Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Exakt det är det enda de är ute efter, undra om ärade mor någonsin har jobbat?
Lyfta kassar kan hon trots att ett av hennes påståenden är att hon har en dålig rygg. Skolios eller vad var det? Är det så allvarligt att man inte kan jobba så går man inte runt och bär på tunga kassar.
Det är ett jävla under att hpn lyckats bli så kallas förtidspensionär. Om hon varit snygg eller ens normal till utseendet skulle jag gissa på att hon legat till sig det där av läkaren.
För det är jävligt konstigt.
Att gå och filma överallt, redigera videos, maila stora youtubers och tigga pengar, ta hand om sin äldre far och dotter etc. Det orkar hon.
Är rätt säker på att hon inte vill jobba pga att alla pengar förutom existensminimum kommer gå till kronofogden. Man får mer som pensionär.
Dels det och sen att hon är en tvättäkta parasit och det ligger i hennes dna.
På riktigt så är hon precis som en parasit. Hoppar från värd till värd, lämnar alla utsugna och hoppar vidare, utan ett uns skam i kroppen.
Det vore kul att veta hur många hon tiggt pengar av, den gamle tjuven.
Man ska inte glömma att hon blivit dömd för snatteri. Hon snattar trots att hon får bidrag vilket alla andra klarar sig på. Gririga jävel.
Hon lär säkert försökt få issy att snatta istället för att göra det själv, då hon inte varit straffmyndig.
Och alla ni som älskar dom, jag skiter i vad ni skriver om vad jag tror. Det är absolut möjligt att det är precis såhär.
Och faktum är att ni försvarar en psykopat, en tjuv, en parasit, och det är fakta.
Därmed har ni inget att säga om mina teorier eftersom ni redan visat att ni är godtrogna, naiva idioter. Eller tillhör skaran som anser att man som tex tjej kan säga att den är en kille och sen tro att alla ska kalla henne för han.
Själv är jag en sibirisk tiger.
Hejdå, bye, so long.