2018-07-24, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Har skrivit detta under kvällen, men hon är jättesur. Blir nog inte en till träff i dagsläget, sjukt tråkigt. Ångrar att jag inte var med aktiv i sängen, hon gjorde typ allt. Men var så nervös, som hon tyckte var ”gulligt”.

Men Omg, är alla tjejer såhär? Hon är sur på mig för att jag inte fick upp den, och tolkar det som att jag inte tycker att hon är attraktiv...

Alltså, du ville ju inte riktigt. Faktiskt. Det var mest hennes initiativ, som du hakade på. Inte så konstigt att det blev som det blev.

Sedan verkar hon antingen knepig eller bara omogen. Som om att stånd är någon sorts skyldighet, måste tillhandahållas, annars har du förolämpat henne. Att du liksom ska be om ursäkt? Det är liksom inte så sex funkar, inte i min bok iaf.

Kul att ni ska träffas igen, hoppas det blir lite mer naturligt den här gången!
Citera
2018-07-24, 14:48
Citat:
Ursprungligen postat av lumyg
Alltså, du ville ju inte riktigt. Faktiskt. Det var mest hennes initiativ, som du hakade på. Inte så konstigt att det blev som det blev.

Sedan verkar hon antingen knepig eller bara omogen. Som om att stånd är någon sorts skyldighet, måste tillhandahållas, annars har du förolämpat henne. Att du liksom ska be om ursäkt? Det är liksom inte så sex funkar, inte i min bok iaf.

Kul att ni ska träffas igen, hoppas det blir lite mer naturligt den här gången!

Ja men precis, hon är rätt knepig faktiskt. Det blev verkligen som att jag fick be om ursäkt för att den inte gick upp på 5 sekunder, den gick ju också upp lite senare, med lite förspel men då fick hon mensen. Men ja hon tolkar verkligen detta som om jag inte tänder på henne, är ju själv besviken för att den inte gick upp snabbare.

Du har nog rätt, all intiativ låg hos henne. Jag var bara där, men inte mentalt. Tror inte ens att vi per definition har legat, eftersom den aldrig var inne, vad jag kommer ihåg iaf. Isf var det i doggy men då var den inne ytterst lite.

För övrigt så sög hon aldrig, utan ville ha in den endast efter lite hångel. Av min erfarenhet så blir den hårdare snabbare med lite sug.
Citera
2018-07-25, 18:07
Medlem
Funkade inte det att stoppa in den bakifrån? Byt ställning? Vem fan håller på i tio minuter ens.

Ta det lugnt bara nästa gång så ska det nog gå

Kan ta hennes nummer annars om hon vill ha ett redigt knull
Citera
2018-07-25, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Funkade inte det att stoppa in den bakifrån? Byt ställning? Vem fan håller på i tio minuter ens.

Ta det lugnt bara nästa gång så ska det nog gå

Kan ta hennes nummer annars om hon vill ha ett redigt knull

Kanske inte var 10 minuter, men kändes som det.

Ja allrså jag gillar missionären mer, men hon bara gav upp när doggy inte funka.
Citera
2018-07-28, 11:24
Ikväll kör vi igen!
Citera
2018-07-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ikväll kör vi igen!
Lycka till!
Det verkar som hennes mensperiod är över nu då för denna månad :-)
Citera
2018-07-28, 12:42
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Lycka till!
Det verkar som hennes mensperiod är över nu då för denna månad :-)

Haha, ja den kan ju omöjligt komma igen ikväll?
Citera
2018-07-28, 17:41
Medlem
Citat:
Ikväll kör vi igen!
Väldigt spännande! Är det samma stil igen, att du ska prestera det hon vill ha? Eller har ni pratat lite mer?
Citera
2018-07-28, 19:45
Medlem
Skulle du hamna i samma sits igen, att du inte får in den, så kör in ett finger, sen lägger du kuken på fingret och använder det som glidskena in. Idiotsäkert lycka till och berätta gärna hur det gick sen!
Citera
2018-07-31, 20:18
Medlem
Flash-999s avatar
8000+ visningar undrar om trådskaparen fick till det vid andra försöket?
Citera
2018-09-14, 14:38
Tja alla! Imorgon kväll kör vi igen! Är så nervös.
Citera
2018-09-15, 09:37
Medlem
generalconcretes avatar
Du sätter hennes fitta på en piedestal. Det är bara en fitta bro, gör inte det till världens grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in