Dristar mig att komma med ett bidrag. Galen eller inte galen upplevelse verlter jag till andra att avgra men jag hade i alla fall aldrig upplevt nt liknande tidigare.
Det hela tilldrog sig fr mnga r sedan. Jag trffade en norsk ts strax ver 20 r gammal. Hon bodde i en liten lgenhet p sder i Stockholm och det var dr vi trffades. I brjan av vrt mte sa hon att hon till skillnad frn kollegor i branschen inte gillade att knulla p lpande band utan grna ville spendera ordentligt med tid och gra kunden njd.
Det hr demonstrerade hon genom att inte hoppa ur paltorna p direkten, satte istllet p sngen och bad mig komma. Hon kysstes, kelade och flashade sina brst som var sm och fasta. S hr hll det p en god stund tills jag knde att jag behvde g p toaletten. Var vid det hr laget ordentligt kt s det var inte helt ltt att kissa

Nr jag kommer ut har hon dmpat ljuset, tnt ngra stearinljus och str naken mitt p golvet. Nu kommer jag snabbt ur klderna och hon gr mig till mtes. Hon brjar med att ta min kuk mellan lren och gnuggar med hfterna innan hon gr ned p kn och brjar suga. Jag frslr att vi fortstter i sngen och nr jag strckt ut sitter hon strax ovanp och rider. r kt som fan efter frspelet s det tar inte lng tid innan jag kommer.
Nu skulle man kunna tro att det var dags fr tvtt och pkldning men icke. Hon ligger intill mig, fingrar p sig sjlv och undrar om jag tycker hon verkar kt av sig och visst det gr hon och d brjar hon hetsa mig igen. Det hr var d jag var ung och mycket viril s det behvdes inte mycket fr att jag skulle bli hrd igen och vips s satt hon dr och red igen. Den hr gngen hade jag inte lika brtt. S pltsligt kliver hon av, skuttar upp frn sngen och sger att hon vill testa en grej. Grejen var att hon ville bli knullad p alla mjliga stllen i lgenheten. Stendes mot matbordet, sittandes p kksbnken och i en ftlj. Det vara bara att hnga p innan vi till slut ter hamnade p sngen dr hon stllde sig p alla fyra och bestmt sa till mig att knulla henne bakifrn. Det var en ljum frsommarkvll och fnstren var ppna s jag r sker p att det hrdes ut p gatan nr hon ylade som besatt.
Jag spenderade nstan tre timmar med henne den kvllen och var helt urlakad nr jag gick drifrn.
Jag fortsatte trffa henne flera gnger och till min stora frvning sa hon vid vr tredje trff "vi dritter i pengarne" och sen krde jag free of charge nstan ett r till dess hon for tillbaka till Norge.