• 2
  • 3
2018-07-28, 20:35
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
I Marvels Infinity War var det inga problem att utplna hlften i alla fall. Han knppte med fingrarna en gng bara. En gng till s r man nstan uppe i 80% utplning.

Serietidningarna r verklighetens moder.
Citera
2018-07-28, 20:48
Medlem
ChemicalGirls avatar
Enligt mig rcker det med hela Afrika, Mellanstern, 4/5 Asien (ej Ryssland) eftersom lite kineser behver vi, de r rtt smarta nd. Alla dessa landomrden skulle man kunna sprida ut sig p. Man kan brja dr, behver vi ta bort fler s kan man ju sen ta bort dem med Downs syndrom, hjrndda, judar, "nya" europer som de senaste ren.
Citera
2018-07-28, 21:52
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Enligt mig rcker det med hela Afrika, Mellanstern, 4/5 Asien (ej Ryssland) eftersom lite kineser behver vi, de r rtt smarta nd. Alla dessa landomrden skulle man kunna sprida ut sig p. Man kan brja dr, behver vi ta bort fler s kan man ju sen ta bort dem med Downs syndrom, hjrndda, judar, "nya" europer som de senaste ren.

S man ska brja med 4/5 av asiaterna. Frst drefter stnger man av respiratorn fr de hjrndda?
Citera
2018-07-28, 22:03
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
S man ska brja med 4/5 av asiaterna. Frst drefter stnger man av respiratorn fr de hjrndda?
Fr min del kan vi ta dem fre, men tnkte att samhllet skulle inte se det moraliskt rtt och tycka om det. Man mste nd ta allt stegvis, s att det inte blir fr mycket protester. Mnga r ju fsta vid hjrndda, tragiskt.
Citera
2018-07-28, 22:55
Medlem
Citat:
Jag tycker tvrtom. Vi utrotar alla vita mnniskor. Framfrallt mnniskor i europa och nordamerika. Inga fler vrldskrig, inga fler krnvapen, inga fler krig och frstrelse. Finns ingen mnniskoras som har frstrt vrlden s mycket som den vita mnniskan. Denna mste elimineras och utplnas en gng fr alla.
Citera
2018-07-28, 22:59
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
Jag tycker tvrtom. Vi utrotar alla vita mnniskor. Framfrallt mnniskor i europa och nordamerika. Inga fler vrldskrig, inga fler krnvapen, inga fler krig och frstrelse. Finns ingen mnniskoras som har frstrt vrlden s mycket som den vita mnniskan. Denna mste elimineras och utplnas en gng fr alla.
Och s ska vi den ovita "bttre" versionen av mnniskan bo i regnskogen som apor. Ja ditt nickname r ju Apjordan s r inte ett dugg frvnad. Ett back p ett par tusen r.
Citera
2018-07-29, 00:43
Medlem
laxen69s avatar
Citat:

S andra mnniskor har inte krigat eller betett sig dligt genom historien? Jag tror du lever i den lokala 'frakta vstvrlden-bubblan'. Dr det som hnder i vsterlandet med ngra hundra miljoner individer r allt, och resten av vrldens miljarder mnniskor r inget.

Detta r lite OT, men vilka mnniskor och vilken kultur har skapat demokrati, hgteknologi, sjukvrd man verlever av, rymdfart, ritat en komplett vrldskarta, samt skapat ett samhlle andra drmmer om att f bo i? Jo vi vita vsterlnningar!
Visst har vi krigat, utplnat, och haft gott om blodtrstiga diktatorer p tronen. Men det har alla de andra ocks haft.
Citera
2018-07-29, 01:07
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Jag tycker tvrtom. Vi utrotar alla vita mnniskor. Framfrallt mnniskor i europa och nordamerika. Inga fler vrldskrig, inga fler krnvapen, inga fler krig och frstrelse.

N, fr icke-vita krigar aldrig och frstr aldrig saker. Speciellt inte i islam som r fredens religion. #vrdegrund

Citat:
Finns ingen mnniskoras som har frstrt vrlden s mycket som den vita mnniskan.

En intelligent mnniska blir mer handlingskraftig och drfr potentiellt farligare. Den kan ven gra fler stordd ssom att segla ver vrldshav, upptcka nya kontinenter, uppfinna vaccin, mediciner, fordon och kommunikationsteknik. Vilket skulle du vlja om du kunde ka tillbaks i en tidsmaskin och ndra utvecklingen s att inga vita fanns? Visserligen inga vrldskrig (fr folk skulle fortfarande slss med pinnar) men heller inga mediciner, inget fungerande rttssystem, inga kommersiella produkter och absolut inga mediciner nr man har ont eller blir sjuk). Bara dans och medicinmn och HIV.

Citat:
Denna mste elimineras och utplnas en gng fr alla.

Det fanns en annan man som tyckte likadant. Hans namn r Thomas Hubinette och jobbar t svenska staten med "kritiska vithetsstudier". Vill du bli som honom?
Citera
2018-08-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Kanske bst utrota dom 80 % rikaste. S blir ju alla fattiga rika.

Vilket rabalder det skulle bli nr alla frsker bli s fattiga som mjligt. Skulle den rikaste bli den fattigaste till slut eller skulle han hlla sig runt 20%-sprren?
Citera
2018-08-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Vilket rabalder det skulle bli nr alla frsker bli s fattiga som mjligt. Skulle den rikaste bli den fattigaste till slut eller skulle han hlla sig runt 20%-sprren?
Folk skulle svlta ihjl fr att f leva men
N vi fr frska begrnsa fdandet fr alla. Men det gr ju inte s bra kanske.
Tnkte vl mest p att dom rika kper bilar flyger miljfrstr ju mest , s det skulle va bst fr jorden
Citera
2018-08-02, 13:55
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Folk skulle svlta ihjl fr att f leva men
N vi fr frska begrnsa fdandet fr alla. Men det gr ju inte s bra kanske.
Tnkte vl mest p att dom rika kper bilar flyger miljfrstr ju mest , s det skulle va bst fr jorden
Ljlig tanke. Pengarna r ju kvar och frr eller senare kommer det bli rika igen. Det kommer nd finnas skillnader. Folk strvar efter pengar och makt, ligger i vra gener att frska bli bttre, kallas evolutionen. Plus med den tanken r det typ bara Afrika som verlever......
Citera
2018-08-02, 14:02
Medlem
Citat:
Ljlig tanke. Pengarna r ju kvar och frr eller senare kommer det bli rika igen. Det kommer nd finnas skillnader. Folk strvar efter pengar och makt, ligger i vra gener att frska bli bttre, kallas evolutionen. Plus med den tanken r det typ bara Afrika som verlever......
Men d blir ju bara jag kvar om vi gr efter utvecklig n naturen klarar sig utan mnniskor ocks eller evolutonen d. Men visst . Vi ndras inte vill ju utveckla saker. Tycker ocks kreativa ska leva. Men s finns ju ekonomiskt kreativa dom bara samlar pengar. Dom har vi ingen nytta av hehe
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in