2019-12-22, 13:53
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Gulligt med er som tror att brudarna njuter av sexet 😅

Ja du Unni.
Dom bsta brudarnas inlevelse under akten har ju ftt mig att undra (nsketnkande kanske ) om dom inte njuter lite.

Det jag r rtt sker p att dom njuter av r nr dom putar med lpparna och tuttarna eller skakar p rumpan om man inte vill utka sin tid med dom. Och man ker dit varenda gng. Och dom vet att man har svrt att motst dom.
Citera
2019-12-23, 00:08
Medlem
ormbitens avatar
Har blivit hembjuden tv gnger av tjej p Fkk klubb till hennes privata bostad... Utan kostnad.... Lite konstigt... Och galet... Kan jag vl tycka...

Har dock inte vgat flja med ... Fan... Kan ju faktiskt bli bde drogad och rnad...

Men andra sidan s vet jag andra som har berttat hur dom har fljt med tjej hem frn fkk klubben ver natten... OCH verlevt utan issues...
Citera
2019-12-23, 00:49
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Har blivit hembjuden tv gnger av tjej p Fkk klubb till hennes privata bostad... Utan kostnad.... Lite konstigt... Och galet... Kan jag vl tycka...

Har dock inte vgat flja med ... Fan... Kan ju faktiskt bli bde drogad och rnad...

Men andra sidan s vet jag andra som har berttat hur dom har fljt med tjej hem frn fkk klubben ver natten... OCH verlevt utan issues...

Ibland mste man chansa hr i livet.

