2018-08-07, 11:03
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0rum
Jag bor i stan, jag känner folk i stan, jag har pratat med personen BO haft telefonkontakt med.

Ok, så hon har ringt till någon när hon varit på väg från stan ut till mordplatsen och sagt att hon känner sig förföljd? Jättebra, då är det utrett. Den informationen måste ha skickats fram och tillbaka i PM eller något, för i tråden hittar jag bara olika människor som efterfrågar källa på just det påståendet. Bra så.

Om BO varit på det klara med vem det var som förföljde henne just då, så borde hon rimligen ha nämnt det också för den personen hon ringde till. Då vill jag också ta tillbaks min tidigare hypotes om MGM skulle ha utsatt henne för något tidigare under kvällen, för då skulle hon ju förstås ha nämnt det för vännen/väninnan som hon ringde till. Nu låter det ju mer som att han stalkar henne.
Citera
2018-08-07, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Har gått igenom lite länkar som postats i tråden som är information av substans:

Artikel Aftonbladet:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KvALzE/uppgifter-mordoffret-i-fagersta-slumpmassigt-utvald-av-garningsman

Artikel Fagersta Nyheter:
(FB) Stor polisinsats i Fagersta - Kvinna avlider under viadukt 2018-07-27

Referat artikel Fagerstaposten där tidigare hot nämns:

Erkännande, 1 augusti:
https://www.expressen.se/nyheter/haktade-mannen-erkanner-mordade-smabarnsmamman/

SR, i samband med erkännandet:
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=112&artikel=7011739

Har letat febrilt i tråden efter källor till påståendet om att MGM skulle ha följt efter BO från centralstationen till mordplatsen. Det förefaller ha blivit en trådsanning som uppkomit efter detta inlägg:

Det var en bekant till den hon ringde till som uppgav det i tråden.Inget som skrivits om i media.
Citera
2018-08-07, 11:38
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Ok, så hon har ringt till någon när hon varit på väg från stan ut till mordplatsen och sagt att hon känner sig förföljd? Jättebra, då är det utrett. Den informationen måste ha skickats fram och tillbaka i PM eller något, för i tråden hittar jag bara olika människor som efterfrågar källa på just det påståendet. Bra så.

Om BO varit på det klara med vem det var som förföljde henne just då, så borde hon rimligen ha nämnt det också för den personen hon ringde till. Då vill jag också ta tillbaks min tidigare hypotes om MGM skulle ha utsatt henne för något tidigare under kvällen, för då skulle hon ju förstås ha nämnt det för vännen/väninnan som hon ringde till. Nu låter det ju mer som att han stalkar henne.

Inte på PM, utan de har stått i tråden.

Citera
2018-08-07, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Från en medlen va det, denne kunde inte fråga personen mer som BO hade ringt till då hen mådde så dåligt, när denne frågade finns.
f0rum har tydligen pratat med denne person som haft tel kontakt m BO, där hon säger att hon kände sig förföljd ända från centralen, men att det kändes att de inte pratat klart.
Leta efter den så får du fram det.
Vad betyder det på svenska?
Citera
2018-08-07, 12:00
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smut85
Konstigt att denna knarkarbrud hyllas så efter dådet. Ingen som kommer i håg att hon själv försökte hugga ihjäl ifs en likasinnad för lite drygt ett år sedan och satt inne för det. Hon var defenetivt ingen duvunge. . Kan mycket väl tänka mig att hon provoserat en labil MGM in på småtimmarna och det var droppen för honom.

Det var ny info! Föredömligt! BO är alltså en känd knivkvinna.

Kan BO rentav ha konfronterat en efterhängsen GM med kniv, blivit övermannad och sedan ihjälhuggen? Så är det naturligtvis.
Citera
2018-08-07, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Vad betyder det på svenska?
Från en medlem fOrum bara o söka på det namnet o inläggen den lagt i denna tråd.
Fortsatt oklart eller????
Citera
2018-08-07, 12:29
Medlem
Stupido86s avatar
Kontaktad TR Västmanland och N hade ett ordentligt register där.

https://minfil.com/10B6Gff6bb/20180807_122525.jpg
Jag beställde de båda misshandelsdomarna, så bara säg till om någon också vill läsa.
Citera
2018-08-07, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Det var ny info! Föredömligt! BO är alltså en känd knivkvinna.

Kan BO rentav ha konfronterat en efterhängsen GM med kniv, blivit övermannad och sedan ihjälhuggen? Så är det naturligtvis.

Är väl så att ingen vill riktigt tala om den dödes dåliga sidor. Är väl något inbyggt hos oss.
Och när ingen talar om det så är det ju så att denna ostabila ev psykiskt sjuk människa, som gjort detta helt oprovocerat framstår ju enbart som en galning, som huggit henne från ingenstans.

Kan mycket väl vara så att hon på något sätt provocerat honom.
Säger inte att det är så, men kan vara möjligt att det varit så.

FUB visar väl det sedan, men nu är ju hon död så hennes sida lär vi inte höra utan man får förlita sig på GM historia hur det gick till.
Citera
2018-08-07, 12:33
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupido86
Kontaktad TR Västmanland och N hade ett ordentligt register där.

https://minfil.com/10B6Gff6bb/20180807_122525.jpg
Jag beställde de båda misshandelsdomarna, så bara säg till om någon också vill läsa.

Ett helt smörgåsbord av otrevligheter. Chockerande!!

Tack för att du levererade.
Senast redigerad av Lill-Ann 2018-08-07 kl. 12:36.
Citera
2018-08-07, 12:48
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupido86
Inte på PM, utan de har stått i tråden.

Ok, inte underligt att man inte fattar.
Citera
2018-08-07, 12:54
Medlem
Stupido86!!

De där två misshandelsdomarna?? Kan du lägga ut dem på min fil el om du kan pm mig dem.
Namnen på de sista är intressant då om jag ej missminner mig så hade den ena precis släpots från kåken då.
Senast redigerad av snorpan22 2018-08-07 kl. 12:56. Anledning: Edit
Citera
2018-08-07, 13:18
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Stupido86!!

De där två misshandelsdomarna?? Kan du lägga ut dem på min fil el om du kan pm mig dem.
Namnen på de sista är intressant då om jag ej missminner mig så hade den ena precis släpots från kåken då.

Javisst jag lägger upp de båda när jag får dom, så får den som vill läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in