2018-07-15, 15:43
Medlem
Ingen polisanmälan. På killens facebook finns inga bilder på tvillingdöttrar - utan en liten från något år sedan. Om de hoppade på så är det barn i 4-5 års åldern. Det borde resultera i automatisk polisanmälan på sjukhuset.
Citera
2018-07-15, 15:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Har inte Facebook, står det hur gamla tjejerna ska vara?

Och den Björn som skrivit inlägget, kan det vara han som är 32?
Jag ser en på 74 & en på 29 som heter så i Linköping.

Om vi räknar bort gubben så återstår 29-åringen. Känns orealistiskt att hans barn skulle vara över 10 år gamla.

Ser hans profil på Facebook äkta ut?
Citera
2018-07-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Ingen polisanmälan. På killens facebook finns inga bilder på tvillingdöttrar - utan en liten från något år sedan. Om de hoppade på så är det barn i 4-5 års åldern. Det borde resultera i automatisk polisanmälan på sjukhuset.

Och om det inte finns några tvillingar borde det resultera i en polisanmälan mot "Björn" för förtal och hets mot folkgrupp. Är han på riktigt?
Citera
2018-07-15, 15:52
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis

Detta är bara vänsterpack som vill få folk att tro att SD-anhängare gör så för att få uppmärksamhet. Sen att vänsterfolk är inte så lite efterblivna att de tror ingen förstår det är tragiskt.

Jag vill inte få någon att tror varken det ena eller andra. Jag startade tråden mest i hopp om att någon satt på mer info eller att någon kunde delge eventuell källa på att det faktiskt hade hänt.
Vittnen, anhöriga , tidningsnotis, vad som helst.
Citera
2018-07-15, 15:56
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Om vi räknar bort gubben så återstår 29-åringen. Känns orealistiskt att hans barn skulle vara över 10 år gamla.

Näe, ser inte äkta ut. Inga bilder på barn eller familj eller liknande. Däremot J. Åkesson och sånt. SD påhitt antagligen.
Citera
2018-07-15, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Och om det inte finns några tvillingar borde det resultera i en polisanmälan mot "Björn" för förtal och hets mot folkgrupp. Är han på riktigt?

Säkert. Men för det måste ju killarna identifieras.

Jag säger inte att det inte finns tvillingar. Det är bara spännande att 1) kvinnan som bor på samma adress som björn heter namn på E men går inte hitta via hans facebook. Eller att han har bilder på sina tvillingar på FB (av de offentliga bilderna).
Citera
2018-07-15, 16:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Näe, ser inte äkta ut. Inga bilder på barn eller familj eller liknande. Däremot J. Åkesson och sånt. SD påhitt antagligen.
Andra har varit inne på att den här personen är påhittad. Jag har inte själv Facebook, men har kontot funnits länge, varit aktivt? Eller ser det hela "konstruerat" ut?
Citera
2018-07-15, 16:09
Medlem
Provocative2.0s avatar
Spelar det någon roll om det hänt eller inte?
Jo, jag delade inlägget utan att ta någon ställnkng till skuldfrågan. Den får polis o rättsväsende göra.
Citera
2018-07-15, 16:11
Medlem
Citat:
Andra har varit inne på att den här personen är påhittad. Jag har inte själv Facebook, men har kontot funnits länge, varit aktivt? Eller ser det hela "konstruerat" ut?

Nej det är äkta. det finns också ett facebook konto länkat där en person checkat in på sjukan.
Citera
2018-07-15, 16:23
Medlem
sajebiss avatar
Citat:

https://www.facebook.com/bjorn.holm.3

Av vad jag kan se så bor han i Motala (längre än så kommer jag inte).
Senast redigerad av sajebis 2018-07-15 kl. 16:28.
Citera
2018-07-15, 16:29
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielN
Om man använder 5 min av sin tid så kan man snabbt se att detta stämmer. Att ni så gärna kallar allt fake news är det patetiska med det hela. Du använder dig av tidningar som kommer få det kallt om öronen så fort det blir ny regering för när det kommer till kritan är det dessa tidningar som mörkar exakt allt tills de inte kan. Att folk skriver öppet på FB är JUST pga av att tidningarna vägrar skriva om det tills de blir tvungna och då är det alltid vinklat.

Att du vill att det ska vara så betyder inte att det är sant. Ditt inlägg säger mer om dig än den påstådda händelsen. Dina konspirationsteorier har snurrat runt hjärnan på dig. Rejält!
Citera
2018-07-15, 16:46
Medlem
Huruvida det är sant eller inte har jag ingen aning om. BO ifråga, då killens påstådda dotter ,har iallafall på sin egen facebook checkat in på Linköpings US och har i kommentarerna till incheckningen skrivit att hon blivit misshandlad av två okända killar. Men huruvida det är sant kan man bara sia om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in