2018-07-17, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Glöm inte slöjryckningen samt victoria kawesa påstådda misshandel

Var en tjej som blivit misshandlad mitt i stockholm av män i bomberjackor och rakade huvuden (Nu snackar vi runt 2015 inte 95).

Nu kan manninte rencenera eller senbetyg längre på sidan. Men anmäla kan man förstås

Någon som vet vem admin för sidan är?
Den som lnskade dem cancer är ju namngiven redan, samband eller bara en random medlem?
Senast redigerad av Kent-Herbert 2018-07-17 kl. 07:54.
Citera
2018-07-17, 08:12
Medlem
Hermankarlssons avatar
Citat:
Och glöm inte rasistiska brandmannen från Boden (FB) DN pekar ut Bodens brandmän som rasistiska mobbare
Citera
2018-07-17, 08:20
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Var en tjej som blivit misshandlad mitt i stockholm av män i bomberjackor och rakade huvuden (Nu snackar vi runt 2015 inte 95).

Nu kan manninte rencenera eller senbetyg längre på sidan. Men anmäla kan man förstås

Någon som vet vem admin för sidan är?
Den som lnskade dem cancer är ju namngiven redan, samband eller bara en random medlem?

Finns det nån tråd om tjejen som vart "misshandlad" mitt i stockholm på flashback?
Citera
2018-07-17, 08:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Man blir ju mörkrädd när man ser hur långt de s.k. antirasiterna kan gå.

Jag undra om det kan vara flickornas kamouflagekepsar som kanske var det lilla som behövdes för att provocera blattarna och kanske även gjorde att de såg lite pojkaktiga ut? Lite svårt att avgöra på bara en bild men blattar brukar väl ägna sig åt att våldta flickor för att visa makt och förnedra och misshandla pojkar/män för att visa makt och förnedra?

Edit: Tycker flickorna såg fina ut och vill absolut inte vara elak mot dom.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2018-07-17 kl. 08:33.
Citera
2018-07-17, 09:19
Medlem
Maria Svahn Moraes var ju tidigt inne på pappa Björns facebooksida och hävda bestämt att det var fakenews, klädsamt att en politiker går in och ifrågasätter unga tjejer utan att ha alla korten på bordet. Men sen är hon ju miljöpartist också...
Turligt nog för hennes del så tog jag ingen screen över hennes inlägg, då hade hon fått stå i skamvrån likt 'människor mot rasisms' gör så här dagarna efter.
Tycker man inläggen på 'människor mot rasisms' är illa så skulle ni bara sett på pappans facebooksida, helt sjukt hur folk beter bakom en skärm ibland.
Citera
2018-07-17, 09:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Man blir ju mörkrädd när man ser hur långt de s.k. antirasiterna kan gå.
Detta var verkligen ett nytt lågvattenmärke. Dom är fan inte kloka.

Onda, galna & farliga människor som inte har någon som helst anständighet eller hederlighet.

Att dom jävla svinen har mage att "kräva" att få se sjukjournaler är fullständigt groteskt & tyder på en grandios självbild som man normalt ser hos mentalpatienter. Vem fan tror dom att dom är? Någon slags jävla STASI?

• "Människor mot rasism"
  • Richard Johansson
  • Maria Svahn Moraes
  • Mosto Samin
Vi ses i Finspång.
Citera
2018-07-17, 09:40
Medlem
Anonymares avatar
Såg att Richard Johansson hade rensat bort sina inlägg angående att han skulle polisanmäla tjejen som skrev på Människor mot rasism. Eller om det är admin. Han uppträdde mycket hotfullt och tog bevis på vad hon skrev, kände en bra advokat etc., i syfte att polisanmäla hennes vädjan att de skulle ta bort det pappan skrivit, som att det var ett hot. Och efter allt trakasseri av misshandlade tjejen tackar admin för sidan för hjälpen från galenpannan Richard Johansson. Sjuka människor.

Om inlägget ligger kvar bör man anmäla till FB admin, så har jag gjort.
Senast redigerad av Anonymare 2018-07-17 kl. 10:08.
Citera
2018-07-17, 09:44
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:

Just ja. Och hon den svarta kvinnan i Bromölla som påstod att skinheads hällt mjölk på henne i matbutiken. Direkt kopierat från American History X.
Citera
2018-07-17, 09:48
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Detta var verkligen ett nytt lågvattenmärke. Dom är fan inte kloka.

Onda, galna & farliga människor som inte har någon som helst anständighet eller hederlighet.

Att dom jävla svinen har mage att "kräva" att få se sjukjournaler är fullständigt groteskt & tyder på en grandios självbild som man normalt ser hos mentalpatienter. Vem fan tror dom att dom är? Någon slags jävla STASI?

• "Människor mot rasism"
  • Richard Johansson
  • Maria Svahn Moraes
  • Mosto Samin
Vi ses i Finspång.

Den där Richard, har någon länk till hans FB eller dyligt. Vet nämligen en som heter så och vill kolla så det inte är han bara.
Citera
2018-07-17, 09:49
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Var inne och kollade på människor mot rasism..

Vad säger man ett gäng dårar. Hur anmäler man sidan ?
Citera
2018-07-17, 09:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Den där Richard, har någon länk till hans FB eller dyligt. Vet nämligen en som heter så och vill kolla så det inte är han bara.
Det finns en länk i tråden.
Citera
2018-07-17, 10:12
Medlem
Driftstopps avatar
De två som skrev offentligt och var aktiv mot björn och spred att han ljög och hitta på om döttrarna var.

Peter kjell trygg
Richard johansson lkp

Richard skrev på flera sidor hur björn spred falska nyheter hade bevis för att han hade rätt, hade ringt polis och sjukhus. Spred detta på (politik linköping) skrev även privat till björn som Richard själv la ut och var stolt.

" kom inte till min stad och mästra, du sprider lögner och detta kan spåras," skriver till döttrarna att detta är skitsnack på människor mot rasism sidan.

Kjel trygg skriver följande på människor mot rasism.
"Nyheten är falsk min kompis richard fick björn att ta ner sidan raskt"

Dom här två drev på alltihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in