terkom hr om du fljer med henne, tack

Knde det samma nr jag gick p Reperbahn och en tjej tog med mig in.....verlevde med en erfarenhet rikare.
Citera
2020-02-05, 17:59
Medlem
Var lite extra sugen en eftermiddag och ringde frsta bsta tjej jag tyckte sg bra ut
p sex tjejer utan direkt ngon underskning,
bestmde tid utan krngel och fick en adress p sder.
vl framme visade det sig att tjejen var frn Polen och med mycket knapphndig Engelska
berttade hon att hon kommit till Sverige dagen innan och var hr frsta gngen
vi pratade s gtt det gick och tjejen var lugn och trevlig
nu till det annorlunda, hon tog fram dokument och provresultat som visade att hon var helt
frisk och erbjd att vi skulle ha sex utan kondom utan extra betalning!
efter fljde ett riktigt passionerat samlag med kyssar och smek och efter lite vila och prat
tog hon initiativet till ytterligare en omgng
gick senare hemt njd och rtt frvnad vad jag just upplevt.
Citera
2020-02-18, 07:37
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondiblond
Var lite extra sugen en eftermiddag och ringde frsta bsta tjej jag tyckte sg bra ut
p sex tjejer utan direkt ngon underskning,
bestmde tid utan krngel och fick en adress p sder.
vl framme visade det sig att tjejen var frn Polen och med mycket knapphndig Engelska
berttade hon att hon kommit till Sverige dagen innan och var hr frsta gngen
vi pratade s gtt det gick och tjejen var lugn och trevlig
nu till det annorlunda, hon tog fram dokument och provresultat som visade att hon var helt
frisk och erbjd att vi skulle ha sex utan kondom utan extra betalning!
efter fljde ett riktigt passionerat samlag med kyssar och smek och efter lite vila och prat
tog hon initiativet till ytterligare en omgng
gick senare hemt njd och rtt frvnad vad jag just upplevt.
Lter som du fick en bra stund med henne.
Hur sg hon ut...?
Citera
2021-09-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
Laura igen tredje gngen, fast nu sa hon att hon hette Daniela.
Hon fick orgasm igen, galen tjej. hon bad om frltelse flera gnger och sa att
hon var vldigt galen den gngen hon rnade mig. Hon har en tatuering p armen
med texten "Laura", hon har ristningar p ena armen. Hon r vldigt renlig ver
hela kroppen. Ev r hon under 18? men hotellet slppte in henne och hon verkar
ha bra kontakt med dem. Hon hade snygga klder, svart tight "body"-klnning,
sg skrddar sytt ut, med tanke p att
hon r s smal. Vi kysstes, frspelet var sansat och passionerat.
Hon tillt mig slicka henne, jag hade till och med tungan i hennes stjrthl.
Ngot jag endast gr nr tjejen r vldigt vldigt frsh. Endel gillar det inte
eller har svrt att slappna av nr jag gr det, men hon verkade gilla det.
Det mrktes ocks p andningen att hon gillade nr jag stoppade in kuken i henne
och hon stnade till lite, hon r vldigt bra p att vara i nuet under hela "akten"
allting knns vldigt levande, tror man mste vara lite galen fr att vara s.
Situationen var iofs extremt speciell. Jag stod och snackade med en annan tjej
som jag tycker r extremt snygg och fin, vi hade knullat fr ungefr en vecka sen
, det var en spontan grej, ganska dligt sex, jag bara haffade henne snabbt p gatan
, tror hon ocks var lite stressad precis som jag. Iaf, dr precis bakom henne stod
Laura, och istllet fr att g dr ifrn och skmmas som jag sett henne gra alla gnger
jag sttt p henne p gatan sen hon rnade mig med kviv strax efter hon ftt orgasm.
denna gngen skte hon kontakt med mig, uppmrksammhet, s som tjejer kan bli nr dom
inte kan f det dom vill, iaf valde jag att prata med henne igen, och hon var med stdad denna gng.
Tnkte att hon inte skulle komma denna gng men nr jag knullade och tog tag i hennes lilla rv
med ena handen fr att trycka in kuken lngre och samtidigt stimulera hennes, smeka henne
,ndrades hennes andning och hon gillade det precis som jag hoppades , jag svarade hennes
gillande med att fortstta med precis samma sak, men lite lite hrdare,
suggssesivt byggandes upp en ev orgasm, och dr kom den. Hennes orgasm r mer som lilla dden
hon slutas att andas lite sen dr hon och jag knner lite i fittan, men det r ingen vldsam orgasm
, kanske r hon erfaren, jag frgade henne - fr du orgasm alltid varje gng vid sex eller?
hon svarar - nej. ok, men varje dag? Nej. Varje vecka tminstonne? - Nej.
Orkade inte frga mer. men det verkade ovanligt fr henne. Innan vi skildes t s
frgade jag igen fall hon gillade det och hon svarade -Ja
hon drog p sig sina sexiga sm rosa spets trosor, och innanfr dem stoppade hon en kniv.
-har du rnat fler kunder? Jag vill inte svara p det sa hon.
Vad heter du? .*tystnad* daniela...Och du? jag heter ******* ok
Kompisar? Ja. kompisar,
Det kndes som att jag upplevt ngot overkligt, filmiskt, ngot mer filmiskt n
den frra gngen . Livet r underligt och vackert, mnniskor r gtfulla och sagolika.
Nr ngot snt hr hnder knner man verkligen att man lever.
Livet.

Hur var eran galnaste upplevelse med en prostituerad?
Ja jo prostituerade r skert jtte kta hela tiden och fr orgasm. Not
Citera
2021-09-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assraell
Ja jo prostituerade r skert jtte kta hela tiden och fr orgasm. Not
Inlgget i frga passar bra i kategorin Fria fantasier
Citera
2021-09-19, 15:05
Medlem
Dristar mig att komma med ett bidrag. Galen eller inte galen upplevelse verlter jag till andra att avgra men jag hade i alla fall aldrig upplevt nt liknande tidigare.

