2018-10-21, 12:58
Medlem
51 poäng i omgången som kommer att bli 55 poäng totalt när jag får in 2+2 från bänken. Fortsatt ledning i flasbackligan och en overall rank på exakt 300. Galet. Men kommer tappa placeringar när framför allt Arsenal och Everton spelat. Förhoppningsvis visar sig 55 poäng i omgången ändå ge gröna pilar när omgången summerats.
Senast redigerad av m83graveyard 2018-10-21 kl. 13:09.
Citera
2018-10-21, 14:04
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m83graveyard
51 poäng i omgången som kommer att bli 55 poäng totalt när jag får in 2+2 från bänken. Fortsatt ledning i flasbackligan och en overall rank på exakt 300. Galet. Men kommer tappa placeringar när framför allt Arsenal och Everton spelat. Förhoppningsvis visar sig 55 poäng i omgången ändå ge gröna pilar när omgången summerats.

Snyggt! Skönt att få ihop mycket poäng även såna här rundor. I min kompisliga har flera i toppen under 20 poäng nu utan spelare kvar.

Hoppas på Leicester imorn men det känns väl snarare som ett ganska gyllene läge för de som sitter på Lacazette bl a.

Hoppas Salah kan komma igång nu kommande veckor. Har inte velat byta ut honom då han är jobbig att få in igen.
Citera
2018-10-21, 14:07
Medlem
toxicitys avatar
47 poäng. Wan-Bissaka och Lacazette kvar.
Får ses som okej, 4a i flashback.
Citera
2018-10-21, 15:46
Medlem
VM-tipsets avatar
Kollar in veckans dreamteam. Fernandinho med som petar in 14p. Lagom tajmat att byta ut honom. Även Cédric med som jag har som tredjereserv. Där tror jag att han går in i mitt lag i och med Knockaert-Mané-Deeneys vila. Vi får se...

Snart dags för kapten Gylfi.
Citera
2018-10-21, 19:18
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
23 poäng med Özil och Digne kvar. Gick ju bra det här...

Digne gör en dålig vecka något bättre. Om Özil gör ett mål så bör inte raset bli så kraftigt. 340k i rank för tillfället - troligtvis något bättre efter dagens match.
Citera
2018-10-21, 19:20
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity
47 poäng. Wan-Bissaka och Lacazette kvar.
Får ses som okej, 4a i flashback.

14p över average med en storspelare kvar. Klart bättre än okej!
Citera
2018-10-21, 21:16
Medlem
Eldarn.s avatar
Jag drar redan nu till med bytet Fraser > Billing vilket gör rum för 1.5M på banken. Viktigt för att kunna få in KDB.
Citera
2018-10-21, 21:26
Medlem
VM-tipsets avatar
Även tankar på KDB. Ska man släppa Hazard? Trippier lär flyga iaf.

Vad tror ni om Zabaleta? Verkar omåttligt prisvärd.

Edit. Funderar på att utnyttja wildcardet.

Edit2. Kanske bättre med en Free hit...Ska sondera truppen och ev möjligheter.
Senast redigerad av VM-tipset 2018-10-21 kl. 21:30.
Citera
2018-10-21, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VM-tipset
Även tankar på KDB. Ska man släppa Hazard? Trippier lär flyga iaf.

Vad tror ni om Zabaleta? Verkar omåttligt prisvärd.

Edit. Funderar på att utnyttja wildcardet.

Edit2. Kanske bättre med en Free hit...Ska sondera truppen och ev möjligheter.

Skicka Hazard efter EN blank med Burnley, Palace och Everton kommande tre? Skulle inte tro det.

Varför Free hit? Ser ingen poäng med det under en vanlig GW om det inte är så att hela laget är trasigt. Och då är det väl lika bra att utnyttja WC om det skulle vara så illa.
Citera
2018-10-21, 22:36
Medlem
VM-tipsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALLIGATORBLOOD
Skicka Hazard efter EN blank med Burnley, Palace och Everton kommande tre? Skulle inte tro det.

Varför Free hit? Ser ingen poäng med det under en vanlig GW om det inte är så att hela laget är trasigt. Och då är det väl lika bra att utnyttja WC om det skulle vara så illa.

Nej, lite panik i stunden. Har sansat mig nu. Skulle få lös lite kosing till KDB. Får räkna på det lite. Blir nog släppa Trippier mot Zabaleta eller motsvarande för att sedan finansiera KDB på något sätt.
Citera
2018-10-21, 22:53
Medlem
Funderar på att byta Pedro och Trippier mot Pereyra och Mendy. Även om båda lagen gör mål i mötet Spurs - City så tror jag att Mendy har större potential framåt. Chelsea har hyfsat schema men Pedro startar ju aldrig och Pereyras Watford har fina fixtures kommande tre.
Citera
2018-10-22, 08:36
Medlem
Etrades avatar
46p med Mustafi kvar.
Nolla ikväll och över 50p totalt hade vart nice.

Håller med om att det va en klurig omgång.
Mina poäng ligger defensivt i form av Ederson 6, Alderweireld 7 och van Dijk 8.

Har 2 stycken byten till nästa vilket känns bra.
Pedro får packa väskan! Sen ligger Pogba eller Firmino risigt till som nummer 2 att få lämna.

Europaspel i veckan dock så man får avvakta med byten, det brukar alltid vara någon som drar på sig en skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in