2005-09-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Min poäng var att din snedvridna syn på etik och moral bör kunna användas på ett bättre sätt än att lägga sig i vad som inte berör dig. Låt oss som vill se och utöva MMA göra det så kan du kolla på bollibompa tillsammans med dina gosedjur.
gosedjur är bättre än misshandel
Citera
2005-09-07, 00:02
Medlem
rigormortis77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
För att om man har respekt för mänskligheten så bör man ta avstånd från k1 sörjan.

Jag hoppas du skämtar.
Citera
2005-09-07, 00:04
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
gosedjur är bättre än misshandel

Kan du inte tänka utanför din lilla box för en stund, är din syn på etik en objektiv och universiell sanning?

Skall vi förbjuda filmer som visar slagsmål också?
Citera
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
För att om man har respekt för mänskligheten så bör man ta avstånd från k1 sörjan.

Varför, vad har respekt för mänskligheten med saken att göra?

Om du har respekt för människors fria val så bör du låta dem göra vad de vill så länge som det inte skadar någon utomstående.
Citera
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigormortis77
Jag hoppas du skämtar.

Jag med, annars blir man lätt mörkrädd. Ett moraliserande utan dess like och dessutom obegrundat.
Citera
2005-09-07, 00:15
Medlem
rigormortis77s avatar
Med tanke på denne individs tidigare inlägg så får jag intrycket att personen ifråga tycker sig ha hittat en uppseendeväckande vinkel på sina inlägg, där han får maximal uppmärksamhet med sitt dravel om moral och etik. Antingen det eller så hör han hemma i ett annat århundrade.
Citera
2005-09-07, 01:41
Medlem
Un Perros avatar
"- De flesta kampsporter tillåter inte slag och sparkar mot huvudet och är helt fredliga, konstaterar Ringholm."

Hehe, fredliga?
Citera
2005-09-07, 01:50
Medlem
johnlennons avatar
Jag tror PillerIller kommer med ett inlägg mycket snart!
Citera
2005-09-07, 01:54
Medlem
PiLLerILLers avatar
Heh, jodu Ringholm - fredligt värre sade Bull...

Ursprungligen postat av mullenö:
Du babblar om din skaderisk den är helt trist för det har inte med det att göra,felet är att människor tittar på 2 mänskliga varelser som misshandlar varandra,barbariskt omoraliskt äckligt.

Det är förstås din åsikt. Själv tycker jag att 22 snubbar som springer efter en boll är helt meningslöst. Alla har vi olika smak, men kriterierna för "misshandel" borde faktiskt innefatta stora skador och som någon tidigare påpekat är det ganska låg skadestatistik inom den professionella kampsporten.

Klicka gärna på ordet "puss" längst ner i min signatur, så för du se att K1 faktiskt är en gullig sport
Citera
2005-09-07, 01:55
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnlennon
Jag tror PillerIller kommer med ett inlägg mycket snart!

Va? Är du synsk eller är det jag som ä förutsägbar?
Citera
2005-09-07, 01:59
Medlem
lite balans

Ingo minns inte sin storhetstid: http://www.expressen.se/index.jsp?a=431628
Citera
2005-09-07, 02:00
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Klicka gärna på ordet "puss" längst ner i min signatur, så för du se att K1 faktiskt är en gullig sport

Hahahaah! Underbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in