Citat:
Han har ju hittat på att de ska göra så här för att han ska få skrika som en gris och skylla på demokraterna och så ska han bli hjälte. Det torde väl vara uppenbart för alla med en IQ över 85?
Sen att jag tror att han njuter av att göra barn illa kan man ju diskutera men jag tror att det är så för att han är sjuk i huvudet. Han är inte en frisk och sund person. Han dribblar med barnen som brickor för att han vill ha pengar till den där muren som Mexiko skulle betala för.
Skydda gränsen men ge fan i att tortera barn säger jag bara. Annars jävlar!!!
Sen att jag tror att han njuter av att göra barn illa kan man ju diskutera men jag tror att det är så för att han är sjuk i huvudet. Han är inte en frisk och sund person. Han dribblar med barnen som brickor för att han vill ha pengar till den där muren som Mexiko skulle betala för.
Skydda gränsen men ge fan i att tortera barn säger jag bara. Annars jävlar!!!
Du framstår bara som en grinande känslostyrd tant som har hashtaggen #skickamigistället tryckt på tröjan. Det går inte att svara på dina påståenden eftersom dom är påhittade av dig. Har därför inget med Trump att göra.
Det är ju vänstern som driver detta vidare. Om det vore upp till Trump så skulle inte en enda unge tvingas sitta i någon bur. Dom skulle vara i Mexico och förhoppningsvis gå i någon bra skola. Men det vet vi att knarklandet Mexico är fucked. Det kan du dock knappast lasta Trump för.
Du skall nog vara försiktig när du talar om IQ. Att som du motivera att andra tänker som du hittar på att dom tänker och kallar dom sjuka i huvudet pga det du hittar på om dom känns inte så smart va?
Trump är en fin man som vill rädda barnen, alla barn.
Citat:
En Executive Order; Humana Skäl, skulle väl kunna lösa detta på en eftermiddag?
Ordern behöver inte vara komplicerad, utan behöver bara innehålla motiveringar som berättar att utländska icke kriminella barn under inga omständigheter får förvaras i burar.
Den vänsterdåre som opponerar sig mot en sådan formulering skulle ju få Rädda Barnen, ECPAT och BRIS så långt upp i stjärten att varje gång de rapar i framtiden så kommer Rädda Barnens logga att kristalliseras ut i luften framför ansiktet på dem.

Ordern behöver inte vara komplicerad, utan behöver bara innehålla motiveringar som berättar att utländska icke kriminella barn under inga omständigheter får förvaras i burar.
Den vänsterdåre som opponerar sig mot en sådan formulering skulle ju få Rädda Barnen, ECPAT och BRIS så långt upp i stjärten att varje gång de rapar i framtiden så kommer Rädda Barnens logga att kristalliseras ut i luften framför ansiktet på dem.

Vänstern skulle givetvis vara på Trump innan han kom till sitt efternamn när han skriver under det du säger. Dom vuxna kriminella föräldrarna måste givetvis sitta kvar och då vill inte Trump dra iväg med barnen eftersom han vill att processen skall gå så fort som möjligt med att skicka tillbaka barnen med sina föräldrar. Om vänstern inte skulle bråkat så in i bövelen så skulle föräldrarna få vända direkt vid gränsen och traska hem igen med sina barn. Kanske det skulle bli lite pengar över som Trump ville satsa i Mexico för att bygga upp landet för barnens skull.
Men vänstern verkar samarbeta med kartellerna som vill överskölja USA med knark. Barnen kommer rejält i kläm när vänstern bråkar.