Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-18, 10:20
  #133
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Jag stirrar inte på dem så om de stirrar på mig märker jag det ju inte.

Vill för övrigt inte se dem så därför tittar jag inte åt deras håll.
Citera
2020-04-18, 10:52
  #134
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jag kan verkligen inte förstå hur du orkar befinna dig och leva i detta land med ett folk som du avskyr så mycket och som du dessutom uppfattar avsky dig så mycket.

Jag har aldrig påstått att jag avskyr svenskar eller att jag uppfattar mig som avskydd av svenskar. Inte i det verkliga livet jag lever i i alla fall. De flesta av er är ju frånvända verkligheten.

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Hade du inte mått mycket bättre av att helt enkelt bosätta dig i det land där du har dina rötter eller åtminstone ett närliggande land med liknande kultur och folk?

Jag menar inget illa med detta inlägg utan jag är genuint nyfiken då jag själv inte hade velat bo i ett annat land med människor som jag avskyr och som avskyr mig.

Jag mår bra var jag än befinner mig i världen, men tack för din falska omtanke.
Citera
2020-04-18, 17:37
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag har aldrig påstått att jag avskyr svenskar eller att jag uppfattar mig som avskydd av svenskar. Inte i det verkliga livet jag lever i i alla fall. De flesta av er är ju frånvända verkligheten.



Jag mår bra var jag än befinner mig i världen, men tack för din falska omtanke.
Stirrar du på svenskar?
Citera
2020-04-19, 04:21
  #136
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag har aldrig påstått att jag avskyr svenskar eller att jag uppfattar mig som avskydd av svenskar. Inte i det verkliga livet jag lever i i alla fall. De flesta av er är ju frånvända verkligheten.



Jag mår bra var jag än befinner mig i världen, men tack för din falska omtanke.

Det var inte av omtanke jag frågade, falsk eller inte, du kan väl läsa? Jag skrev att jag frågade av nyfikenhet eftersom att när man läst en hel del inlägg från dig så kan man se en hel del hat och avsky mot folk, vilka endast diskuterar mot dig vilket ofta verkar betyda att man är rasist och frånvänd från verkligheten.
Citera
2020-04-19, 06:55
  #137
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Slå hårdare mot hårt.
Fantomen är hård mot de hårda. Det uttrycket kommer jag ihåg från barndomen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback