2021-10-07, 15:04
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Blir frvnad och nstan lite cklad av att hon tycktes gilla det hela...r det vanligt. ?..r det jag som r pryd...?

Du behver nog kolla p lite mer porrfilm! Att spruta tjejen i ansiktet/munnen r ju i det nrmaste standard, s till den grad att mnga tjejer vant sig vid det och det finns skert dem som gr igng p det p riktigt ocks, har rkat ut fr bda ytterligheterna flera gnger i mina dar.
Citera
2021-10-07, 15:17
Avstngd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Du behver nog kolla p lite mer porrfilm! Att spruta tjejen i ansiktet/munnen r ju i det nrmaste standard, s till den grad att mnga tjejer vant sig vid det och det finns skert dem som gr igng p det p riktigt ocks, har rkat ut fr bda ytterligheterna flera gnger i mina dar.
Tog en eskort till mitt rum i Cannes, apslut den sexigaste kvinna jag ngonsin bestigit.
Ava Garner eskort Monaco googla om ni inte tror mej
Hon gick ner p kn i badkaret och sg som en gudinna, d jag var p vg skrek hon SPRUTA MEJ I ANSIKTET PLEAS
Citera
2021-10-13, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEd
Dristar mig att komma med ett bidrag. Galen eller inte galen upplevelse verlter jag till andra att avgra men jag hade i alla fall aldrig upplevt nt liknande tidigare.

Det hela tilldrog sig fr mnga r sedan. Jag trffade en norsk ts strax ver 20 r gammal. Hon bodde i en liten lgenhet p sder i Stockholm och det var dr vi trffades. I brjan av vrt mte sa hon att hon till skillnad frn kollegor i branschen inte gillade att knulla p lpande band utan grna ville spendera ordentligt med tid och gra kunden njd.
Det hr demonstrerade hon genom att inte hoppa ur paltorna p direkten, satte istllet p sngen och bad mig komma. Hon kysstes, kelade och flashade sina brst som var sm och fasta. S hr hll det p en god stund tills jag knde att jag behvde g p toaletten. Var vid det hr laget ordentligt kt s det var inte helt ltt att kissa
Nr jag kommer ut har hon dmpat ljuset, tnt ngra stearinljus och str naken mitt p golvet. Nu kommer jag snabbt ur klderna och hon gr mig till mtes. Hon brjar med att ta min kuk mellan lren och gnuggar med hfterna innan hon gr ned p kn och brjar suga. Jag frslr att vi fortstter i sngen och nr jag strckt ut sitter hon strax ovanp och rider. r kt som fan efter frspelet s det tar inte lng tid innan jag kommer.
Nu skulle man kunna tro att det var dags fr tvtt och pkldning men icke. Hon ligger intill mig, fingrar p sig sjlv och undrar om jag tycker hon verkar kt av sig och visst det gr hon och d brjar hon hetsa mig igen. Det hr var d jag var ung och mycket viril s det behvdes inte mycket fr att jag skulle bli hrd igen och vips s satt hon dr och red igen. Den hr gngen hade jag inte lika brtt. S pltsligt kliver hon av, skuttar upp frn sngen och sger att hon vill testa en grej. Grejen var att hon ville bli knullad p alla mjliga stllen i lgenheten. Stendes mot matbordet, sittandes p kksbnken och i en ftlj. Det vara bara att hnga p innan vi till slut ter hamnade p sngen dr hon stllde sig p alla fyra och bestmt sa till mig att knulla henne bakifrn. Det var en ljum frsommarkvll och fnstren var ppna s jag r sker p att det hrdes ut p gatan nr hon ylade som besatt.
Jag spenderade nstan tre timmar med henne den kvllen och var helt urlakad nr jag gick drifrn.

Jag fortsatte trffa henne flera gnger och till min stora frvning sa hon vid vr tredje trff "vi dritter i pengarne" och sen krde jag free of charge nstan ett r till dess hon for tillbaka till Norge.

