Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Skulle vara grymt om DIF får ihop en lite större klack nu när fotbollen är slut. Självklart ska du stå i klacken.
Var på Hovet senast när vi möttes och vi förloade med 2-0 trots att vi gjorde en av våra bättre matcher där. Var dock lite besviken på DIFklacken som var ganska lam under hela matchen förutom sista 1 minuten när Severn firades.
Dax för revanch!
Och som alltid när ni tävlar om antal SM-Guld i tråden och olika tidsperioder. Växjö har ju flest om vi bara räknar SHL

Citat:
Ursprungligen postat av
svaampenn
Haha fan sant. Något för JR att kontra.
Självklart räknar man från starten. Förstår inte varför vissa vill räkna från 75? Något jag totalt missat?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bartman777
Jag förstår det inte heller, och då är jag ändå FBK-supporter.
Var det någon drastisk ändring i ligan som gjorde det "legitimt" att börja om med räkningen?
Någon som vet får gärna förklara. Skulle vara intressant att veta var det kommer ifrån

Ni får maila, skriva brev eller ringa och fråga varför man räknar maratontabellen från 75 och varför man ser detta med Elitserien som något speiellt från 75.
Om ni själva inte redan har svaret.
Men en sak är jävligt säker. Färjestad har flest sm guld sedan starten av Elitserien, man leder maratontabellen och är Elitserien mest framgångsrika lag på isen och vid sidan. Och det är fakta vad vi än tycker, tänker och vill.
Alexander Johansson ska operera sig och blir borta 3-4 månader. Som det sett ut hittils av säsongen så skulle Alex, Martin eller Lilliz haft svårt att ta plats när alla är friska och hela.
Så e mindre konkurent nu