2025-08-21, 13:32
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag undrar lite över alla dessa mystiska räkningar som helt plötsligt verkar uppenbara sig
Hon bör ju ha hyra ,el, abonnemang
Men vad är allt annat som plötsligt dyker upp
Enligt henne själv så unnar hon sig ju aldrig något
Hon har ju också sagt sedan länge att ingen vill låna ut pengar till henne längre
Så vad är det för räkningar som slukar bägges pensioner ??

Ja, det är spännande. Har aldrig någonsin blivit överraskad av räkningar som bara helt plötsligt dyker upp. Som vuxen människa har man väl någon jävla koll.

Älskar, för övrigt, hur hon gick i taket för att jag hade lagt ut deras inkomstuppgifter. Det var ju synd om pappan osv osv. Att han blev uthängd trots att han inte är "offentlig". Men det går jättebra att sitta och lämna ut att han ska få någon form av inkontinensskydd. Det är ju inte alls privat...

Hon är verkligen inte frisk den där kvinnan...
Citera
2025-08-21, 20:41
Medlem
Och ifall nån nu frågar vad för räkningar de har så blir den snabbt tystad i chatten med att det inte angår okända personer på internet..
Verkar som att alla andra i chatten blint litar på och håller med om varenda ord hon säger.

Jag pausade tittandet på henne ganska länge då jag blev för provocerad av hennes beteende. Man blir bara förbannad på att hon inte kan ta något som helst ansvar för deras situation.
Senast redigerad av the-wanker 2025-08-21 kl. 20:43.
Citera
2025-08-21, 20:57
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the-wanker
Och ifall nån nu frågar vad för räkningar de har så blir den snabbt tystad i chatten med att det inte angår okända personer på internet..
Verkar som att alla andra i chatten blint litar på och håller med om varenda ord hon säger.

Jag pausade tittandet på henne ganska länge då jag blev för provocerad av hennes beteende. Man blir bara förbannad på att hon inte kan ta något som helst ansvar för deras situation.

Hon är ju extremt manipulativ. Många går ju på hennes ord pga det. Och folk som kanske inte har alla hästar hemma. Såna är lätta att lura särskilt om man är manipulativ.

Hon får svälta sig själv hur bäst hon vill, men hon ska fsn inte gråta på stories över att de inte har pengar. Isåfall får pappan flytta till boende, och hon till nå LSS.

Hon kanske ksn fixa sina räkningar men i övrigt så verkar hon inte klara vardagen.
Citera
2025-08-22, 03:48
Medlem
hon har råd med hårfärg iaf. utväxt i liven, nyfärgat igår.
Citera
2025-08-22, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameljoint07
Vet att det har skrivits tidigare i tråden att hon är alkoholist, men jag slår fortfarande fast vid att pengar går eller har gått till alkohol.

Varför är hon så noga på att motbevisa att hon inte är alkoholist, hon sa i liven tror jag att hon fick i 1 år eller nått sånt blåsa 2-3 dagar i veckan och hon gjorde nått alkohol test hos en läkare.

Och i en video på yt erkände hon att hon har haft problem med alkohol innan som ung, dom problemet kan lika gärna ha kommit tillbaka
Hennes barn har ju bekräftat att hon är alkoholist, så det känns troligt att pengarna går till det. Helt sjukt hur mycket hon får in, men hon har bara råd att äta någon banan per dag - i bästa fall. Det vore verkligen intressant att se hennes och pappans konto. Någonstans försvinner pengarna.
Citera
2025-08-22, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Hennes barn har ju bekräftat att hon är alkoholist, så det känns troligt att pengarna går till det. Helt sjukt hur mycket hon får in, men hon har bara råd att äta någon banan per dag - i bästa fall. Det vore verkligen intressant att se hennes och pappans konto. Någonstans försvinner pengarna.
Nu är hennes liv förstört, tårar tårar tårar. Hennes älskade Bluetoothhögtalare har gått sönder. Nu kan hon aldrig mer sova.
Citera
2025-08-22, 06:47
Medlem
Något annat jag har funderat på och observerat är ju att hon har en extra lös frys som står i köket
Hon brukar ju med jämna mellanrum visa upp en nästan tom frys
Jag tror hon hamstrar för varför behöver 2 personer som knappt äter en extra ?
Citera
2025-08-22, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Nu är hennes liv förstört, tårar tårar tårar. Hennes älskade Bluetoothhögtalare har gått sönder. Nu kan hon aldrig mer sova.
Hahaha de är så glasklart, hon la bara ut de för att nån ska swisha för en ny.
Citera
2025-08-22, 08:50
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp

