Citat:
Ursprungligen postat av
cyberkalle
Ribéry har nu fler titlar än Dortmund 😍
Har någon spelare i modern tid mer ligatitlar än han i någon större liga? Kan fortfarande inte riktigt smälta hans mål. Så jä-la mycket honom. Kennedynivå (Var på plats när Hammarbys Kennedy dunkade in en frispark i sin sista riktiga match för att sen springa mot klacken och i farten ta emot en öl en supporter av misstag kastat in mot planen som han svepte innan gubben rusade in till sidlinjen och klacken - det slår allt för mig).
Citat:
Missade hela denna omgång missade alla hyllningar till Robben Ribéry och Rafinha man får inte glömma bort honom, ingen världsklass men jävligt lojal spelare.
Mår lite piss över att jag missade denna dag men anledningen var viktigare än något annat i mitt skitliv.
Riktigt trist att läsa. Suttit och väntat på dina kommentarer hela eftermiddagen. Framförallt vilka som var gubbarna i röda bajerska västar på väg till tallriken. FCB firande är klasser över alla andras. Rafinha är en spelare man lärde sig älska men också en fluglort på väggen mot Robbery.
Citat:
Jag älskar att BVB tryckt upp en jävla massa banderoller och annat att dom är Deutsche Meister 2019 😂
Dom är dom och vi är vi.
Må för fan bra gubbstrutt i Lapphelvetet!