2020-04-23, 08:54
Medlem
Är det inte sin mamma dom knullar så är det sina getter!!
Citera
2020-04-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Då måste du bo i en babbe-fri stad. Min kompis som är polis får höra det dagligen.
Det är för att han får handskas med små skitungar som ni mesar faktiakt tror representerar Sveriges invandring.

Ingen vuxen invandrare säger sånt. Kom på nåt bättre att snacka skit om.
Citera
2020-04-23, 12:29
Medlem
Loeptiks avatar
Man kan inte förvänta sig annat, när intelligensen är jämförbar med en pappkartong.
Citera
2020-04-23, 13:29
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanddoktorn
Det är för att han får handskas med små skitungar som ni mesar faktiakt tror representerar Sveriges invandring.

Ingen vuxen invandrare säger sånt. Kom på nåt bättre att snacka skit om.

Du kan t.ex titta på Normalmspolisen som var på tv3 igår(Säsong 1, Avsnitt 4), där de stoppar en bil och en "vuxen" invandrare gång på gång tjatar om att knulla mamma.

Så snacka inte skit tack.
Citera
2020-04-23, 13:43
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avsmaken
Men ändå saknar du de mest basala observationerna om blatten och hans mentalitet... Har du internaliserat medelklassens oförstånd om etniska motsättningar av att läsa DN eller andra vänsterblaskor dagligen människa?
Haha, vad fan pratar du om egentligen? Jag umgås inte med barn, hör nästan aldrig vuxna människor använda uttrycket. Hur du får det till att jag läser DN är bortom mitt förstånd. Lycka till med gymnasieantagningen!
Citera
2020-04-23, 13:43
Medlem
Airwave92s avatar
En annan grej är att de hotar att knulla dig. "Walla mannen ge mig pengar annars knullar jag dig"

Då tänker jag, är alla dessa individer homosexuella?
Citera
2020-04-23, 15:57
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildegoran
Är det inte sin mamma dom knullar så är det sina getter!!

Du är något på spåren här. Deras taskiga kvinnosyn kombinerat med en sjuk jävla kultur gör att många blir utan fitta. Så att knulla någons mor indikerar på att man är på väg upp i getknullarstegen.
Citera
2020-04-23, 20:21
Medlem
Saltkatts avatar
Det är ungefär som att fråga "vad är det med svenskar och djävulen/fan/satan"? Det är så svordomarna ser ut där, och det är väl inte konstigare än jänkare som slänger ur sig "motherfucker" stup i kvarten.
Citera
2020-04-23, 23:08
Medlem
En vuxen blattes hjärna är jämförelsevis underutvecklad. Detta leder till att deras verbala uttryck blir därefter.
Jävla pack.
Citera
2020-04-24, 11:49
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Ja hur man svär i länder är olika det kan vi konstatera och det är inget konstigt. I Spanien är det om bögar och mammor som ska knullas och heliga Maria och hit och dit. Men det är hur man använder dem, hur ofta, blattar skriker knulla din mamma så fort de måste uppföra sig som normala medborgare och inte ställa till kaos, stå i kö, visa hänsyn mm. En svensk skriker sällan ”Din jävla skitstövel” när han inte får en parkeringsplats på Biltema.
Där är skillnaden. I bruket. De är så illa uppfostrade, vi är mycket mer för att samtala och det är en skam att får värsta utbrottet för en småsak, det är någon som anses riktigt lågpannat i Sverige. Och ja det är det ju. Så därför blir det att man betraktar dessa mena-män med en blandning av avsky och avsmak och total alienation när de skriker om samlag med diverse mödrar och svennhoror hit och dit när deras kontokort inte går igenom i kassan på Claes Ohlsson
Citera
2020-04-24, 14:10
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
En annan grej är att de hotar att knulla dig. "Walla mannen ge mig pengar annars knullar jag dig"

Då tänker jag, är alla dessa individer homosexuella?

majoriteten av dom är säkert annars skulle inte alla nästan prata sådär, man ser ju dom hela tiden i stora grupper på 10 pers.. inte normalt liksom. speciellt på frisörsalonger som drivs av blattar, sitter ju hur många som helst där inne hela dagar långa o bara kacklar... vad är det för jävla beteende?
Citera
2020-04-24, 15:30
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Det är ungefär som att fråga "vad är det med svenskar och djävulen/fan/satan"? Det är så svordomarna ser ut där, och det är väl inte konstigare än jänkare som slänger ur sig "motherfucker" stup i kvarten.

Bra inlägg, kulturell distinktion lär vara förklaringen, som du skriver. Och ja, amerikaner är väldigt glada i det kraftuttrycket. Det är typ det värsta de kan komma på och samma lär det nog vara med MENA-folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in