2018-11-09, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja det har inte alls känts bra med Sjödin, han bara står där! Tänker återigen på Bulan som var på spelarna som en jävla iller! och det gav resultat....en puck ifrån guld 2017...denne Sundquist verkar vara lite så, inte bara stå och tugga tuggumi och låtsas som det regnar! Inför 19/20 behövs det en jävla rokad tror jag, då måste man fan satsa på riktigt, nu är ju laget helt felknullat....bara defensiva spelare, då blir det inte många barn gjorda. Bra att det händer något i alla fall....

Nu har man ju typ 5 huvudtränare på lönelistan, hoppas dessa kontrakt går ut nästa år, så man får råd med någon vass!
Plus den sparkade sportchefen.
Brynäs kanske borde ha satsat pengarna på truppen i stället.
Citera
2018-11-09, 17:32
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Ett mål från guld å andra sidan...

Avd Nära skjuter ingen Hare
Citera
2018-11-09, 19:24
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Plus den sparkade sportchefen.
Brynäs kanske borde ha satsat pengarna på truppen i stället.

Ja haha mycket folk som lyfter lön nu men som inte är kvar...dock tror jag Bengtzéns kontrakt går ut efter denna säsong...och Melins om det ite redan gjort det!
Citera
2018-11-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ja haha mycket folk som lyfter lön nu men som inte är kvar...dock tror jag Bengtzéns kontrakt går ut efter denna säsong...och Melins om det ite redan gjort det!

Tror Melin kontrakt går ut efter denna säsong.
Hur många utgående löner har man nu till "huvudtränare"? Måste uppgå till minst 1 miljon i månaden?
Citera
2018-11-09, 20:23
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Tror Melin kontrakt går ut efter denna säsong.
Hur många utgående löner har man nu till "huvudtränare"? Måste uppgå till minst 1 miljon i månaden?

Ja som sagt tror jag också det...ja det är väl ett par, men man är nog av med mycket gammalt skit till nästa säsong, och då hoppas jag verkligen att det händer grejer! Jag tror på Campese!
Citera
2018-11-10, 00:54
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Hur gick det med Olimb?
Smäll på knäskålen, inga benbrott. Ska vara fullt spelklar inom några dagar.
Citera
2018-11-10, 13:19
Medlem
Citat:
Då är det snart plus på kontot

Som jag ser Brynäs inför säsongen så ser jag mediokert delar som målvakter och forwards. Backsidan ser vädigt bra ut på pappret.
Jag är inte alls förvånad att Brynäs gått som man gjort, speciellt inte då backsidan inte spelar i den nivå man förväntat sig.
Och så gissade jag at Sjödin var den första tränare att gå.
Citera
2018-11-10, 14:06
Medlem
I dag fyller världens bästa och vackraste hockey förening 86 år. Föreningen som är hockeysveriges mest vinnande förening.
Och Färjestad kommer vara dominerande i många år framöver.
Citera
2018-11-10, 17:04
Medlem
Score123s avatar
Citat:
I dag fyller världens bästa och vackraste hockey förening 86 år. Föreningen som är hockeysveriges mest vinnande förening.

Dominerar verkligen Fbk?
Åkte ganska lätt ut i kvarten sist, vad gör dem bättre nu?

Fbk ligger etta på mest titlar om man räknar på ett visst sätt men dem ligger också trea om man räknar på ett annat sätt.
Citera
2018-11-10, 20:37
Medlem
Ovcharkas avatar
Några DIF 22/11 Växjö? Värt att stå i klacken, eller bara snåljåpar? JK?
Citera
2018-11-10, 23:12
Bannlyst
Citat:
Mest vinnande förening?? Där ligger väl både DIF och Brynäs före....
Många år sedan ni var i toppen nu.....
Citera
2018-11-11, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Några DIF 22/11 Växjö? Värt att stå i klacken, eller bara snåljåpar? JK?

Skulle vara grymt om DIF får ihop en lite större klack nu när fotbollen är slut. Självklart ska du stå i klacken.

Var på Hovet senast när vi möttes och vi förloade med 2-0 trots att vi gjorde en av våra bättre matcher där. Var dock lite besviken på DIFklacken som var ganska lam under hela matchen förutom sista 1 minuten när Severn firades.

Dax för revanch!

Och som alltid när ni tävlar om antal SM-Guld i tråden och olika tidsperioder. Växjö har ju flest om vi bara räknar SHL
Senast redigerad av MitchRapp 2018-11-11 kl. 08:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in