Det hr lter ju helt perfekt.
Dessa upplevelser hnder inte allt fr mnga gnger i livet.
Citera
2021-10-14, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjaern
Det hr lter ju helt perfekt.
Dessa upplevelser hnder inte allt fr mnga gnger i livet.
Verkligen inte! Det r enda och frmodligen sista gngen jag varit med om att ett kpeknull lett vidare till ett KK-frhllande.
Citera
2021-11-04, 07:59
Medlem
Var p en thaisalong norr om Stockholm st kvinna runt 40. Helt okej massage sknt teasing. 600 fr ett hrligt bj utan nr jag kom svalde hon och log.
Citera
2021-12-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Aldrig haft ngon galen upplevelse med ngon prostituerad, men dremot s har jag utgett mig fr att vara prostituerad och slja sex fr att locka till mig sexkpare.

Nr de kom fram till den avtalade platsen s var vi ett gng som slog ner och rnade sexkparna. Sedan polisanmlde vi dem fr sexkp (ja, de fick fngelse).

2 av sexkparna blev dessutom vldtagna med baseballtrn i analen.

Sexkp som inte r fullbordat och om det dessutom inte finns ngon trovrdig bevisning ger inte fngelse. S din historia r nog inte helt sann
Citera
2021-12-16, 15:12
Medlem
ricardo22s avatar
Fr ett par dagar sen. Jag bor i ett land dr det r lagligt med prostitution och dr jag med mitt svenska utseende r populr bland den kvinnliga befolkningen ( nej det r inte thailand eller liknande). Tjejen dyker upp och hennes gon tindrar nr hon ser mig. Hon r fantastiskt vacker. Vi kysser varandra orimligt passionerat under en lngt stund. Kommande timme r bland de bsta sexuella upplevelserna i mitt liv. Hon suger av mig vid 3-4 tillfllen, och allt r som en dimma. Efter timmen som jag har betalt fr s ville hon stanna. Jag gav henne pengar fr typ 20 minuter extra. Efter 1h extra s frsker jag prata med henne som nedtrappning men det tar max 5 minuter innan hon kysser mig eller drar ner gylfen igen. Hon drar mig bokstavligt talat i snoppen till sngen. Efter 30 minuter extra frgar jag lekfullt/artig om hon inte ska g. Hon svarar bara sensuellt "ja/visst" och kysser mig. Och hela hennes ansikte lyser. S fortstter det tills ver 3h har gtt och hon till slut lmnar lgenheten. Jag tror att vi kom upp i 10 avsugningar samtidigt som alla hennes medhavda kondomer tog slut.
Senast redigerad av ricardo22 2021-12-16 kl. 15:33.
Citera
2021-12-16, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanskarde
Var p en thaisalong norr om Stockholm st kvinna runt 40. Helt okej massage sknt teasing. 600 fr ett hrligt bj utan nr jag kom svalde hon och log.

Verkligen helgalet
Citera
2022-01-01, 06:26
Medlem
Gr horor med p Hot Karl, Dirty Sanchez, och Golden shower?
Citera
2022-01-01, 06:33
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaquesChirac
Gr horor med p Hot Karl, Dirty Sanchez, och Golden shower?

Ja.
ven Rusty Trombone om du r snll.
Citera
2022-01-01, 11:28
Avstngd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Verkligen helgalet

😂😂😂😂 Ja, herregud va tossigt.
Citera
2022-01-01, 11:30
Avstngd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Aldrig haft ngon galen upplevelse med ngon prostituerad, men dremot s har jag utgett mig fr att vara prostituerad och slja sex fr att locka till mig sexkpare.

Nr de kom fram till den avtalade platsen s var vi ett gng som slog ner och rnade sexkparna. Sedan polisanmlde vi dem fr sexkp (ja, de fick fngelse).

2 av sexkparna blev dessutom vldtagna med baseballtrn i analen.

Vaknade du sen med din tumme i munnen😂
Djvla tnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in