Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-14, 16:33
  #1
Medlem
Kommer ihåg när jag var runt 8 år. Mamma smet in i badrummet och strax efter sattes duschen igång. Efter bara några minuter kom farsan med en handduk knyten runt höften och bulan som uppanbarade sig under handduken skvallrade om vad som skulle hända. Han knackade på badrumsdörren och klev in i badrummet och låste dörren. Sedan var farsan inne där i ungefär tio minuter. Efter ytterligare tio minuter kom morsan ut och hon satte igång med att göra frukost.

Jag kommer ihåg att jag alltid undrade varför i hela helvete dom skulle duscha tillsamnans för. Vi hade en väldigt trång duschkabin. Jag fick ofta "otäcka" bilder i hjärnan vid dessa tillfällen. Att morsan tvålade in farsan och allt vad det nu innebar

Ni föräldrar som duschar tillsammans. Fattar ni inte att era barn fattar vad ni håller på med? Dom fattar att ni smeker, suger och knullar varandra i duschen! Finns det inga bättre sätt att idka sexuellt umgänge på utan att ungarna fattar?
Citera
2018-07-14, 16:41
  #2
Medlem
Äsch, att de definitivt gör det på morgonen i duschen - eller att de förmodligen gör det i sovrummet på kvällen. Inte så stor skillnad.
Citera
2018-07-14, 16:46
  #3
Medlem
Sunimods avatar
Helt fel.

Vi brukade smita in i badrummet för att var ifred och diskutera politik utan massa PK skadade ungar som du skulle lägga sig i allt.

Bulan under handduken du såg är bara en chipspåse som man tar med för att få behålla den för sig själva utan massa småglin som du skulle äta upp allt.

Inte knulla om du trodde det för då kommer det bli mer gnälliga jävlar typ du är.

Så lägg ned dina perversa tankar och fortsätt läsa din läxor så kanske du kommer in på högskolan när du fått skäggväxt och hår på pungen.
Citera
2018-07-14, 16:52
  #4
Medlem
vadsadusadus avatar
Menar du att barn inte skulle förstå att föräldrar har sex ändå?
Citera
2018-07-14, 17:24
  #5
Medlem
SkogsKonungs avatar
Klart mor och far ville köra ett duschknull innan jobbet. Rimligt.
Citera
2018-07-14, 18:12
  #6
Medlem
kalkryggars avatar
Ungar är så jävla curlade i dagens samhälle att snart får ingen synas eller låta (prata, sjunga, hosta) inför andra.

Hur skall du klara dig i samhället undrar jag? Dina föräldrar är vuxna människor som vill knulla med varandra. Dom gör det så diskret som läget ger dom och det skall du vara jävligt glad för. Välkommen till världen.
Citera
2018-07-14, 18:24
  #7
Medlem
CokeLaRocks avatar
Dina föräldrar låter som ett sunt par. Du ska börja oroa dig när de inte idkar sex något mer.
Citera
2018-07-14, 18:39
  #8
Medlem
AnnaChiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Dina föräldrar låter som ett sunt par. Du ska börja oroa dig när de inte idkar sex något mer.

Exakt!
Citera
2018-07-14, 18:42
  #9
Medlem
flaskborstes avatar
Vi som har några år på nacken mins "Spara på vattnet. Duscha tillsammans" 70 tals rekommendation i samma anda som 4-6 skivor bröd om dagen rekommendationerna från socialstyrelsen.

Så de lydde nog bara rekommendationerna. Det fanns hela familjer som duschade ihop dessutom.
Gossar med mammor och pappor med döttrar.. Det var inte lika "fult" som nymoralisterna gjort det numera.

Är lyckligt uppväxt med "Hippie" föräldrar under 60-70 talet och har varit med om det mesta.
Citera
2018-07-14, 18:59
  #10
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugBeard
Kommer ihåg när jag var runt 8 år. Mamma smet in i badrummet och strax efter sattes duschen igång. Efter bara några minuter kom farsan med en handduk knyten runt höften och bulan som uppanbarade sig under handduken skvallrade om vad som skulle hända. Han knackade på badrumsdörren och klev in i badrummet och låste dörren. Sedan var farsan inne där i ungefär tio minuter. Efter ytterligare tio minuter kom morsan ut och hon satte igång med att göra frukost.

Jag kommer ihåg att jag alltid undrade varför i hela helvete dom skulle duscha tillsamnans för. Vi hade en väldigt trång duschkabin. Jag fick ofta "otäcka" bilder i hjärnan vid dessa tillfällen. Att morsan tvålade in farsan och allt vad det nu innebar

Ni föräldrar som duschar tillsammans. Fattar ni inte att era barn fattar vad ni håller på med? Dom fattar att ni smeker, suger och knullar varandra i duschen! Finns det inga bättre sätt att idka sexuellt umgänge på utan att ungarna fattar?

Så föräldrar får inte duscha tillsammans utan att du ska tro att pappan stoppar sin svullna kotte i mammas geggväck?
Citera
2018-07-14, 19:08
  #11
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugBeard
Kommer ihåg när jag var runt 8 år. Mamma smet in i badrummet och strax efter sattes duschen igång. Efter bara några minuter kom farsan med en handduk knyten runt höften och bulan som uppanbarade sig under handduken skvallrade om vad som skulle hända. Han knackade på badrumsdörren och klev in i badrummet och låste dörren. Sedan var farsan inne där i ungefär tio minuter. Efter ytterligare tio minuter kom morsan ut och hon satte igång med att göra frukost.

Jag kommer ihåg att jag alltid undrade varför i hela helvete dom skulle duscha tillsamnans för. Vi hade en väldigt trång duschkabin. Jag fick ofta "otäcka" bilder i hjärnan vid dessa tillfällen. Att morsan tvålade in farsan och allt vad det nu innebar

Ni föräldrar som duschar tillsammans. Fattar ni inte att era barn fattar vad ni håller på med? Dom fattar att ni smeker, suger och knullar varandra i duschen! Finns det inga bättre sätt att idka sexuellt umgänge på utan att ungarna fattar?

Föräldrar bör inte och ska inte visa någon hänsyn till barn i dessa sammanhang, ty de är... ...wait for it... barn! Per definition är deras åsikter i princip meningslösa och de får snällt finna sig i den värld deras föräldrar tillhandahåller för lämnade åt eget öde är de döda inom veckan. Om "ungarna fattar" som du skriver är alltså av ringa vikt eller intresse. Ett barns åsikt är egal.

Som andra skriver i tråden är detta ett sundhetstecken.
Citera
2018-07-14, 19:11
  #12
Medlem
Var glad för att dina föräldrar fortfarande var så intima. I min familj förekom bara kindpussar. Sen skilde de sig så fort jag flyttade hemifrån också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback