Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-24, 20:37
  #1
Medlem
Tjena vill gärna höra om någon här har åkt till Usa eller Canada och fiskat efter musky verkar vara jävligt roligt vore kul om någon kunde dela med sig av sina erfarenheter.
Citera
2018-06-24, 23:12
  #2
Medlem
MuscleSharks avatar
Fiskade muskie för första gången i Kanada tidigare i år.
Riktigt kul, men trögt fiske. På 4 dagar fick jag en på 10+ och två mindre tiger muskies.
Vädret va inte helt optimalt så det va en av anledningarna till varför fisket va segt, men de här fiskarna är kända för att vara svårflirtad oavsett.
När man väl får en är det en speciell känsla. Både tiger och den vanliga muskien är riktigt vackra fiskar.
Hade varit fantastiskt om vi kunde få in den i Sverige, men det verkar inte hända i någon snar framtid iaf.

Får jag tid nu i veckan så kan jag lägga upp lite bilder tagna från resan för er som är intresserade.
Citera
2018-07-16, 15:45
  #3
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Fiskade muskie för första gången i Kanada tidigare i år.
Riktigt kul, men trögt fiske. På 4 dagar fick jag en på 10+ och två mindre tiger muskies.
Vädret va inte helt optimalt så det va en av anledningarna till varför fisket va segt, men de här fiskarna är kända för att vara svårflirtad oavsett.
När man väl får en är det en speciell känsla. Både tiger och den vanliga muskien är riktigt vackra fiskar.
Hade varit fantastiskt om vi kunde få in den i Sverige, men det verkar inte hända i någon snar framtid iaf.

Får jag tid nu i veckan så kan jag lägga upp lite bilder tagna från resan för er som är intresserade.


Lägg upp bilder!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback