Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-08, 00:45
  #25
Medlem
Fyllefyllots avatar
Skulle det här inte vara ett troll så tror jag att det är det mest korkade jag har läst på flashback, och då har jag läst väldigt, väldigt, mycket.

Personen i fråga kanske är typ 12 år dock, då är det väl i någon mån försvarbart men vi måste ändå utgå från att det är 18+ som gäller här.
2018-07-08, 00:58
  #26
Medlem
Jisses, varför har jag aldrig tänkt på detta?

Han har en poäng ,det är ju olika tidszoner. Det här kan inte bli fel....
2018-07-08, 01:09
  #27
Medlem
Lydans avatar
Nybörjarknep!

Ta ett plan vidare över Ryssland , så du är i tidszon +3. Då är matcherna klara för länge sen och det är bara att betta. Kör man en svensk VPN är det direktaccess där vettu.

Ett annat bra knep om du vill se repriser på allsvenskan, det är du tar båten över till Finland. Där är -1 timme.
2018-07-08, 06:42
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydan
Ett annat bra knep om du vill se repriser på allsvenskan, det är du tar båten över till Finland. Där är -1 timme.

Nja, vi ligger en timme före Sverige.

Jag vill tacka för en rolig tråd så här på morgonen.
2018-07-08, 07:03
  #29
Medlem
Luckyhorses avatar
Jag må va naiv men kom igen, ni kan väl inte på allvar tro att han är seriös...

Well played, sir! lyckades trolla det flesta 8/10 kreativitet
9/11 roligt
2018-07-08, 07:23
  #30
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Hur tänkte du nu? Det blir ju direkt kommunikation och samspel med IT-data grejer som när jag pratar med en kontakt som kollar på matchen i Ryssland..



Nej, eftersom de gjorde mål en timme före våran tid så blir det fördröjning.. Varför tror du det är natt nu i USA och dag här? Våran tid är före deras

Tråden var jätterolig men med det här inlägget förstörde du illusionen totalt.

Jag är kränkt och jorden är faktiskt platt. Det är judarna och rymdödlorna som fejkat alla tidszoner.
2018-07-08, 12:34
  #31
Moderator
easy_dans avatar
lycka till med bettingen.

Tråd låst

/Mod
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback