Citat:
Ursprungligen postat av
znorlax
Bonusar är ruggigt simpla så du kan nog like "mycket" som mig där. Det är inte svårare än ett "om han uppfyller detta krav så får ni betala X miljoner till" och ofta har det en deadline i hur länge det är giltligt. T.e.x "om spelaren spelar mer än 20 matcher från start inom kommande säsong så får ni betala €4m till" eller liknande. Kan vara allt från speltid till starter till mål osv.
Jag är rätt nyfiken på vad ni har i görningen för ni har ju endå ryktats kraftigt vad gäller Sané t.e.x och ni är villiga att spendera. Samtidigt har ni nu "tappat/sagt adjö" till James, Robben, Ribery, Hummels etc. SÅ något är nog på g!
Egentligen så har vi en riktig bra trupp, tror att Kovac funderar på att rotera med både Kimmich och Alaba mer i mitten.
Är Tolisso hel och frisk så kommer han ersätta Robben på ett lysande sätt.
Coman visar även han enorm kvalitet dock så är jag rädd att han inte håller sig hel men är bägge friska så är Robberys ersättare klara.
Sané blir nog för dyr så jag hade gärna sett Havertz, inte samma typ men vi kan bygga nytt med andra.
Sen så skulle jag vilja sno en spelare till från talangfabriken Stuttgart nämligen Kabak.
Eftersom vi är av tradition usla på att låta våra egna talanger få chansen så ids jag inte skriva något om dom.
Dock är det lite kul att Alex Timossi Andersson fått höjd lön efter sin succé under våren.