2019-02-05, 22:37
Moderator
vfs avatar
CHL har en egen tråd, OT raderat/Mod
Citera
2019-02-06, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Skellefteå har väl gjort likadant i flera år.

Vadå? Förlängt med Nygård och Linkan?
Citera
2019-02-06, 11:03
Medlem
Citat:
Skellefteå har väl gjort likadant i flera år.

Vad har Skellefteå gjort i flera år?

Kan inte Sunshine200 få vara glad över detta utan att du måste dryga dig?

Alla spelare i SHL har väl kontrakt? Alla klubbar förlänger kontrakt med vissa spelare. Fansen blir glada och nöjda!
Citera
2019-02-06, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ja, men nu låter vi färjestad få känns sig lite häftiga också.

Det gör vi hela tiden! Vi vet att vi är den överlägset mest framgångsrika klubben i ES/SHL! Det bär vi med oss hela tiden! Förstår om du inte kan förstå och sätta dig in i den känslan.
Citera
2019-02-06, 12:42
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Det gör vi hela tiden! Vi vet att vi är den överlägset mest framgångsrika klubben i ES/SHL! Det bär vi med oss hela tiden! Förstår om du inte kan förstå och sätta dig in i den känslan.

Det är 8:a år sedan FBK vann SM-guld senast. Sitt ner i båten, ni är bara historia.
Citera
2019-02-06, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimpaKeps
Det är 8:a år sedan FBK vann SM-guld senast. Sitt ner i båten, ni är bara historia.

Rolig du! Så innan 2017 var HV historia? Då var det 7 år sen senaste guldet!

Återkom när något annat lag har samma stats. Kommer aldrig hända!

Det är inte bara guld som glimmar!
Citera
2019-02-06, 17:15
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimpaKeps

Det är 1 dag sedan Frölunda vann CHL, dem är bara historia

Jag vet inte ens vilka du håller på, men ska man börja gagga på det sättet som du gör så spelar ingenting roll som inte är i nutid, nutiden finns inte

ALLT ÄR HISTORIA!
Citera
2019-02-06, 17:25
Medlem
Score123s avatar
Första gången på länge som jag tror att ett lag utanför topp-4 på riktigt kan vinna.

Året var 1999 sist det hände, Brynäs vann tillslut en jämn kamp mot Modo.

Gången innan det var det HV71:s mäktiga resa som säkert alla hockeyfantaster känner till, då som 8e och sista slutspelslag lyckas vinna, inte bara det, det var till och med 2 lag utanför topp-4 i finalen den gången.
Senast redigerad av Score123 2019-02-06 kl. 17:28.
Citera
2019-02-06, 17:41
Medlem
Citat:
Noterar att Djurgårdarna inte är vidare värst snabba på att fördöma sin spottande målvakt. Helt tyst trots att det är flera dagar sedan händelsen.

https://twitter.com/antonj85/status/1092003890248204289

En spelare firar genom att dunka klubben i sargen och en spelare spottar mot publiken, en får matchstraff...
Det är svårt att fördöma något som man inte uppmärksammat. Men eftersom det tydligen går att backa och hylla kovac beteende så backar jag detta.
Citera
2019-02-06, 17:46
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen

Haha, ständigt dessa verklighetsfrånvända FBK:are, "överlägset mest framgångsrikaste". Vad jag vet så är det 2 andra lag som vunnit fler sm-guld. Fast verklighetsförankring är ju som alla vet inte sektens starkaste sida.
Citera
2019-02-06, 18:19
Medlem
[quote=GIANLUIGI1|66671263]Haha, ständigt dessa verklighetsfrånvända FBK:are, "överlägset mest framgångsrikaste". Vad jag vet så är det 2 andra lag som vunnit fler sm-guld. Fast verklighetsförankring är ju som alla vet inte sektens starkaste sida.[/QUOTE

Svårt att läsa innantill? Skrev ES/SHL! Pajas!
Citera
2019-02-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Haha, ständigt dessa verklighetsfrånvända FBK:are, "överlägset mest framgångsrikaste". Vad jag vet så är det 2 andra lag som vunnit fler sm-guld. Fast verklighetsförankring är ju som alla vet inte sektens starkaste sida.

Sen kan man räkna framgång i annat än guld dessutom!

Vilket skitlag håller du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in