Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-03, 23:30
  #1
Medlem
MrDepleteds avatar
Min pappa samlade en del på serietidningar som barn, jag minns under uppväxten att jag läste hans gamla Buster-tidningar från 70-talet. En av serierna handlade om en boxare som jag har för mig började bli blind eller så. Någon som vet vilken serie det kan handla om? Försökte googla men fick mest tag på någon Marvel-serie.
Citera
2018-08-03, 23:54
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDepleted
Min pappa samlade en del på serietidningar som barn, jag minns under uppväxten att jag läste hans gamla Buster-tidningar från 70-talet. En av serierna handlade om en boxare som jag har för mig började bli blind eller så. Någon som vet vilken serie det kan handla om? Försökte googla men fick mest tag på någon Marvel-serie.

låter bekant, kan det vara den där nån zigenarboxare måste vinna ett bälte och håller på och åldras? han dricker nån trolldryck för att stoppa åldrandet. tror det var nåt buster special, järnhanden eller nåt sånt hette den
Citera
2018-08-04, 08:56
  #3
Medlem
MrDepleteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
låter bekant, kan det vara den där nån zigenarboxare måste vinna ett bälte och håller på och åldras? han dricker nån trolldryck för att stoppa åldrandet. tror det var nåt buster special, järnhanden eller nåt sånt hette den

Nej det tror jag inte. Har för mig att killen var svart! Ingen som minns? Blir galen på det här!
Citera
2018-08-04, 09:06
  #4
Avstängd
creepingdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDepleted
Nej det tror jag inte. Har för mig att killen var svart! Ingen som minns? Blir galen på det här!


aha nej då är det nån annan, men boxningsserien som gick i Buster hette ju Ben Bolt, kan det varit nån episod med den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback