• 1
  • 2
2018-07-15, 19:16
Medlem
TS:

Du är inte ensam om att avsky folk. Jag har isolerat mig totalt från omvärlden. Det är säkrast så. Står inte ut med folks påhitt och lögner ändå, så. Har fått min beskärda del av idioter och falska vänner. Nu är jag helt övergiven. Det är svårt. Keep going, thou. Livet kan ju bli bättre.
Citera
2018-07-15, 22:22
Medlem
Vänner behöver du inte så länge ni inte älskar varandra. Släpp dessa människor och lev i ensamhet tills du hittar riktiga vänner. Det blir minst problem så.
Citera
2018-07-16, 15:16
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Vänner behöver du inte så länge ni inte älskar varandra. Släpp dessa människor och lev i ensamhet tills du hittar riktiga vänner. Det blir minst problem så.
Precis..orkar inte med dem de har varit helt värdelösa och äckliga
Men nu har idioterna försökt tala för mig att jag är dålig som har isolerat mig är så irriterande att höra från idioter att det va dåligt , ch behöva sitta flera timmer och höra på deras skitsnack om hur dåligt jag är och gjort fel , dom sitter hela dagarna och förolämpar mig är så tröttsamt , sen kan dom bara ljuga och säga att dom inte har gjort något och allt mig det är fel på..
Citera
2018-07-16, 16:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Dom har inte gjort nånting för mig bara förstört och hatat mig. Som allt är mitt fel ändå från början. Så fort nåt är dåligt skyller man på mig. Klart jah inte har någon lust att hålla på och bara snäll och göra som dem gillar. Nu blev bara förvånad att det kom tillbaka ochtro fortfarande ni kan förstöra mig mer och en del har blivit patetiska och förösker fjäska att jag ska gilla dem nu
Citera
2018-07-16, 16:11
Medlem
Bertfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Kvinnor är dom värsta. Fega och patetiska och trivs med att vara äckel med alla fördelar dom får av att vara så vidriga

Håller med, jag är också tjej och ALLA tjejvänner jag haft i livet har visat sig vara falska, egoistiska och avundsjuka. Mitt tips är att du gör dig av med dem så fort som möjligt genom att ignorera dem totalt, det har jag gjort när någon visat sig falsk och jag ångrar ingenting. Det känns jätteskönt, en befrielse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in