2009-10-31, 15:58
Medlem
HighschoolDropouts avatar
Drack juice samtidigt som jag åt popcorn, kanske inte låter mycket för världen, men det riktigt äckligt.
Citera
2009-10-31, 16:04
Medlem
Szlyynas avatar
Jag åt en halv år gammal vaniljsås som stog öppnad i ett kylskåp. Den var grön...
Senast redigerad av Szlyyna 2009-10-31 kl. 16:06.
Citera
2009-10-31, 16:07
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Jag åt en halv år gammal vaniljsås som stog öppnad i ett kylskåp. Den va grön...
Det var väl inget
Om folk kan frivilligt och i nykter tillstånd få i sig mögelost så kan väl vi äta extra mogen vaniljsås

Annars så kommenterar jag så här ...uurrrkkk
Citera
2009-10-31, 16:27
Medlem
whiplashers avatar
En gång när jag kom hem ganska stukad så frågade kom min lillasyster fram och frågade om jag ville ha cola. Svaret var uppenbart och hon gick och hämtade både cola flaska och glas. Fylld av förväntan fyllde jag på glaset till bredden och förde det mot munnen. När jag precis skulle börja dricka så såg jag något spännande på tv och blev helt fast i några sekunder medans jag drack. Helt plötsligt kände jag en konstig smak i munnen, jag hade fått vatten blandat med soja och tagit 3 stora klunkar av det. Var ganska nära på att spy efter det.
Citera
2009-10-31, 18:39
Medlem
VVeeDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whiplasher
En gång när jag kom hem ganska stukad så frågade kom min lillasyster fram och frågade om jag ville ha cola. Svaret var uppenbart och hon gick och hämtade både cola flaska och glas. Fylld av förväntan fyllde jag på glaset till bredden och förde det mot munnen. När jag precis skulle börja dricka så såg jag något spännande på tv och blev helt fast i några sekunder medans jag drack. Helt plötsligt kände jag en konstig smak i munnen, jag hade fått vatten blandat med soja och tagit 3 stora klunkar av det. Var ganska nära på att spy efter det.
svamp vatten
Citera
2009-10-31, 18:44
Medlem
Chips som legat i vattenpöl...
Åt bara typ halva påsen sen fick jag så ont i magen så jag gick hem.
Citera
2009-10-31, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lokkomotivet
Knäckemacka med marmelad och kaviar

haha käkade en knäckemacka med marmelad för ett par veckor sen fy fan :P ingen höjdare dagen efter..
Citera
2009-10-31, 21:18
Medlem
CB4lifes avatar
det har ju hänt några gånder att man sitter och äter såna här riktiga fullkornsmackor utan något på
Citera
2009-10-31, 22:12
Medlem
Torskmannens avatar
Halvtinade mackor med saltgurka och kaviar. Fy i helvete vad vidrigt om man inte var stekt
Citera
2009-11-01, 04:54
Medlem
Collishs avatar
Kommit på mig under rökkvällar, sitta i soffan med sällskap och smutta direkt ur kaviartuben. Kanske inte låter ås äckligt, med saken är att jag HATAR kaviar.

Har ätit det mesta annars, 7 år gamla digistive kex som smaka lika beskt som galla.

Kokade ihop chips med grädde och mjölk i kastrull och åt upp allt med en sked.

Även ätit filmjölk med ketchup i .
Citera
2009-11-01, 09:47
Medlem
Torrt bröd med dressing och socker i form av pulver
Citera
2009-11-01, 10:30
Medlem
norgeskusts avatar
Tortillabröd med knäckebröd i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera