2020-04-24, 15:33
Medlem
Dinkeydonks avatar
Dom ser upp till sin mamma, och nästan avgudar sin mamma, säger dom att dom ska knulla din mamma är det, det värsta tänkbara dom kunde komma på.

Testa och säg det tillbaka.

Det handlar om att för dom är det, det absolut elakaste och mest kränkande dom kan komma på.
Citera
2020-04-24, 19:27
Medlem
Nationbots avatar
Jag vet inte? Ett sjukt uttryck .. Man hör det alldrig i usa iaf "im gonna fuck your mother"

Dom vet ju inte ens om morsan lever, hur gammal hon är, ifall hon är tex fet och ful hehe, oavsett ska dom knulla ens morsa .. hel sjukt enligt mig.. nästa steg är väl att dom ska knulla ens mormor kanske hahaha

arg blatte utreder detta fenomen : https://www.youtube.com/watch?v=PlR5F7iP2Ms
Citera
2020-04-24, 19:41
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinkeydonk
Dom ser upp till sin mamma, och nästan avgudar sin mamma, säger dom att dom ska knulla din mamma är det, det värsta tänkbara dom kunde komma på.

Testa och säg det tillbaka.

Det handlar om att för dom är det, det absolut elakaste och mest kränkande dom kan komma på.

Men är inte det där bara en myt.
Citera
2020-04-24, 19:43
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationbot
Jag vet inte? Ett sjukt uttryck .. Man hör det alldrig i usa iaf "im gonna fuck your mother"

Dom vet ju inte ens om morsan lever, hur gammal hon är, ifall hon är tex fet och ful hehe, oavsett ska dom knulla ens morsa .. hel sjukt enligt mig.. nästa steg är väl att dom ska knulla ens mormor kanske hahaha

arg blatte utreder detta fenomen : https://www.youtube.com/watch?v=PlR5F7iP2Ms

Helt klart en IQ grej samt deras totala avsaknad av empati.
Citera
2022-07-07, 18:37
Medlem
rtyuios avatar
Alltid samma förolämpning att de ska knulla ens morsa.
Min morsa är död o kremerad sedan länge. Lycka till med det din jävla idiot.

Är det bara låg intelligens på babbarna?
Har de alla någon MILF fetish eller vad?
Citera
2022-07-08, 03:27
Medlem
Dom kan inte fixa så det är relativt vanligt att de våldtar sina morsor-fast
det är hemligt o för mamzen är det skam - så det sker i det tysta.

O papzen gör inte mycket heller för det är ännu större skam för honom.
Citera
2022-07-08, 03:41
Medlem
Det är för att de knollar sin egen mamma.
Dvs, de är mammaknollare.

Citera
2022-07-08, 06:22
Bannlyst
Profeten Muhammed var pedofil, så något är trasig i deras kultur. I civiliserade länder är blodskam inte ok. Men hos Muhbammaderna verka blodskam vara en självklarhet.
Citera
2022-07-08, 06:25
Bannlyst
Behöver inte bara vara mamma även om de gillar att säga det, muslimer våldtar allt med ett hål, det är deras sätt att visa dominans. Många svenska män har blivit gruppvåldtagna i röven av muslimer.
Citera
2022-07-08, 06:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Är det för att deras egna mammor redan är färdigknullade av hela släkten eller så fula att de måste ge sig ut på jakt efter andras mammor att hota att knulla?

Är det deras primitiva hjärnor som går på intellektuellt högvarv? Den ultimata förolämpningen kanske, från deras synvinkel.

Hela mitt liv har jag upplevt, hört och läst det i samband med blatteriet, och en mer invandrad språkmening och kulturyttring för det nya spännande Sverige är svårt att hitta.

Vad är era teorier? Har ni själv blivit ärade med ett hot om att er mamma ska knullas? Hur upplever ni invandrarnas generella språkbruk?
Dom vill prova något nytt! Att bara knulla sina släktingar åsnor och getter börjar bli uttjatat.
Citera
2022-07-08, 08:43
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag håller delvis med dig. Men bara för att svenskar inte vill ha sin familj runt sig hela tiden och hela livet och inte vill bo tillsammans med hela släkten, betyder inte det att svenskar inte älskar sin familj. Dock är ålderdomshem som idé ganska cynisk och kall. Där håller jag med dig, att ett sådant upplägg distanserar familjer från varandra känslomässigt. Familjen blir då en grej du förväntas bryta dig fri ifrån i stället för den kärleksfulla kärnan som man borde respektera och enas kring.

Araber och muslimer är inte heller kända för att behandla sina kvinnor bra, så att hota med att knulla någons mamma ger männen makt och bibehåller deras höga tankar om sig själva. Är de riktigt arga och aggressiva kan de till och med hota att knulla hela din familj!

EXAKT! familjen är viktig för dem, viktig är väl underskrift, de kan inte anpassa sig till samhället här eftersom de sätter sin klan främst. Det är en form av utökad egoism.
För det andra har kvinnorna inget att säga till om. Möjligtvis vad det ska bli för äcklig hummusröra till kvällsmat. Männen får slå, får ha sex med sina fruar när de vill, Dvs de är helt medeltida och kärlekslöst, kvinnor är som saker.
Kvinnorna är ömma mot sina söner också för att de är lägre i rang än sina söner. De kan inte kritisera dem eller ställa krav så när 18-årige pissrånaren hamnar i rättegång så gråter muslimmamman ut i media, varför har Sverige svikit oss? Varför har ingen gjoooort nåt? Att hon ska uppfostra sin egen son eller söner finns det ingen tanke på. De skämmer bort sina söner, avgudar dem... och döttrarna? De ska viras in huckle så tidigt som möjligt, de ska bara hålla käften, inte göra något som uppfattas som "horigt" och helst giftas bort så snart som möjligt.

Svenskar kalla och individualistiska? Haha familjen betyder mycket för oss men kvinnor har jämlik ställning, man får bli vad man vill, det förväntas at du är självständig och flyttar hemifrån när du är 18. Sen vilka svenskar hjälper inte sina föräldrar? De flesta gör det! Sådan nidbild av svenskarna... Och precis som genesis skriver så är ålderdomshem rätt hemskt, men även om vi skulle bo tillsammans med våra gamla föräldrar så hade det aldrig blivit som i Menar familjer. Fattar inte hur man kan upphöja deras sätt att leva. Det är hårt, kallt, oempatiskt, religiöst, konsumistiskt, kvinnohatande - sluta skönmåla
Senast redigerad av BoulevardAlruna 2022-07-08 kl. 08:54.
Citera
2022-07-08, 10:13
Medlem
Mad monks avatar
Dom är inte så smarta helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in