Citat:
Är hon på riktigt?????
Börjar redan IKVÄLL nästan 2 dygn efter pengar o tjata.
Nu var det många fler räkningar än hon trodde och hon slösade på potatis o korv igår o bla bla, och säger att det inte kommer gå att storhandla denna månad heller.
Seriöst nu får han väl förfan ta och ge sig. Så gråtvideosarna lär komma imorgon eller på fredag.
Men nu vet vi att hon ljuger iallafall, de handlar mkt på ica maxi som hon inte berättar, och tigger till sig extrapengar via gråtstories.
Hade hon varit min mamma så hade jag slitit i vad och fått henne att få en förvaltare, Goldman räcker inte, hon behöver förvaltare.
Och hon ljuger så man fsn blir arg haha.
Hon var tvungen att skicka ett större paket till dottern och av någon anledning så hittade hon just 3 frimärken hemma. Vem går på det egentligen? Vi är inte dumma, klart hon köpte frimärken med pensionen……
Börjar redan IKVÄLL nästan 2 dygn efter pengar o tjata.
Nu var det många fler räkningar än hon trodde och hon slösade på potatis o korv igår o bla bla, och säger att det inte kommer gå att storhandla denna månad heller.
Seriöst nu får han väl förfan ta och ge sig. Så gråtvideosarna lär komma imorgon eller på fredag.
Men nu vet vi att hon ljuger iallafall, de handlar mkt på ica maxi som hon inte berättar, och tigger till sig extrapengar via gråtstories.
Hade hon varit min mamma så hade jag slitit i vad och fått henne att få en förvaltare, Goldman räcker inte, hon behöver förvaltare.
Och hon ljuger så man fsn blir arg haha.
Hon var tvungen att skicka ett större paket till dottern och av någon anledning så hittade hon just 3 frimärken hemma. Vem går på det egentligen? Vi är inte dumma, klart hon köpte frimärken med pensionen……
Ja inte ens 2 dygn efter att hon fått pengar började hon igen. Hon nämnde att hon pratat med vårdcentralen om pappa om aptiten mm. Ytterligare än anledning mindre att tigga så in i helvete mkt mat då han inte heller verkar äta så mkt. Slösat pengar på potatis, morötter och nåt kött för halva priset som nu är slut, kan inte varit mkt hon köpt då. "Fem bananer klarar jag mig rätt långt på.. " samma där inte fan äter hon tillräckligt. "Jag trodde jag skulle kunna storhandla och vara glad hela månaden, nu klarar jag mig kanske nån dag till". Hur kan man ta så fel på räkningar att man tror man ska klara av maten en hel månad och sen räcker den bara några dagar ?! Ja typiskt folk som tigger helt plötsligt hittar dem frimärken el ett paket makaroner längst in i skåpet som dem glömt bort. Då är nog skåpen rätt välfyllda annars borde man ju se de "bortglömda" direkt!