2019-02-03, 21:25
Medlem
brutalares avatar
Jag ser redan fram emot det mest ovissa slutspelet på väldigt många år. Jag tror faktiskt jag har slutspelsfeber redan nu.

Vilka vinner serien? Just nu ser det väl ut som att HV71 kommer att göra det om formen håller i sig efter uppehållet. Kommer något lag att värva nu sista veckan innan fönstret stängs?
Citera
2019-02-03, 22:20
Medlem
Riktigt häftigt sätt FBK har förlängt med Linkan & Nygård
Citera
2019-02-04, 15:54
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Ja, låter bra. Borde finnas pengar för 2 hyfsade spelare till. Frågan är ju bara om några kommer loss.

Sista två veckorna har spelet sett lite trögt ut. Tex haft ledning i fyra senaste matcherna och sedan tappat. Onödigt och förhoppningsvis läker laget och kommer fulltaligt efter uppehållet. Förutom M.Lundberg som skickats till Skellefteå för rehap resten av säsongen.

Enligt Enestubbe är Evert hyfsat nära att signa någon, och han har några fler krokar ute.

Andersson och Reddox spelar efter uppehållet. Peter kör full träning. Jasså? Vad jag vet så är han kvar i Växjö men kan ha fel.
Citera
2019-02-04, 23:32
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunshine200

Skellefteå har väl gjort likadant i flera år.
Citera
2019-02-04, 23:40
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Skellefteå har väl gjort likadant i flera år.

Ja, men nu låter vi färjestad få känns sig lite häftiga också.
Citera
2019-02-04, 23:57
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunshine200

Nygård kommer lira i nhl nästa säsong, och Lindqvist möjligt också, och snart förlänger FBK med Steen som med all säkerhet också kommer gå till nhl direkt.
Alla fbk fans jublar men kommer inte bli långvarigt när dom ser att dessa kontrakt inte ens va värda en bajskorv.
Citera
2019-02-05, 04:00
Medlem
siryessirs avatar
Noterar att Djurgårdarna inte är vidare värst snabba på att fördöma sin spottande målvakt. Helt tyst trots att det är flera dagar sedan händelsen.

https://twitter.com/antonj85/status/1092003890248204289

En spelare firar genom att dunka klubben i sargen och en spelare spottar mot publiken, en får matchstraff...
Citera
2019-02-05, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Nygård kommer lira i nhl nästa säsong, och Lindqvist möjligt också, och snart förlänger FBK med Steen som med all säkerhet också kommer gå till nhl direkt.
Alla fbk fans jublar men kommer inte bli långvarigt när dom ser att dessa kontrakt inte ens va värda en bajskorv.

Alla FBK-fans jublar inte! Förolämpa mig inte! Alla som hänger med lite vet att alla spelare har en out inskrivet i kontraktet.
Citera
2019-02-05, 09:54
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Alla FBK-fans jublar inte! Förolämpa mig inte! Alla som hänger med lite vet att alla spelare har en out inskrivet i kontraktet.

Det behövs ingen "out" i kontraktet om spelaren kritar på för ett NHL-lag.
Citera
2019-02-05, 11:52
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Vad tycker du man ska göra då? Strunta i att signa spelare som eventuellt kan ta en plats i NHL? Blir inte mycket till spets då. Det är ju bara att jubla nu och hoppas på det bästa om du frågar mig.
Citera
2019-02-05, 13:49
Medlem
Citat:
Det behövs ingen "out" i kontraktet om spelaren kritar på för ett NHL-lag.

Hårklyverier....same same.
Citera
2019-02-05, 17:35
Medlem
Citat:
Noterar att Djurgårdarna inte är vidare värst snabba på att fördöma sin spottande målvakt. Helt tyst trots att det är flera dagar sedan händelsen.

https://twitter.com/antonj85/status/1092003890248204289

En spelare firar genom att dunka klubben i sargen och en spelare spottar mot publiken, en får matchstraff...
Då Kvinnomin redan skändat hockey med att tex göra flis av sin klubba där en funktionär blev träffad utan straff så ska detta absolut inte ge ett skit!

Men du som supporter borde skämmas angående Kovacs och hur Luleå Hockey har hanterat det som ziggisen har runt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in