jag inte uppställningar utan hur ni pressar osv
Citera
2018-10-11, 23:10
  #1207
Medlem
--
__________________
Senast redigerad av maackannn 2018-10-11 kl. 23:33.
Citera
2018-10-11, 23:15
  #1208
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Åh herregud... vilket trash till spel. Delay i 9 matcher av 10, bolljäveln studsar tillbaks till motståndarens fötter som en jävla magnet. AIn är ju helt sjuk i försvaret och när man väl blir fri mot målvakten och ska skjuta gör delayen att motståndaren hinner täcka skottet med sista spelaren. Aldrig haft så dåliga stats som nu. När man väl har en stabil 2-0 ledning drar motståndaren in en hörna på första stolpen och får gratis mål. Sämsta versionen av FIFA någonsin.

Ingen som håller med mig om detta? Tycker det är kul att tradea och squad challenges, funderar på att starta om klubben och köra offline-matcher tills dem fixat buggarna. Sorry för gnäll, men så jävla less.

Vilken formation tycker ni är bäst i år förövrigt? Kört 4-1-2-1-2(smal) och 4-3-2-1.

4-4-2(2) fick mig på banan efter idel förluster. Sen har jag hållt mig till det. När man blir bra på klapp-klapp spel samt att kunna byta kant fort så är det ofta man har en bra chans att man gör mål.
Citera
2018-10-11, 23:18
  #1209
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
... Och kan inte folk gärna dela sina taktiker? Då menar jag inte uppställningar utan hur ni pressar osv

https://youtu.be/CNvaX1RRY-I

Använder mig av dennes, har fungerat bra. 1 bar i hörna dock.
Citera
2018-10-11, 23:40
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Åh herregud... vilket trash till spel. Delay i 9 matcher av 10, bolljäveln studsar tillbaks till motståndarens fötter som en jävla magnet. AIn är ju helt sjuk i försvaret och när man väl blir fri mot målvakten och ska skjuta gör delayen att motståndaren hinner täcka skottet med sista spelaren. Aldrig haft så dåliga stats som nu. När man väl har en stabil 2-0 ledning drar motståndaren in en hörna på första stolpen och får gratis mål. Sämsta versionen av FIFA någonsin.

Ingen som håller med mig om detta? Tycker det är kul att tradea och squad challenges, funderar på att starta om klubben och köra offline-matcher tills dem fixat buggarna. Sorry för gnäll, men så jävla less.

Vilken formation tycker ni är bäst i år förövrigt? Kört 4-1-2-1-2(smal) och 4-3-2-1.

Jo håller med i det mesta, när man lärt sig hur det skiljer sig från 18 och att utnyttja det trasiga gameplayet är det ganska lätt att vinna. Inte superkul att spela dock.

Har du problem att vinna så satsa på att få höra. Sprin längs kanten och passa in för direktfiness skott. Missar du får du hörna å gör mål på den. Typ
Citera
2018-10-11, 23:52
  #1211
Medlem
RolfRolands avatar
För er med budgetlag. Fabregas vilken passningsfot, sålde av Eriksen när jag insåg att Fabbe var bättre. Killen missar inte en passning.
Citera
2018-10-11, 23:57
  #1212
Medlem
Jäklar vad priserna gått upp ikväll. I stort sett alla högratade spelare upp MINST 30k plus styck. Köpte bla en If Hulk innan idag för 190k, ni går han för 270k det är sjukt.

Sälj sälj sälj!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback