Vilken kaotisk och smärtsam säsong.
Fan vad det gjorde ont i hjärtat när slutsignalen löd och man insåg att vi inte längre är ett Bundesliga lag.
Finns dock inget annat att säga än att det var välförtjänt, visst svider det att åka ut efter 2 oavgjorda matcher och förlora på bortamålsregeln. Men med våran poängskörd under säsongens gång så förtjänar vi att åka ner.
Som nykomling sluta 7:a 17/18 (hade inte Frankfurt vunnit cupfinalen mot Bayern hade Stuttgart gått till Europa League) till att vara i botten av tabellen 18/19 från början till slut, rent jävla fiasko.
Orkar inte analysera vad som gick fel och vad som borde gjorts. Det är många faktorer inblandade och många personer som bär ansvar för detta.
Gratulationer till Union Berlin, även om jag inte anser att de var bättre så var de definitivt mycket hungrigare. Även stort grattis till Bayern München till 6:e eller 7:e raka (

) ligaguldet
Jag återkommer med lite transfernytt senare. Med spänd förväntan ser jag fram emot hur lagbygget kommer att se ut.
Ett ungt och hungrigt lag vill jag se. Alltså helt raka motsatsen till vårt BL lag 18/19 bestående utav avdankade spelare som bara väntar på lösningen som Castro, Aogo och Gentner för att endast nämna några...