2006-10-19, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smooth
De har kampanj på sibylla nu faktiskt. Sibylla meal, två korvar med mos och dricka för 34 spänn. Åt ett till lunch idag

Det gör mej så mycket mindre sugen...

inte

Hmm digestivekex, mm, hämtar.
Citera
2006-10-19, 01:52
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
Det gör mej så mycket mindre sugen...

inte

Hmm digestivekex, mm, hämtar.

Blä och blä. Sibyllaskräpet är bara .. skräp .
Digestive är föööör tort.

Det skall vara nyttig ceasarsallad !
Citera
2006-10-19, 02:02
Medlem
jojjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjalmarb
appropå pulvermos: jag blandade till en perfekt portion från moskartongen i skafferiet hos en polare,
hade på indiakrydda och började smaska i mig!
efter ett tag frågar polaren vad jag har på för nåt och jag svarar - "indiakrydda, det är fett gott"
han tittar närmare och utbrister - "men det är ju för fan tvestjärtar i skiten"
och visst var det det, jag spydde direkt... låg kanske en 100 st i moset!
ALDRIG MER PULVERMOS!!!!!

hahaha, hann du knapra i dig någon tvestjärt?
Citera
2006-10-19, 02:21
Medlem
askiis avatar
knäckemackor.. med flytande margarin, smöret var/tog slut.
Citera
2006-10-19, 11:41
Medlem
bertil_ks avatar
En kväll var jag jävligt hungrig och hade i princip inget att äta.. hittade en konservburk med champinjoner, åt halva den sen trodde jag att jag skulle kräkas.

Även jag har använt flytande margarin när smöret varit slut, har även använt matolja. Inget av dem funkar något vidare bra.
Citera
2006-10-19, 13:38
Medlem
size_queens avatar
läser man allt det här verkar det som om det vanligaste är makrill eller pulvermos...

jälv brukar jag alltid göra en jävla massa mackor, med vanliga saker på. hey hey, i'm mister regular!
det skummaste jag käkat var nog när jag var hemma hos en kompis och en gemensam bekant satt också med oss där, sen när vi blev hungriga så börjar vi gå igenom kylen, inte fan fanns det något där inte, nej nej. eller vänta! fan det där paketet såg ju ut som flingor!
fuck it, det käkar vi

så när kompisen som bodde där kommer in i köket så ser han oss två stå och äta BUDGEThavreflingor som såg ut som hundmat och var beyond frigolit när det gällde torrhet. kunde fan letat bättre än så ycker man ju nu i efterhand.

nej du. antingen äter man något vettigt, som oboy rakt ur paketet eller så ser man till att man har något bra, pulvermos med 99% vatten känns inte riktigt som ett alternativ.
Citera
2006-10-19, 13:52
Medlem
Suverans avatar
Detta handlar egentligen inte om att födan var äcklig utan att jag åt för mycket, nåväl:

Hade rökt ett par feta och satt djupt nedsjunket i soffan och tryckte i mig ballerina kex. Kex efter kex tills jag fått i mig så mycket att jag spyr upp allt som en ända stor deg. En knådbar deg.

Lite små äckligt
Citera
2006-10-19, 14:00
Medlem
liszts avatar
En gång när jag va riktigt stukad så tryckte jag i mig massa knäckemackor med smör, ost och beaneissås. va inte gott när man testade det ostukad.

En annan gång så vaknade jag på morgonen och hade tappat lite av minnet som hände dagen innan, tittade upp mot fönsterbrädan och såg en tallrick med mackor. När jag såg mackorna tänkte jag "vafan har jag ätit?"
Mackorna bestog av: vanliga polarbröd, smör, gurkmajonäs (gillar verkligen inte det), vanlig majonäs, ost, beaneissås och paprika.
stackars min mage när jag åt det
Citera
2007-01-17, 23:34
Medlem
jewgoslavias avatar
pannkakor och sånt

jag och en polare blev bänga hos honom så ville vi göra pannkaksmet men vi gjorde För mycket så vi fick inte plats med allt i en vanlig dunk så vi fick ta och plocka ut alla disktillbehör ur deras tvätthink och hälla pannkaksmeten där. smakade väl okej, tyckte mer tillverkningen var ganska sunkig

annars nåt som var Äckligt måste vart när jag och min polare käkade på ett sushi ställe i stan, vi beställde två stora rullar med nåt slags kött i. låter gott men det var det fan inte.
Citera
2007-01-18, 01:41
Medlem
Asinines avatar
Jag och en vän satt en gång i ett industriområde på morgonen efter en lång festivalkväll och avnjöt ett par härliga joppar. Som väntat började våra magar kurra något förbannat och givetvis fanns det inte heller någonting i närheten som vi kunde sätta tänderna. Framför oss låg dock ett helt hav med smaskigt salt grus som ingen av oss hade känt smaken av tidigare och med våra bänga sinnen bedömde vi att detta säkerligen skulle vara till belåtenhet. Vi smaskade således i oss en näve var tills jag personligen gav upp den idén, men min vän smaskade i sig ett par nävar till...
Citera
2007-01-18, 01:58
Medlem
En fattig kväll, då det enda man ägde av värde var en femma brunt, kom jag på att bluntwraps kanske var en höjdare. Detta med tanke på att de smakade ganska gott när man rullade dem. Well, jag tänkte att de ändå var för gamla och torra för att rulla upp så jag käkade dem. Efter åtta bluntwraps blev jag jävligt törstig och det enda som var inom räckhåll var en liter oblandad Fun-light. Jag pallade naturligtvis inte resa mig från soffan efter ett par gram hasch så jag sänkte skiten. Mådde inte särskitl bra sen

Peace
Citera
2007-01-18, 02:12
Medlem
acke_banans avatar
alltså, under dom år man flummat har man ju ätit mer socker än vad 3 vanliga människor äter under en livstid.

poptarts, glass, lönnsirap, chokladsås, kolasås, strössel. självklart toppar man det med lite strösocker.
dricka till det, givetvis coca-cola.

jag fick sån otrolig sockershock att jag trodde att jag skulle svimma typ

sen har man ju gjort ett gäng riktigt suspekta mackor, och försök till att göra mat utan riktiga ingredienser. haha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in