2018-11-13, 21:34
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Äntligen en 3-poängare. Holloway var bäst på plan. Djuse sämst.
Citera
2018-11-13, 21:39
Medlem
Pyspunka på LHC. Har verkligheten kommit ifatt dem? 3 fina poäng.

Gött med fjällby i Djurgården. Djurgården har ett guld att förlora och inget att vinna.
Senast redigerad av MitchRapp 2018-11-13 kl. 21:45.
Citera
2018-11-13, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Äntligen en 3-poängare. Holloway var bäst på plan. Djuse sämst.
Jag kan förstå att du är glad! För mer mediokert lag än vad ni har i år har jag inte sett er ha på länge...
Vi gör vår klart sämsta match sedan Luleå hemma för ett par veckor sedan och lyckas nästan ändå vända på Mattsons 2 målvaktstavlor till seger. Om jag jämför med besökande lag i år är ni ungefär lika bra som Örebro.
Citera
2018-11-13, 22:32
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Username67
Jag kan förstå att du är glad! För mer mediokert lag än vad ni har i år har jag inte sett er ha på länge...
Vi gör vår klart sämsta match sedan Luleå hemma för ett par veckor sedan och lyckas nästan ändå vända på Mattsons 2 målvaktstavlor till seger. Om jag jämför med besökande lag i år är ni ungefär lika bra som Örebro.
Svårt att tända till mot bonkegängen.
Citera
2018-11-13, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Svårt att tända till mot bonkegängen.
Nja. SAIK är inget bonkegäng som jag ser det. Lite svagare i år än tidigare kanske.
Vi är bara så jävla ojämna! Oslagbara när vi spelar som bäst och sedan djupa dalar som idag....
Citera
2018-11-13, 22:48
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Nja. SAIK är inget bonkegäng som jag ser det. Lite svagare i år än tidigare kanske.
Vi är bara så jävla ojämna! Oslagbara när vi spelar som bäst och sedan djupa dalar som idag....
Som ett bottenlag.
Citera
2018-11-13, 23:11
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Jaha. Ingen aning om besökande lag hit och dit, men mediokert lag har vi. Åtminstone på backsidan som så här långt in i säsongen ser förjävlig ut. I egen zon är det ständigt total förvirring och det åks omkring och petas med klubbor hela tiden, istället för att röra på fötterna.

Men om vi ska tala om Frölundas målvaktstavlor så kan vi ju lika gärna tala om Skellefteås försvarstavlor. Reduceringen som kom efter att Adam Petterson åker förbi Lasch och petar med klubbar och Djuse som flyttar sig åt sidan och petar med klubban. Och kvitteringen där Djuse borde se att Hjalmarsson står bakom honom, då han har hela kroppen vänd mot sargen innan han vnder om och glider 2-3 meter in mot mitten och lämnar Hjalmarsson sopren.
Citera
2018-11-14, 22:44
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Som ett bottenlag.
Instämmer. Bottenlag kan ha otroligt höga toppar men ännu djupare dalar. Tro mig, jag är brynäsare...
Citera
2018-11-15, 18:35
Bannlyst
Det är bara att gratulera DIF! Fjällby är en riktigt grym spelare, var ni delvis favoriter till guldet innan så är ni det absolut nu!
Tror att ni ger oss rejält med däng idag, tyvärr.....
Citera
2018-11-15, 20:48
Medlem
Sista natten med gänget Johan Lindbom tro?
Citera
2018-11-15, 21:17
Medlem
Slutspelsplats!!! Äntligen. Inget smakar så bra som slutspelsplats. När ett lag som Luleå leder serien så vet man att vi har alla möjligheter att hota i toppen.
Citera
2018-11-15, 21:35
Medlem
Tvonds avatar
Vilket haveri hårblåsen lär gå hårt i bortalagets omklädningsrum ikväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in