2018-08-11, 13:42
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Kul. För jag har bara hittat motsatta argument.

Hittar inte just nu, sitter lite dåligt till. Han pratar i alla fall om värdet med en bra bänk och att försöka göra så få byten som möjligt under en säsong. Det straffar sig alltid att endast tänka kortsiktigt.

Är själv förundrad hur få som har Sessegnon & Iheanacho i laget. Speciellt den sistnämnda. Otrolig långsiktig potential där enligt mig, för en billig peng dessutom.
Citera
2018-08-11, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Hittar inte just nu, sitter lite dåligt till. Han pratar i alla fall om värdet med en bra bänk och att försöka göra så få byten som möjligt under en säsong. Det straffar sig alltid att endast tänka kortsiktigt.

Är själv förundrad hur få som har Sessegnon & Iheanacho i laget. Speciellt den sistnämnda. Otrolig långsiktig potential där enligt mig, för en billig peng dessutom.

Igår kändes Maddison som nivåer bättre än Iheanacho. Blir intressant att se om han blir petad och dom kör med Maddison och Vardy om 10 omgångar eller så.
Citera
2018-08-11, 14:56
Medlem
Citat:
Såklart inte. Det är däremot Kane och undervärderade Wilson, så jag klarar mig.

Den här Vietto ska nog lösa att bänka Kamara och gänget över tid. Det är en annan grej jag kan kritisera; tutorials tänker väldigt kortsiktigt. Måste var EV+ att bygga en stadig trupp över tid istället för att konstant göra byten.

Visst borde han gå före Kamara men över tid tror jag Mitrovic, Schürrle och Sessegnon får mer speltid än Vietto. Men det är bara vad jag tror.
Citera
2018-08-11, 15:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m83graveyard
Visst borde han gå före Kamara men över tid tror jag Mitrovic, Schürrle och Sessegnon får mer speltid än Vietto. Men det är bara vad jag tror.

Yes. Vi ska inte bråka Låt oss enas om att Fulham är intressanta.
Citera
2018-08-11, 17:51
Medlem
Jaha, kul att veta att man ursprungligen hade Pogba, Alli, Zaha och Kanté i sitt lag och slutligen inte en enda av dem.

Men försöker trösta mig med att jag efter första eller andra omgången förra säsongen låg etta i Flashback-ligan för att sedan sluta någonstans närmare mitten.
Citera
2018-08-11, 19:23
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Kante, Jorginho, Richarlison & Neves gör mål. Wan-Bissaka håller nollan och får assist. Ska vi tro att deras ägarskap skjuter i höjden?
Citera
2018-08-11, 20:03
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Kante, Jorginho, Richarlison & Neves gör mål. Wan-Bissaka håller nollan och får assist. Ska vi tro att deras ägarskap skjuter i höjden?

Sitter med Neves och är nöjd som få. Även Wilson till ett bra värde.

Jorginho är ju inte straffskytt med Hazard i spel, medan Kante möjligtvis kan bli bra. Han är ju mer av en boxtobox i år än den sittande fältare han var under förra säsongen.
Citera
2018-08-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Jaha, kul att veta att man ursprungligen hade Pogba, Alli, Zaha och Kanté i sitt lag och slutligen inte en enda av dem...
Har ändå Wan-Bissaka, Neves och Richarlison. Alla i veckans dreamteam.
Citera
2018-08-11, 23:56
Medlem
anteri17s avatar
Nöjd med starten. 45 poäng med Allison, Clyne, Otamendi och de Bruyne kvar.
Citera
2018-08-12, 00:08
Medlem
anteri17s avatar
Nyttjar ni alltid transfers? Eller sparar ni dem mer än 2 veckor?
Citera
2018-08-12, 08:15
Medlem
ZenginsMasks avatar
Extremt bra start, 41 poäng när jag har Salah(kapten), Aguero, Firmino, Bernardo Silva, Mendy och Robertson kvar.
Citera
2018-08-12, 08:34
Medlem
Alex P. Keatons avatar
20 poäng med 6 spelare kvar. Bänken har samlat ihop 17. Går med andra ord som förväntat.

Citat:
Nyttjar ni alltid transfers? Eller sparar ni dem mer än 2 veckor?
Byter aldrig för bytandets skull. Man kan inte spara byten på hög då två är max det man kan ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in