Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-10, 00:21
  #1
Avstängd
Kate.Mosss avatar
Har inget emot gangster per se, tar bara killar som ses som gangsters av samhället, då jag inte tycker att vanliga män är något att ha. Men en sak jag inte kan förstå hur mycket jag än försöker är varför de allihopa har sådana töntiga jävla axelväskor, är det inte första prioritet som kriminell att flyga under månen? Senast idag såg jag ett antal tuffboys komma gående med sådan ful väska, det lär ju inte vara jättesvårt för polisen att använda det emot dem. Nu suger iofs polisen ganska hårt och tur är väl det. Fuuck the police!

Men varför dessa töntigheter? De är ju inga töntar!
Citera
2018-07-10, 00:35
  #2
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kate.Moss
Har inget emot gangster per se, tar bara killar som ses som gangsters av samhället, då jag inte tycker att vanliga män är något att ha. Men en sak jag inte kan förstå hur mycket jag än försöker är varför de allihopa har sådana töntiga jävla axelväskor, är det inte första prioritet som kriminell att flyga under månen? Senast idag såg jag ett antal tuffboys komma gående med sådan ful väska, det lär ju inte vara jättesvårt för polisen att använda det emot dem. Nu suger iofs polisen ganska hårt och tur är väl det. Fuuck the police!

Men varför dessa töntigheter? De är ju inga töntar!

De måste ju förvara knarket som de langar medmera någonstans.
Citera
2018-07-10, 00:42
  #3
Medlem
9rxs avatar
Det är inga gangsters du pratar för, de är små förvirrade barn.
Citera
2018-07-10, 00:59
  #4
Medlem
GormDenGamles avatar
Har en vän från Serbien som använder en sådan här. Mobbar alltid honom för att han bär en ladybag.
Citera
2018-07-10, 01:04
  #5
Medlem
PeppaKaKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kate.Moss
Har inget emot gangster per se, tar bara killar som ses som gangsters av samhället, då jag inte tycker att vanliga män är något att ha. Men en sak jag inte kan förstå hur mycket jag än försöker är varför de allihopa har sådana töntiga jävla axelväskor, är det inte första prioritet som kriminell att flyga under månen? Senast idag såg jag ett antal tuffboys komma gående med sådan ful väska, det lär ju inte vara jättesvårt för polisen att använda det emot dem. Nu suger iofs polisen ganska hårt och tur är väl det. Fuuck the police!

Men varför dessa töntigheter? De är ju inga töntar!
De kallas festival väskor va? de är väl smidiga att ha, plånbok, mobil och annat smått, slipper man bära skit i fickan. Funderat själv på att skaffa en sådan. DDessa "gansters" du syftar på är mesiga tonåringar bara.
Citera
2018-07-10, 01:12
  #6
Medlem
RorschachWolffgangs avatar
Håller med att dom är löjliga. De förvarar sina telefoner, tobak och knark i dessa.
Citera
2018-07-10, 01:15
  #7
Medlem
Trolltestets avatar
Nånstans måste man ju förvara sitt medhavda stash, och en axelväska är den väsktyp som är enklast att bära och som har störst volym samt sorterbarhet, av alla tillgängliga väskor idag. Dessutom har den plats för minst en handduk och två tröjor överst, vilket gör att den ser ut som vilken badväska som helst på håll.
Citera
2018-07-10, 01:22
  #8
Avstängd
Polemikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kate.Moss
Har inget emot gangster per se, tar bara killar som ses som gangsters av samhället, då jag inte tycker att vanliga män är något att ha. Men en sak jag inte kan förstå hur mycket jag än försöker är varför de allihopa har sådana töntiga jävla axelväskor, är det inte första prioritet som kriminell att flyga under månen? Senast idag såg jag ett antal tuffboys komma gående med sådan ful väska, det lär ju inte vara jättesvårt för polisen att använda det emot dem. Nu suger iofs polisen ganska hårt och tur är väl det. Fuuck the police!

Men varför dessa töntigheter? De är ju inga töntar!
Ja, helst har dem sina märkes axelväskor, tycker det är mest komiskt...
Citera
2018-07-10, 01:24
  #9
Avstängd
Kate.Mosss avatar
Vill bara poängtera att ni som säger att det inte är vanligt hos true gangsters har helt fel, kollar ni runt i de höga kretsarna efter ett mord ser ni alltid väskan där hos grabbarna.
Citera
2018-07-10, 01:25
  #10
Medlem
franges avatar
Är de riktiga Malmögansters så är det för att deras medhavda VZ61 Scorpion inte riktigt får plats i byxan på ett tufft sätt.
Citera
2018-07-10, 01:27
  #11
Medlem
Har aldrig sett detta, men jag rör mig ju inte i sådana områden heller kanske. Kan nån länka till en typisk ”kriminellväska”?
Citera
2018-07-10, 01:38
  #12
Medlem
lilpumpesketits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Har aldrig sett detta, men jag rör mig ju inte i sådana områden heller kanske. Kan nån länka till en typisk ”kriminellväska”?

https://www.gucci.com/se/en_gb/pr/wo...FVDIGQodyZMIUg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback