Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-18, 03:17
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför denna besatthet av svarta kukar? Är du själv smygbög och projicerar det på ts?

För att jag vet att ni älskar diskussionsämnet. Allt handlar ju om hudfärg och våldtäkter, så ni har en naturlig fallenhet för att driva den typen av diskussioner. Jag är helt säker på att du vill ha en lång, tjock kongoschlong nedtryckt i svalget och ett par svarta kulor som dunkar mot pannan medan den svenska nationalsången spelas i bakgrunden. Passande namn du har, för övrigt
Citera
2020-04-18, 03:57
  #122
Medlem
Har aldrig märkt att dom stirrar men att dom kallar mig "maestro". Det av invandrare som har nån affärsrörelse oftast-är det vanligt?
Citera
2020-04-18, 04:59
  #123
Medlem
A.Ericssons avatar
Ockupantbeteende. De stirrar på dig, du viker ned blicken, de vinner självförtroende och knivrånar en till svensk 14årig grabb och gruppvåldtar en svensk tjej den kvällen.

Det rätta är givetvis att stirra tillbaka, och om det leder till fysisk konfrontation, vinna den. Ha inga spärrar. Slå hårdare mot hårt. Döda.
Citera
2020-04-18, 05:39
  #124
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Intressant, för jag har upplevt precis samma sak från svenskar.

Jag kan verkligen inte förstå hur du orkar befinna dig och leva i detta land med ett folk som du avskyr så mycket och som du dessutom uppfattar avsky dig så mycket.

Hade du inte mått mycket bättre av att helt enkelt bosätta dig i det land där du har dina rötter eller åtminstone ett närliggande land med liknande kultur och folk?

Jag menar inget illa med detta inlägg utan jag är genuint nyfiken då jag själv inte hade velat bo i ett annat land med människor som jag avskyr och som avskyr mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är en grej. Tänk på hundar. De viker iväg med blicken när de förlorat. Visar sig undergivna. Samma sak dessa invandrare kör med. De vill visa sig överlägsna. Mer så eftersom de just flytt sina egna länder och är losers per definition. För att få något av självrespekt kommer de stirra på oss för att "vinna" något tillbaka.

Det här är med stor sannolikhet det närmaste sanningen gällande fenomenet.
Citera
2020-04-18, 06:11
  #125
Medlem
dobbelinas avatar
Det man gör när man stirrar är att inta information.
Invandrare har i regel svårt med detta, därför behöver dom lite extra lång tid.
I den övriga naturvärlden uppvisar t. ex. surikater detta beteende ganska markant.
Citera
2020-04-18, 06:32
  #126
Medlem
Quid pro quos avatar
De ogillar väl att du är i deras land.
För jag kan garantera att det är så många invaderare anser enär nationalism är betydligt mer utbrett än bland svenskar.

Stirra tillbaks så att de vet att du vet.
Citera
2020-04-18, 06:41
  #127
Medlem
OT OT OT, men ändå......Har inte märkt ngt osunt stirrande och jag är ändå rasist! Erkänner! Så har det blivit. Det jag däremot märkligt nog noterat på min lokala buss är trevliga kolsvarta förare som låter mig kliva av där bussen vänder trots att där inte är en hållplats. Hundra meter närmare min bostad. Jag är en gammal ful kärring så det är inte ungdomlig skönhet som gör att de ger extra service. Jag blir alltid lika paff när de frågar.....-"vill do åka till vändplan"? ....-Ja tack gärna, stammar jag.........och fattar ingenting. Jag SYNS!? Jag vill inte synas men liksom det känns lite fint ändå...........
Citera
2020-04-18, 06:56
  #128
Medlem
Kanske är det en het brud bakom dig som de stirrar på? Kan vara att de påtänd också, då får man stirrande blick.
Citera
2020-04-18, 07:14
  #129
Medlem
Mad monks avatar
Idioti kombinerat med psykopati. Samt grav inavel.
Citera
2020-04-18, 07:55
  #130
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Ar det fler som noterat detta? De kan sta precis framfor en pa bussen och bara stirra, ibland i flera minuter i rad utan att titta bort, och tittar de bort for en sekund sa gar de tillbaka till stirrandet direkt efter det.

Ibland undrar man om de aldrig sett en svensk forut.

Nagon som vet varfor de gor detta? Jag tror inte det ar for att de vill skramma upp oss for manga stirrar med helt neutrala ansikten. Vad kan det vara?

Kan kannas riktigt obehagligt ibland, speciellt om det ar en riktigt javla blaneger eller en skum arab.

Dela aven garna med er av era stirr-historier med de nysvenska raketforskarna!

Skulle tro mycket är avsaknad av empati. En Sv vet att folk ser snett på de om de stirrar, en blatte har inte det i sin kultur, handlar bara om jag:et.. och då kan man stirra helt oberörd.
Också ett sätt söka interaktion och konflikt (roa sig)
Citera
2020-04-18, 08:10
  #131
Medlem
Fattar väl vem som helst att en avundsjuk bidragsblatte med komplex stirrar för det är det enda sättet de kan hävda sig på att försöka starta bråk med svenne.
Citera
2020-04-18, 10:18
  #132
Medlem
Ingen som kan fråga nån från MENA?

Blir inget bra svar om det är pga lågbegåvningen och inavlet, att dom har lång betänketid för att förstå det dom ser, men det kanske är nåt annat?
Det kanske betyder att dom vill ha kontakt, eller vara nyfikna? Men blir ju svårt om dom inte vet själva, det är väl lite som förståndshandikappade som stirrar med tom blick.
Men skulle vara kul att veta!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback