51 poäng i omgången som kommer att bli 55 poäng totalt när jag får in 2+2 från bänken. Fortsatt ledning i flasbackligan och en overall rank på exakt 300. Galet. Men kommer tappa placeringar när framför allt Arsenal och Everton spelat. Förhoppningsvis visar sig 55 poäng i omgången ändå ge gröna pilar när omgången summerats.
Senast redigerad av m83graveyard 2018-10-21 kl. 13:09.
51 poäng i omgången som kommer att bli 55 poäng totalt när jag får in 2+2 från bänken. Fortsatt ledning i flasbackligan och en overall rank på exakt 300. Galet. Men kommer tappa placeringar när framför allt Arsenal och Everton spelat. Förhoppningsvis visar sig 55 poäng i omgången ändå ge gröna pilar när omgången summerats.
Snyggt! Skönt att få ihop mycket poäng även såna här rundor. I min kompisliga har flera i toppen under 20 poäng nu utan spelare kvar.
Hoppas på Leicester imorn men det känns väl snarare som ett ganska gyllene läge för de som sitter på Lacazette bl a.
Hoppas Salah kan komma igång nu kommande veckor. Har inte velat byta ut honom då han är jobbig att få in igen.
Kollar in veckans dreamteam. Fernandinho med som petar in 14p. Lagom tajmat att byta ut honom. Även Cédric med som jag har som tredjereserv. Där tror jag att han går in i mitt lag i och med Knockaert-Mané-Deeneys vila. Vi får se...
23 poäng med Özil och Digne kvar. Gick ju bra det här...
Digne gör en dålig vecka något bättre. Om Özil gör ett mål så bör inte raset bli så kraftigt. 340k i rank för tillfället - troligtvis något bättre efter dagens match.
Även tankar på KDB. Ska man släppa Hazard? Trippier lär flyga iaf.
Vad tror ni om Zabaleta? Verkar omåttligt prisvärd.
Edit. Funderar på att utnyttja wildcardet.
Edit2. Kanske bättre med en Free hit...Ska sondera truppen och ev möjligheter.
Skicka Hazard efter EN blank med Burnley, Palace och Everton kommande tre? Skulle inte tro det.
Varför Free hit? Ser ingen poäng med det under en vanlig GW om det inte är så att hela laget är trasigt. Och då är det väl lika bra att utnyttja WC om det skulle vara så illa.
Skicka Hazard efter EN blank med Burnley, Palace och Everton kommande tre? Skulle inte tro det.
Varför Free hit? Ser ingen poäng med det under en vanlig GW om det inte är så att hela laget är trasigt. Och då är det väl lika bra att utnyttja WC om det skulle vara så illa.
Nej, lite panik i stunden. Har sansat mig nu. Skulle få lös lite kosing till KDB. Får räkna på det lite. Blir nog släppa Trippier mot Zabaleta eller motsvarande för att sedan finansiera KDB på något sätt.
Funderar på att byta Pedro och Trippier mot Pereyra och Mendy. Även om båda lagen gör mål i mötet Spurs - City så tror jag att Mendy har större potential framåt. Chelsea har hyfsat schema men Pedro startar ju aldrig och Pereyras Watford har fina fixtures kommande tre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!