Citat:
Ursprungligen postat av
Kongruensbojd
Rgle r Rgle, men Mora och Timr ppnar fint. Det bsta som finns med en serie r nr botten inte cementeras direkt, utan lever nda fram till slutspel.
Nu har jag inte tillgng till C More (bor utomlands) s jag r nyfiken p hur sndningarna r i r, om man satsat p nt nytt format, nya snubbar i rutan etc.
C More funkar alldeles utmrkt fr mig utomlands, bor i Nederlnderna s antar att det inte r ngra problem med sndningsrttigheter. Har dock kollat ven nr jag varit i andra lnder i Europa men kan inte komma ihg i vilka man behver VPN och vilka som fungerar utan.
I vilket fall som helst s funkar C More med VPN om det r ngra problem med just sndningsrttigheter, t.ex Schweiz.
Kan instmma att efter tv matcher s r det lika trtta kommentatorer och analyser. Samma trkiga frgor under intervjuer och inget fokus p speciella hndelser under matcher, bara ml, ngra chanser och s vidare nr det visas repriser.
Under matchen mellan LHC och HV igr s visades det nog mindre repriser vilket var rtt sknt om jag ska vara rlig.
Nu till matchen, LHC - HV,
HV spelade riktigt trtt, skt ganska mycket men saknade bra mlchanser.
LHC spelade som ett lag, kmpade och var riktigt effektiva. En dlig andra period men lyckades hlla HV utanfr skottsektorn och som jag skrev ovan s kom HV aldrig till ngra riktigt bra chanser.
Kul att se att LHC har juniorer p forwardssidan som levererar frn start. Det kommer nog g upp och ner dr men alltid trevligt med en bra start!
Skulle vara kul att f ngra kommentarer om Thuressons tackling som r anmld till disciplinrenden, tacklingen r vl helt ok men jvligt dligt spelsinne att g s hrt och dessutom med knt mot Billins kn som kan vara riktigt farligt.