• 1
  • 2
2018-07-15, 14:45
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Dom ljuger..snackar skit..det går ingen gräns med lögnerna! Jag trodde jag hade bra tålamod med idioter som jag haft hela mitt liv. Men hur många ska jag stå ut med utan att säga något? Dom påverkar mig..jag måste anpassa mig till dem.. Få dem att gilla mig, eller inte hata mig. Det är jätte jobbigt. Det finns ingen gräns i deras hat mot mig.. Det enda dom skull vara nöjda med är om jag var död!
Citera
2018-07-15, 14:50
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Dom ljuger..snackar skit..det går ingen gräns med lögnerna! Jag trodde jag hade bra tålamod med idioter som jag haft hela mitt liv. Men hur många ska jag stå ut med utan att säga något? Dom påverkar mig..jag måste anpassa mig till dem.. Få dem att gilla mig, eller inte hata mig. Det är jätte jobbigt. Det finns ingen gräns i deras hat mot mig.. Det enda dom skull vara nöjda med är om jag var död!

Varför måste du anpassa dig för? Låter inte som några vänner direkt riktiga vänner accepterar dig för den du är..
Citera
2018-07-15, 14:53
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Varför måste du anpassa dig för? Låter inte som några vänner direkt riktiga vänner accepterar dig för den du är..
Jag blir rädd för dom bestämmer alt. För vad dom ska göra mot mig.
Förra gången blev dom jätte upprörda för att jag inte gick md på att bli dödad för deras skull..men kunde inte gå med på det. Men va väldigt arga efteråt
Citera
2018-07-15, 14:54
Medlem
MrChows avatar
Låter onekligen inte som en sund inställning. Varför känner du att du ska anpassa dig till allt och alla?

Du lever ditt liv, du har bara ett, och du bör leva det som du vill för att kunna bli lycklig.
Citera
2018-07-15, 14:56
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Så nu ska dom försöka lära mig att det är fel att reagera med att bli rädd När någon vill döda mig
Citera
2018-07-15, 14:57
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Jag blir rädd för dom bestämmer alt. För vad dom ska göra mot mig.
Förra gången blev dom jätte upprörda för att jag inte gick md på att bli dödad för deras skull..men kunde inte gå med på det. Men va väldigt arga efteråt

Låter som att det är dags att byta kompisar
Citera
2018-07-15, 14:59
Medlem
Ducadreams avatar
Problemet är att du är så desperat efter deras bekräftelse att du är villig att bli trampad på.
Citera
2018-07-15, 15:00
Medlem
Jag tror inte att människor vill att du ska dö och vad baserar du föreställningen om att någon vill döda dig på? Många på nätet har psykiska störningar och gillar att få människor att må dåligt, dem ska du strunta i om det är sådant.

Resten är mentala problem med dig själv. Jag lider ungefär av samma. Men att plötsligt se allt i svart, är inte en korrekt bedömning av verkligheten. Även om motsatsen inte heller är det.
Citera
2018-07-15, 15:13
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Låter som att det är dags att byta kompisar
Om man får det. Är så trött på dom där!
Visst stör mig inte så länge dom inte gör ett personligt krig mot mig då får dom vara vilka idioter dom vill..är liksom inte mitt problem vem dom är. Men problemet för dom är väll att deras beteende funkar så bra och så fort någon säger emot så kan dom bara göra nåt elakt mot den för o få tyst så behöver dom inte bry sig om det.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2018-07-15 kl. 15:16.
Citera
2018-07-15, 15:23
Medlem
Europes avatar
Citat:

Fast kan inte det vara problemet? Att du har tålamod med idioterna? Istället för att försöka sålla bort dem ur ditt liv? Sållar man inte bort idioterna ur ens liv, samt är medgörlig i strävan att bli omtyckt, så blir man närmast garanterat utnyttjad.

Klipp banden till alla som är utnyttjare och opålitliga. Försök knyta band till hederliga och goda människor. Glöm inte att inte själv vara en idiot. Hur många gånger har inte vi alla sett kvinnor vara med skitstövlar som utnyttjar dem, gång på gång, men när de sedan slutligen träffar någon hygglig kille, så behandlar de honom som skit p.g.a. "mina dåliga erfarenheter som gör att jag inte litar på någon" o.s.v.? Det är inte ursäktligt att vara en idiot. Inte ens om man p.g.a. otur, taskiga livsval, oförmåga att göra uppoffringar m.m. har haft idioter omkring sig som har utnyttjat en. Det väsentliga är om man behandlar andra väl eller inte, inte vilka skäl man har för att inte göra det.
Citera
2018-07-15, 15:23
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Sen om jag förolämpar dom så blir allt bara otrevligt men om jag låter dom vara en idiot så börjar dom att attackera mig..
Citera
2018-07-15, 15:26
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Fast kan inte det vara problemet? Att du har tålamod med idioterna? Istället för att försöka sålla bort dem ur ditt liv? Sållar man inte bort idioterna ur ens liv, samt är medgörlig i strävan att bli omtyckt, så blir man närmast garanterat utnyttjad.

Klipp banden till alla som är utnyttjare och opålitliga. Försök knyta band till hederliga och goda människor. Glöm inte att inte själv vara en idiot. Hur många gånger har inte vi alla sett kvinnor vara med skitstövlar som utnyttjar dem, gång på gång, men när de sedan slutligen träffar någon hygglig kille, så behandlar de honom som skit p.g.a. "mina dåliga erfarenheter som gör att jag inte litar på någon" o.s.v.? Det är inte ursäktligt att vara en idiot. Inte ens om man p.g.a. otur, taskiga livsval, oförmåga att göra uppoffringar m.m. har haft idioter omkring sig som har utnyttjat en. Det väsentliga är om man behandlar andra väl eller inte, inte vilka skäl man har för att inte göra det.
Jag är inte att jag inte litar på någon pga det..är mer pga hur dom är...men om någon verkar bra så ogillar jag inte den. Men kan ju inte vara snäll mot någon som egentligen hatar mig för det vet jag att den gör. För då blir de bara arga eller nåt värre..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in