Det hela tilldrog sig fr mnga r sedan. Jag trffade en norsk ts strax ver 20 r gammal. Hon bodde i en liten lgenhet p sder i Stockholm och det var dr vi trffades. I brjan av vrt mte sa hon att hon till skillnad frn kollegor i branschen inte gillade att knulla p lpande band utan grna ville spendera ordentligt med tid och gra kunden njd.
Det hr demonstrerade hon genom att inte hoppa ur paltorna p direkten, satte istllet p sngen och bad mig komma. Hon kysstes, kelade och flashade sina brst som var sm och fasta. S hr hll det p en god stund tills jag knde att jag behvde g p toaletten. Var vid det hr laget ordentligt kt s det var inte helt ltt att kissa
Nr jag kommer ut har hon dmpat ljuset, tnt ngra stearinljus och str naken mitt p golvet. Nu kommer jag snabbt ur klderna och hon gr mig till mtes. Hon brjar med att ta min kuk mellan lren och gnuggar med hfterna innan hon gr ned p kn och brjar suga. Jag frslr att vi fortstter i sngen och nr jag strckt ut sitter hon strax ovanp och rider. r kt som fan efter frspelet s det tar inte lng tid innan jag kommer.
Nu skulle man kunna tro att det var dags fr tvtt och pkldning men icke. Hon ligger intill mig, fingrar p sig sjlv och undrar om jag tycker hon verkar kt av sig och visst det gr hon och d brjar hon hetsa mig igen. Det hr var d jag var ung och mycket viril s det behvdes inte mycket fr att jag skulle bli hrd igen och vips s satt hon dr och red igen. Den hr gngen hade jag inte lika brtt. S pltsligt kliver hon av, skuttar upp frn sngen och sger att hon vill testa en grej. Grejen var att hon ville bli knullad p alla mjliga stllen i lgenheten. Stendes mot matbordet, sittandes p kksbnken och i en ftlj. Det vara bara att hnga p innan vi till slut ter hamnade p sngen dr hon stllde sig p alla fyra och bestmt sa till mig att knulla henne bakifrn. Det var en ljum frsommarkvll och fnstren var ppna s jag r sker p att det hrdes ut p gatan nr hon ylade som besatt.
Jag spenderade nstan tre timmar med henne den kvllen och var helt urlakad nr jag gick drifrn.

Jag fortsatte trffa henne flera gnger och till min stora frvning sa hon vid vr tredje trff "vi dritter i pengarne" och sen krde jag free of charge nstan ett r till dess hon for tillbaka till Norge.
Citera
2021-10-05, 15:43
Medlem
Mitten p 90 talet trffade jag en ung tjej p Malmskillnadsgatan blond alltid sexigt kldd hon slog fr det mesta hrnet malmis vattugatan kte alltid till min lgenhet i city oftast helger sent p kvllen hon var jvligt kt knullade henne i alla hl hon gillade analt vi trffades ganska ofta ngot r
Citera
2021-10-05, 15:54
Medlem
Hon kallade sig fr Debora, 22 rig blondin med rtter i Polen men hon talade italienska underligt nog. 1.5k fr en halvtimme. Frsch var hon. Det var Maj 2020 minns jag p Grevegatan i city. Det var inte ngot med sjlvaste akten som var galet men hon verkade lite skitzofren o sa att hon trffat Paolo Roberto precis innan jag kom dit, jag avfrdade det som skitsnack och gjorde mitt.

Lustigt nog efter att jag begett mig av s strax utanfr bostaden en gata lngre bort p en parkering s str Paolo med ngra poliser, jag tnker att det frmodligen har varit inbrott i hans bil och drfr har han ringt dit polisen. Jvligt skumt sammantrffande, tnker p det vissa kvllar n idag.
Citera
2021-10-05, 17:37
Medlem
s-tljes avatar
hade en i helgen en go one haha
tog hem en gose nergess fr massage
Nr hemma vi gick sovrum Krde p
men nr det var dax fr henne sitta p polen Hrdes det frn badrummet
Frugan hemma Shit hehe
Citera
2021-10-05, 19:44
Medlem
Galet och galet.....Jag vet ej..?.
Men trffade en medellders kvinna i en sder frort till Stockholm.
Mitt i akten sger hon...Du fr ta av kondomen och spruta mig i ansiktet om du vill...
Nej,nej det gr bra nd...Jo,gr det sger hon...
Jag lyder samtidigt som jag gr det. Skms jag som en hund. Blir frvnad och nstan lite cklad av att hon tycktes gilla det hela...r det vanligt. ?..r det jag som r pryd...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in