Jewels, om du läser detta! Jag har ett tips som är helt gratis. Telefonen har en inbyggd högtalare du kan använda. Sömnen är löst och du slipper sitta och förnedra dig mer. Du kan tacka mig sen.
Citera
2025-08-22, 08:54
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillsnpotions
hon har råd med hårfärg iaf. utväxt i liven, nyfärgat igår.

Tänkte också på det. Såg väldigt nyfärgat ut.

Hon ger dessutom i detta nu någon rekommendation på någon serie/film på Netflix vilket innebär att ett sådant abonnemang bör finnas. Man kan köpa ganska många bananer om man säger upp detta...
Citera
2025-08-22, 20:22
Medlem
Jag tror starkt på att hon har bulimi. Dvs hon köper stora mängder mat, äter och kräks. Detta förklarar hennes svullna ansikte/halsmandlar, hennes hyperfixering kring mat, hennes undernärda kropp, att hon alltid har problem med magen, att hon/de storhandlar 2 ggr per dag osv (påstår att det är till andra men säger samtidigt att hon knappt har några vänner, ren bullshit). Har en i min direkta närhet som hade samma problematik i många år, kunde äta och kräkas upp mat för flera hundra per dag utan problem.

Jag utesluter alkoholen då hon visade upp från sin journal att de tog ett peth-test när hon var inlagd som låg på 0,00.

Bulimi är också en typ av beroende och är nästan 100% på att det är dit pengarna går.

Citat:
Ursprungligen postat av Fontanajuice
Skulle det kunna vara något annat än alkohol? Tänker att dom verkar ju ha tillgång till en hel del mediciner och hon har väl sagt något om att dom misstänker epilepsi på henne och epilepsimedicin är narkotikaklassat. Vet inte vad för mediciner hennes pappa har. Dock borde någon vårdpersonal reagera om hon behöver nytt recept titt som tätt om medicin missbrukas, så är kanske alkohol ändå.

Förstår inte hur det kan komma sig att orosanmälningarna inte leder till något. Är det någon här som är insatt i hur det fungerar?
Att hon svälter sig själv är väl en sak, men hur mår hennes pappa? Han har väl också fått anmälningar som jag förstår det. Varför görs inget för att rädda honom? Hon roffar ju åt sig hans pengar också och lägger på allt utom det som är viktigt för att han ska må bra. Han är ju trots allt över 80 och borde tas bättre om hand och ges näringsrik mat.
Citera
2025-08-22, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Jag tror starkt på att hon har bulimi. Dvs hon köper stora mängder mat, äter och kräks. Detta förklarar hennes svullna ansikte/halsmandlar, hennes hyperfixering kring mat, hennes undernärda kropp, att hon alltid har problem med magen, att hon/de storhandlar 2 ggr per dag osv (påstår att det är till andra men säger samtidigt att hon knappt har några vänner, ren bullshit). Har en i min direkta närhet som hade samma problematik i många år, kunde äta och kräkas upp mat för flera hundra per dag utan problem.

Jag utesluter alkoholen då hon visade upp från sin journal att de tog ett peth-test när hon var inlagd som låg på 0,00.

Bulimi är också en typ av beroende och är nästan 100% på att det är dit pengarna går.

Ja det tror jag stämmer
Hon skyller på att pappa behöver "sötsaker" och annat
Men hon skiftar hela tiden ... Nu senast grät hon och påstod att hon bara behövde kött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in