Citat:
Ursprungligen postat av
BallaKlava
Som vanligt postar du efterblivna åsikter. Det borde införas en regel att SHL alltid förklarar omdiskuterade regeltolkningar utifrån domarens synvinkel.
Det största problemet med SHL just nu är (och har varit under lång tid) regeltolkningar.
Det SHL ska göra är att satsa på domarutbildning.
Problemet med regeltolkningar har alltid funnits. Det infördes videobedömning för att det skulle bli mindre diskussioner men det har istället blivit tvärtom, publiken kan uppenbarligen inte hantera all information. De kommer alltid kräva mer och mer, aldrig bli nöjda. Återgå därför till hur det var förr, domarna dömer, spelarna spelar och supportrar supportar.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutumnInNewYork
Tycker man om man är Djurparksfan eller skadad i huvudet. Som jag skrev så har jag inte Skellefteå spelat så här bra på hela säsongen. Intensiteten var betydligt högre än i någon annan match hittills. Det var en nästintill perfekt utförd bortamatch om man ser till spelarmaterialet som finns att tillgå.
Jag tror att Brynäs är en bättre klubb för dig att hålla på. Byt lag.
Tycker det är du som ska byta till Brynäs. Eller varför inte Växjö, du verkar ju gilla deras spelsätt.