Tiden har ju aldrig funnits. Det är ju en påhittad klocka. Sen att allt snurrar är ju en rörelse. Var den kommer från vet man väl inte.
Solen lever så länge den brinner å påverkar andra objekt. Sen fortsätter det i evighet.
Brinner å sprängs å så vidare vakumhål som suger in allt å spottar ut nya universum.
Nya människor irrar omkring å undrar om klockan är tiden .
Men sen håller jag åxå med om när du dör går tiden miljontals år i sekunden. Å sen dyker du upp som nått nytt medvetande. Men det är meningslös tanke . Men befriande också
Men man får inga minnen med sig så man märkte inget iaf
Ps . Ljusets hastighet går inte lika fort i vatten som i vakum . Å rör sig inte alls i jorden . Å stuttsar lättare på spegelblankt än på en svart blackboard. Fattar inte varför alla tror att hastighet är begränsad. Lol planktid nä fy hur smått är det ? Jag halverar det ändå
Jag dubblar ljusets hasighet åxå. Eller så bygger jag ett svart rymdskepp å kör om ljuset .
Förövrigt så är jag säker på att jorden och all materia krymper inte att universum.växer. men det kan se ut så. Men fakta är att vi trycks ihop inte sväller . Universum pressar ihop oss . Gud så enkelt 🤗