Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-19, 21:25
  #13
Medlem
HeadOfBoos avatar
Testosteron gör små flickor till män. Frågor på det?
Citera
2018-07-19, 22:16
  #14
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
alltså... du trycker manliga hormoner

nu är du förvånad över att du ser mer manlig ut?

ibland fattat jag inte hur människors hjärnor har en tendens att inte ens fungera...

ditt ansikta kommer förändras, hela din kropp förändras att dina ben skulle börja växa vet jag verkligen inte vad det är för jävla stolle som tryckt in detta i huvudet på dig för det stämmer inte någonstans men du kommer få manligare dra, din fett inlagring påverkas bland annat vilket ger ett ''hårdare'' ansikte, detta gör givetvis att käkben träder fram tidligare, när hår fästet flyttas bak skapas även här en illusion av ett kraftigare pannben som igentligen funnits där hela tiden och listan bara fortsätter

nästa gång du trycker i dig hormon, bli inte förvånad ifall östrogen ger dig eventuella kvinnliga biverkningar

Hej
Nu är nog tyvärr du ute och cyklar:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Akromegali

Finns massvis med artiklar, bilder, empiriska studier som påvisar att brosk i ansikte, händer, etc etc växer av kraftig användning av Steroider.

/E

Ps. Förstår inte riktigt varför du känner behov av att använda ett sådant irriterat språkbruk. Här på F12 försöker vi hjälpa varandra - ett trevligt bemötande tycker jag är det minsta man kan kosta på sig. Ds.
Citera
2018-07-20, 14:48
  #15
Medlem
Men akromegali. Det borde jag ju inte ha?! Isf kan jag ju gräva ner mig med detsamma


Jag menar inte att jag är förbryllad över att jag har manligare drag. Jag har dock inte läst om att folk får sjukdomar som ger bulor i nyllet för man trycker testo.
Citera
2018-07-20, 21:45
  #16
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej
Nu är nog tyvärr du ute och cyklar:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Akromegali

Finns massvis med artiklar, bilder, empiriska studier som påvisar att brosk i ansikte, händer, etc etc växer av kraftig användning av Steroider.

/E

Ps. Förstår inte riktigt varför du känner behov av att använda ett sådant irriterat språkbruk. Här på F12 försöker vi hjälpa varandra - ett trevligt bemötande tycker jag är det minsta man kan kosta på sig. Ds.

Mig veterligen uppstår inte akromegali i dopingmissbrukare av steroider, utan specifikt från tillväxthormoner som diskuterats tidigare i tråden.

Mannerod, kör in ett stolpiller med valium och tagga ned. Du har med största sannolikhet fått lite manligare drag genom testosterontillförseln, utöver en mindre förändring genom mindre kroppsfett och mer muskelmassa. Men det innebär inte att fasta strukturer på din kropp växt. Utöver det ligger du även i spannet för när ansiktet släpper första bebisfläsket.
Citera
2018-07-21, 11:08
  #17
Medlem
kool-g-raps avatar
Tur att ditt face gått till det bättre istället för till det sämre för mig. När jag kollar kort från innan jag började kura tänker jag oftast att fan vad mycket bättre jag såg ut i ansiktet då. Mina kindben stack ut kraftigt och jag hade ett mera "manligt" ansikte.

Nu är hela facet plufsigt, och istället för att kindbenen syns har jag fått hamsterkinder istället och helt runt ansikte. Jag kunde inte brytt mig mindre om håret ramlar av, bara skönt i så fall. Men ansiktet hade jag gärna bevarat sen innan.
Citera
2018-07-21, 20:08
  #18
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Men akromegali. Det borde jag ju inte ha?! Isf kan jag ju gräva ner mig med detsamma


Jag menar inte att jag är förbryllad över att jag har manligare drag. Jag har dock inte läst om att folk får sjukdomar som ger bulor i nyllet för man trycker testo.

Jag säger inte att du har Akromegali. Vad jag säger är att symptombilden är samma - dvs omfattande steroidmissbruk leder till samma symptom. Det är som sagt inte diskuterbart - finns ett gäng empiriska bevis på detta. Du är väl om inte annat själv levande bevis enligt din egen utsago.

/E
Citera
2018-07-21, 21:56
  #19
Medlem
PHONETiKs avatar
Antagligen ni kommer att tycka att jag är efterbliven nu men den heliga mellan benen har blivit grövre sedan jag började att kurra och har fått det bekräftat av tjejen :P Är jag ensam om detta eller inbillar jag mig?
Citera
2018-07-21, 22:21
  #20
Medlem
Loafees avatar
Kuken är en svällkropp, inte en muskel. Att den står i stadigare givakt och gör bättre honnör har nog mer med blodets reaktion på ditt kurande att göra.
Citera
2018-07-22, 10:41
  #21
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Kuken är en svällkropp, inte en muskel. Att den står i stadigare givakt och gör bättre honnör har nog mer med blodets reaktion på ditt kurande att göra.
Ha i åtanke när du söker dig till vården att tjejens kompis som har en termin kvar innan hon börjar AT-tjänst trodde att kuken blir mindre av steroider. En liten rolig anekdot från festen. De andra läkarstuderande var mer vettiga dock.

Så ingen tvekan om att man behöver få tag i en bra läkare om man behöver vård, inte vilken som helst. Denna kvinna skulle ju visserligen inte arbeta inom endokrin, men hade fortfarande läst kurserna.
Citera
2018-07-22, 10:55
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej
Nu är nog tyvärr du ute och cyklar:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Akromegali

Finns massvis med artiklar, bilder, empiriska studier som påvisar att brosk i ansikte, händer, etc etc växer av kraftig användning av Steroider.

/E

Ps. Förstår inte riktigt varför du känner behov av att använda ett sådant irriterat språkbruk. Här på F12 försöker vi hjälpa varandra - ett trevligt bemötande tycker jag är det minsta man kan kosta på sig. Ds.


inte alls ute och cyklar, vad har akromegali med aas att göra förutsatt att man inte manipulerar sitt tillväxt hormon? AAS är VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT långt ifrån tillväxt hormon
Citera
2018-07-22, 10:57
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Jag säger inte att du har Akromegali. Vad jag säger är att symptombilden är samma - dvs omfattande steroidmissbruk leder till samma symptom. Det är som sagt inte diskuterbart - finns ett gäng empiriska bevis på detta. Du är väl om inte annat själv levande bevis enligt din egen utsago.

/E


linka en vettig link så kan vi diskutera detta vidare.....
Citera
2018-07-22, 10:59
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHONETiK
Antagligen ni kommer att tycka att jag är efterbliven nu men den heliga mellan benen har blivit grövre sedan jag började att kurra och har fått det bekräftat av tjejen :P Är jag ensam om detta eller inbillar jag mig?


som ovan talare, ökad blodvolym, ökad storlek de går hand i hand, både i avslappnat tillstånd samt ''spänt''
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback