Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-07-19, 14:44
Medlem
Hallå där!

Klev av längre bruk, lägre doser (250e5d, va uppe på 500e5d ett tag men kände att det blir lite för mycket!)

Har ni märkt att ert ansikte förändras under kur?
Jag får höra att jag ser bra ut (varje utgång), inte så van med det. Mitt ansikte har förändras, ser mer maskulin ut.

Jag tittar mig själv konstant i spegeln, tycker att jag fått "höga" kindben. Hakan har garanterat fått en ny form Den är rejält ful! Dock lyckas den täckas med ett snyggt skägg som inte fanns där förut..

Nej men seriöst. Har ni varit med om att ert ansikte växt? Jag ser tydligen bra ut just nu (enligt folk och jag märker att jag har 10x lättare med tjejerna än tidigare, men hur länge varar det? Ska helvetet fortsätta växa? Fortsätter mitt ansikte bli större / buligare kindben så kommer jag inte känna mig bekväm.

Finns det något bot på detta? Har ringt VC och köat sen maj.

Eller är det vanligt att man hittar fel på sig själv efter kur? Jag mår bra, har bra sexlust, ser bättre ut än innan kuren, gått från pojkigt utseende till ett mer manligt, men jag är så jävla oroad över att det inte är över här.

Kan inte direkt snacka med någon då mitt AAS bruk är hemligt

Tack
Senast redigerad av Mannerod 2018-07-19 kl. 14:50.
Citera
2018-07-19, 15:43
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hallå där!

Klev av längre bruk, lägre doser (250e5d, va uppe på 500e5d ett tag men kände att det blir lite för mycket!)

Jag får höra att jag ser bra ut (varje utgång), inte så van med det. Mitt ansikte har förändras, ser mer maskulin ut.

Jag tittar mig själv konstant i spegeln, tycker att jag fått "höga" kindben. Hakan har garanterat fått en ny form Den är rejält ful! Dock lyckas den täckas med ett snyggt skägg som inte fanns där förut..

Nej men seriöst. Har ni varit med om att ert ansikte växt? Jag ser tydligen bra ut just nu (enligt folk och jag märker att jag har 10x lättare med tjejerna än tidigare, men hur länge varar det? Ska helvetet fortsätta växa? Fortsätter mitt ansikte bli större / buligare kindben så kommer jag inte känna mig bekväm.

Eller är det vanligt att man hittar fel på sig själv efter kur? Jag mår bra, har bra sexlust, ser bättre ut än innan kuren, gått från pojkigt utseende till ett mer manligt, men jag är så jävla oroad över att det inte är över här.

Tack

Hej,

Ålder?

mvh
Citera
2018-07-19, 15:50
Medlem
Jarrros avatar
Citat:
Hallå där!

Tack
kanske på grund av dit missbruk har lett till att du äter mindre o tappat vikt?
Citera
2018-07-19, 16:00
Medlem
Min käke har växt rejält efter att ha preppat flera år. Men jag älskar det

Tjejer gillar inte Justin Bieber babyface ansikten om du tror det. Grottliknande ansikte och muskler gör vilken fitta som helst våt. Du ska vara nöjd fan!
Citera
2018-07-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Hej,

Ålder?

mvh

Nyfyllda 26

Just nu ser jag bättre ut i ansiktet än innan kuren. Absolut inget jag är stolt över, men hellre det än att det gick åt fel håll även där! Men jag håller tummarna för mitt ansikte håller sig inom ramarna nu och inte fortsätter utvecklas. Det jag ska kolla upp hos VC är så det inte är något bakomliggande som påverkar! Så man iaf har en liten chans att ev stoppa det.

Skriv gärna på om era erfarenheter och hur ni har upplevt olika saker och ting rörande AAS & utseende
Senast redigerad av Mannerod 2018-07-19 kl. 17:10.
Citera
2018-07-19, 17:06
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Nyfyllda 26

Vad betyder "ett längre bruk"? Pratar vi flera år eller 25 veckor?

Mvh E
Citera
2018-07-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Vad betyder "ett längre bruk"? Pratar vi flera år eller 25 veckor?

Mvh E

Jäklar, glömde skriva det. Låg på 14 månader. Håret blev sämre, skägget blev rejält mycket bättre!
Allt känns OK med mig, förutom att jag får för mig att jag ser konstig ut (även fast jag upplever att folk tycker precis tvärtom). Kan själva tycka att jag ser bra ut i vissa vinklar, men sen hittar man en vinkel man inte gillar och så går man och kollar så hela tiden och intalar sig själv att man kanske ligger inne med något fel!

Men det kanske är standard med fåfänga när ens hormoner inte är på topp

Sexlust och allt det där har inte varit ett dugg dåligt. Hoppa av utan PCT.
Citera
2018-07-19, 18:02
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Jäklar, glömde skriva det. Låg på 14 månader. Håret blev sämre, skägget blev rejält mycket bättre!
Allt känns OK med mig, förutom att jag får för mig att jag ser konstig ut (även fast jag upplever att folk tycker precis tvärtom). Kan själva tycka att jag ser bra ut i vissa vinklar, men sen hittar man en vinkel man inte gillar och så går man och kollar så hela tiden och intalar sig själv att man kanske ligger inne med något fel!

Men det kanske är standard med fåfänga när ens hormoner inte är på topp

Sexlust och allt det där har inte varit ett dugg dåligt. Hoppa av utan PCT.

Hej
Det är onekligen ganska länge att ligga på. Du kan ju läsa lite om Akromegali.

Mvh E
Citera
2018-07-19, 18:17
Medlem
Roidberts avatar
Så anabåla har gjort dig snyggare i ansiktet? Fyfan, vad hemskt...
Citera
2018-07-19, 18:22
Medlem
DaChiefs avatar
Dags för lite broscience...

Rich Piana Explains The Side Effects of GROWTH HORMONE
https://www.youtube.com/watch?v=8Yfic6UJev4

Han pratar dock om GH. Dock tog han väll allt möjligt och antagligen får man synergieffekter av olika preparat..
Citera
2018-07-19, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Dags för lite broscience...

Rich Piana Explains The Side Effects of GROWTH HORMONE
https://www.youtube.com/watch?v=8Yfic6UJev4

Han pratar dock om GH. Dock tog han väll allt möjligt och antagligen får man synergieffekter av olika preparat..
Fan va synd att han är död
Citera
2018-07-19, 20:54
Medlem
alltså... du trycker manliga hormoner

nu är du förvånad över att du ser mer manlig ut?

ibland fattat jag inte hur människors hjärnor har en tendens att inte ens fungera...

ditt ansikta kommer förändras, hela din kropp förändras att dina ben skulle börja växa vet jag verkligen inte vad det är för jävla stolle som tryckt in detta i huvudet på dig för det stämmer inte någonstans men du kommer få manligare dra, din fett inlagring påverkas bland annat vilket ger ett ''hårdare'' ansikte, detta gör givetvis att käkben träder fram tidligare, när hår fästet flyttas bak skapas även här en illusion av ett kraftigare pannben som igentligen funnits där hela tiden och listan bara fortsätter

nästa gång du trycker i dig hormon, bli inte förvånad ifall östrogen ger dig eventuella kvinnliga biverkningar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in