Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Vem har påstått att det är en liten ort? Storleken har heller ingen betydelse ens i det här fallet, snarare tvärtom. Det finns alltid personer att kontakta på ett eller annat sätt oavsett storlek på ort och ju större desto fler möjligheter.
Som du ser, skrev jag precis att det är en liten ort. Läs och begrunda vad jag skrev: Möjligheterna att kontakta person ifall man går från A (Södra sidan) till B (Viadukt) är inte särskilt stora, om än existerande så är det en direkt omväg att ta dem.
Dessutom måste du finna modet att ta kontakt, vilket kan svalna i samband med att du söker kontakt.
Citat:
Telefon som jag nämnt, person inom synhåll, boende inom synhåll, lokaler med ljuset tänt vilket kan tyda på nattarbete, trafik på gator och vägar. Återigen, ju större ort desto bättre möjligheter. Att knacka på boende eller andra lokaler som missbrukare må skapa andra problem, men det lär i alla fall få en stalker att backa, och du håller ju själv med - det skulle antagligen räddat hennes liv. Och jo, det finns bostäder i närområdet.
Märkligt beteende, som sagt.
Som en i tråden skrev för en stund sedan så talade tydligen BO i telefon, vad tycker du det tyder på? Att hon talade i telefon, tycker jag.
Inom synhåll kan du fetglömma 02:30-04:00 i Fagersta - i bästa fall en enstaka & den kvoten har ju GM fyllt.
Nattarbete i Fagersta skulle vara industrin men det är ganska så jättemycket staket i vägen, kan spontant inte komma på någon nattarbetande lokal i centrala Fagersta faktiskt & återigen så är det inte centrum eller ens i krokarna av lokaler hon har passerat, om hon gått från södra sidan till Viadukt till riksväg, det är efter viadukt som centrala delen av staden börjar.
Kan du visa vilka bostäder hon skulle ha sökt sig till? Om du har koll på vart hon hittades, ponera då att hon gått längs vägen ifrån södra sidan av Fagersta.