Citat:
Ursprungligen postat av
TankoPerravald
Haha roligt skämt Orangina. Leverkusen kommer inte att åka ner till Zweite. Garanterat top 5. De har saknat den finska världsklass målvakten Hradecky. Men nu är han tillbaka.
Men ingen chans att Lev åker ner. Jag tror att Leverkusen vinner EL eller slutar top 4 i ligan.
Hradecky var en grym värvning av Leverkusen. En överskattad sopa ska spela i ett överskattat lag.
Att Leverkusen klarar av top 5 i Zweite tvivlar jag på, men jag önskar er lycka till nästa säsong.
Citat:
Ursprungligen postat av
Germanofil
Såg inte matchen igår men det verkar ju inte ha varit någon höjdare. Düsseldorf närmast segern om man ska tro Kicker. Inte heller inte eftermiddag har jag möjligheten att se någon fotboll men hoppas såklart att H96 tar sin första trepoängare när man möter Nürnberg i Franken. Det är ett lag man bör kunna slå fast Hannover och bortaplan är sällan en bra kombination...
Gentner som ytter och Castro från start. Det är ett garanterat recept på en match som inte kommer vara en höjdare.
Zieler är anledningen till att vi ens fick 1 pinne. Förmodligen var de "närmast" då de hade fler bra chanser. Men vi hade också flertalet chanser som ska resultera i mål.
Red Bull på onsdag då..