Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-28, 20:35
  #25
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
I Marvels Infinity War var det inga problem att utplåna hälften i alla fall. Han knäppte med fingrarna en gång bara. En gång till så är man nästan uppe i 80% utplåning.

Serietidningarna är verklighetens moder.
Citera
2018-07-28, 20:48
  #26
Medlem
ChemicalGirls avatar
Enligt mig räcker det med hela Afrika, Mellanöstern, 4/5 Asien (ej Ryssland) eftersom lite kineser behöver vi, de är rätt smarta ändå. Alla dessa landområden skulle man kunna sprida ut sig på. Man kan börja där, behöver vi ta bort fler så kan man ju sen ta bort dem med Downs syndrom, hjärndöda, judar, "nya" européer som de senaste åren.
Citera
2018-07-28, 21:52
  #27
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Enligt mig räcker det med hela Afrika, Mellanöstern, 4/5 Asien (ej Ryssland) eftersom lite kineser behöver vi, de är rätt smarta ändå. Alla dessa landområden skulle man kunna sprida ut sig på. Man kan börja där, behöver vi ta bort fler så kan man ju sen ta bort dem med Downs syndrom, hjärndöda, judar, "nya" européer som de senaste åren.

Så man ska börja med 4/5 av asiaterna. Först därefter stänger man av respiratorn för de hjärndöda?
Citera
2018-07-28, 22:03
  #28
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Så man ska börja med 4/5 av asiaterna. Först därefter stänger man av respiratorn för de hjärndöda?
För min del kan vi ta dem före, men tänkte att samhället skulle inte se det moraliskt rätt och tycka om det. Man måste ändå ta allt stegvis, så att det inte blir för mycket protester. Många är ju fästa vid hjärndöda, tragiskt.
Citera
2018-07-28, 22:55
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Enligt mig räcker det med hela Afrika, Mellanöstern, 4/5 Asien (ej Ryssland) eftersom lite kineser behöver vi, de är rätt smarta ändå. Alla dessa landområden skulle man kunna sprida ut sig på. Man kan börja där, behöver vi ta bort fler så kan man ju sen ta bort dem med Downs syndrom, hjärndöda, judar, "nya" européer som de senaste åren.
Jag tycker tvärtom. Vi utrotar alla vita människor. Framförallt människor i europa och nordamerika. Inga fler världskrig, inga fler kärnvapen, inga fler krig och förstörelse. Finns ingen människoras som har förstört världen så mycket som den vita människan. Denna måste elimineras och utplånas en gång för alla.
Citera
2018-07-28, 22:59
  #30
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
Jag tycker tvärtom. Vi utrotar alla vita människor. Framförallt människor i europa och nordamerika. Inga fler världskrig, inga fler kärnvapen, inga fler krig och förstörelse. Finns ingen människoras som har förstört världen så mycket som den vita människan. Denna måste elimineras och utplånas en gång för alla.
Och så ska vi den ovita "bättre" versionen av människan bo i regnskogen som apor. Ja ditt nickname är ju Apjordan så är inte ett dugg förvånad. Ett back på ett par tusen år.
Citera
2018-07-29, 00:43
  #31
Medlem
laxen69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
Jag tycker tvärtom. Vi utrotar alla vita människor. Framförallt människor i europa och nordamerika. Inga fler världskrig, inga fler kärnvapen, inga fler krig och förstörelse. Finns ingen människoras som har förstört världen så mycket som den vita människan. Denna måste elimineras och utplånas en gång för alla.

Så andra människor har inte krigat eller betett sig dåligt genom historien? Jag tror du lever i den lokala 'förakta västvärlden-bubblan'. Där det som händer i västerlandet med några hundra miljoner individer är allt, och resten av världens miljarder människor är inget.

Detta är lite OT, men vilka människor och vilken kultur har skapat demokrati, högteknologi, sjukvård man överlever av, rymdfart, ritat en komplett världskarta, samt skapat ett samhälle andra drömmer om att få bo i? Jo vi vita västerlänningar!
Visst har vi krigat, utplånat, och haft gott om blodtörstiga diktatorer på tronen. Men det har alla de andra också haft.
Citera
2018-07-29, 01:07
  #32
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
Jag tycker tvärtom. Vi utrotar alla vita människor. Framförallt människor i europa och nordamerika. Inga fler världskrig, inga fler kärnvapen, inga fler krig och förstörelse.

Nä, för icke-vita krigar aldrig och förstör aldrig saker. Speciellt inte i islam som är fredens religion. #värdegrund

Citat:
Finns ingen människoras som har förstört världen så mycket som den vita människan.

En intelligent människa blir mer handlingskraftig och därför potentiellt farligare. Den kan även göra fler stordåd såsom att segla över världshav, upptäcka nya kontinenter, uppfinna vaccin, mediciner, fordon och kommunikationsteknik. Vilket skulle du välja om du kunde åka tillbaks i en tidsmaskin och ändra utvecklingen så att inga vita fanns? Visserligen inga världskrig (för folk skulle fortfarande slåss med pinnar) men heller inga mediciner, inget fungerande rättssystem, inga kommersiella produkter och absolut inga mediciner när man har ont eller blir sjuk). Bara dans och medicinmän och HIV.

Citat:
Denna måste elimineras och utplånas en gång för alla.

Det fanns en annan man som tyckte likadant. Hans namn är Thomas Hubinette och jobbar åt svenska staten med "kritiska vithetsstudier". Vill du bli som honom?
Citera
2018-08-01, 00:05
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Kanske bäst utrota dom 80 % rikaste. Så blir ju alla fattiga rika.

Vilket rabalder det skulle bli när alla försöker bli så fattiga som möjligt. Skulle den rikaste bli den fattigaste till slut eller skulle han hålla sig runt 20%-spärren?
Citera
2018-08-02, 13:50
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Vilket rabalder det skulle bli när alla försöker bli så fattiga som möjligt. Skulle den rikaste bli den fattigaste till slut eller skulle han hålla sig runt 20%-spärren?
Folk skulle svälta ihjäl för att få leva men
Nä vi får försöka begränsa födandet för alla. Men det går ju inte så bra kanske.
Tänkte väl mest på att dom rika köper bilar å flyger å miljöförstör ju mest , så det skulle va bäst för jorden
Citera
2018-08-02, 13:55
  #35
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Folk skulle svälta ihjäl för att få leva men
Nä vi får försöka begränsa födandet för alla. Men det går ju inte så bra kanske.
Tänkte väl mest på att dom rika köper bilar å flyger å miljöförstör ju mest , så det skulle va bäst för jorden
Löjlig tanke. Pengarna är ju kvar och förr eller senare kommer det bli rika igen. Det kommer ändå finnas skillnader. Folk strävar efter pengar och makt, ligger i våra gener att försöka bli bättre, kallas evolutionen. Plus med den tanken är det typ bara Afrika som överlever......
Citera
2018-08-02, 14:02
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Löjlig tanke. Pengarna är ju kvar och förr eller senare kommer det bli rika igen. Det kommer ändå finnas skillnader. Folk strävar efter pengar och makt, ligger i våra gener att försöka bli bättre, kallas evolutionen. Plus med den tanken är det typ bara Afrika som överlever......
Men då blir ju bara jag kvar om vi går efter utvecklig nä naturen klarar sig utan människor också eller evolutonen då. Men visst . Vi ändras inte å vill ju utveckla saker. Tycker också kreativa ska leva. Men så finns ju ekonomiskt kreativa dom bara samlar pengar. Dom har vi ingen nytta av hehe
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback